Perintätoimiston muutos

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävi ilmi et mul oli jäänyt helmikuussa joku 10e lasku huomaamati tai olin maksanut väärällä viitteellä. Noh nyt on sit naurettava korko tullut ja lasku on 35e. Tästä lähtien perintään ei pitäisi laittaa alle satasen laskui koska kulut on naurettavat. Jos jää joku kympin sähkölasku tai muu ni se lisätään seuraavaan laskuun. Eikä viedä perintään. Mitä ite mieltä?
 
vierailija
Kävi ilmi et mul oli jäänyt helmikuussa joku 10e lasku huomaamati tai olin maksanut väärällä viitteellä. Noh nyt on sit naurettava korko tullut ja lasku on 35e. Tästä lähtien perintään ei pitäisi laittaa alle satasen laskui koska kulut on naurettavat. Jos jää joku kympin sähkölasku tai muu ni se lisätään seuraavaan laskuun. Eikä viedä perintään. Mitä ite mieltä?
Maksamattomat laskut pitää tarvittaessa laittaa perintään, kuluista huolimatta. Muuten siinä kävisi niin, ettei kaikki maksaisi pieniä laskuja ollenkaan. Tapaustasi en tunne, en siis voi ottaa kantaa, kun en tiedä mistä on kyse. kerta maksu vai jatkuva, jossa olisi voinut siirtää summan toiseen laskutuskertaan.
 
vierailija
Maksamattomat laskut pitää tarvittaessa laittaa perintään, kuluista huolimatta. Muuten siinä kävisi niin, ettei kaikki maksaisi pieniä laskuja ollenkaan. Tapaustasi en tunne, en siis voi ottaa kantaa, kun en tiedä mistä on kyse. kerta maksu vai jatkuva, jossa olisi voinut siirtää summan toiseen laskutuskertaan.
Ei vaan ne voi liittää seuraavaan laskuun. Esim1 lasku kympin ni se siirtyy seuraavaan ja sit joutuu 20e maksaa. Eli ei pidä voida noin pieniä summia tietenkään laittaa perintään kun järkevämpää on laittaa seuraavaan laskuun. Ainakin sähkölaskuis noin voisi tehdä et siirtyy seuraavalle ja vaik 4 maksamattoman jälkeen katkee sähköt.
 
vierailija
Okei perintä/ulosotto on roskaväen töitä. Viime vuonna ulosotto tyhjens mun tililt 4k kävivät siis mun tililtä varastamassa tuon summan. Laitoin viestii sille perintä ukolle et viellä kerran kun käytte varkaissa kohtelen teitä kuin villin lännen hevos varkaita. Okei okei tää oli päivän valitus. Kait se pitää toi lasku nyt hoitaa
 
vierailija
Ei vaan ne voi liittää seuraavaan laskuun. Esim1 lasku kympin ni se siirtyy seuraavaan ja sit joutuu 20e maksaa. Eli ei pidä voida noin pieniä summia tietenkään laittaa perintään kun järkevämpää on laittaa seuraavaan laskuun. Ainakin sähkölaskuis noin voisi tehdä et siirtyy seuraavalle ja vaik 4 maksamattoman jälkeen katkee sähköt.
[/QUOTE]
Lueppa tarkemmin!

"Maksamattomat laskut pitää tarvittaessa laittaa perintään, kuluista huolimatta. Muuten siinä kävisi niin, ettei kaikki maksaisi pieniä laskuja ollenkaan. Tapaustasi en tunne, en siis voi ottaa kantaa, kun en tiedä mistä on kyse. kerta maksu vai jatkuva, jossa olisi voinut siirtää summan toiseen laskutuskertaan."
 
vierailija
Ei vaan ne voi liittää seuraavaan laskuun. Esim1 lasku kympin ni se siirtyy seuraavaan ja sit joutuu 20e maksaa. Eli ei pidä voida noin pieniä summia tietenkään laittaa perintään kun järkevämpää on laittaa seuraavaan laskuun. Ainakin sähkölaskuis noin voisi tehdä et siirtyy seuraavalle ja vaik 4 maksamattoman jälkeen katkee sähköt.
Noihan se usein meneekin, mulla ainakin klarna ja jotkut muutkin on vaan laittaneet unohtuneen laskun seuraavaan laskuun. Toki siihen tulee sit se muutaman euron "muistutus".
 

Yhteistyössä