Hakutulokset

  1. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä sain vihdoinkin dopplerin käsiini ja siellä se jumpsutus kävi kovana :love: vatsassa siis on elämää, ihanaa :) Tän mielenrauhan hinta oli 16e :D Tilasin wishiltä dopplerin, tismalleen samanlainen näyttää olevan kun esikoisen ja kuopuksenkin odotuksessa. Sen ostin sillon ihan suomesta ja...
  2. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Ikäviä uutisia monella :( paljon voimia kaikille, joille ei heinäkuista vauvaa tulekaan.
  3. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Haluaisko joku ihana päivitellä heinäkuisten listaa vaikka siten, että sitten tänne kommentteihin julkaisee aina päivitettyä listaa? :love: Mä oon viimeaikoina ollu huono päivittelijä ja vain puhelin käytössä, niin aika hankala :( En välttämättä tällähetkellä käy täällä niin usein, pyrin kyllä...
  4. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä oon myös lihonut jo muutaman kilon.... mutta hoikka olinkin ennen raskautta. Nyt oon pitkästä aikaa painoindeksiltä normaalipaino eikä alipaino. Mutta.. vähänkö tätä painoo meinais nyt jo tasasen tappavasti tulla vaan lisää ja lisää, en mä tätä menoo kyllä pysy sitten normaalin rajoissa ja...
  5. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    @SwanDeSol Onneks olkoon!!! :love: ihanaa saada sut tänne! :) Niinkun tietysti kaikki muutkin :) tervetuloa ja ilmotelkaahan jos en ole älynny lisätä listaan. Olis kiva jos siinä ois kaikki tiedot tähän tyyliin: Baby Boom!/36/viides/3.7 (sori @Baby Boom! kun jouduit esimerkiksi mut olin...
  6. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tervetuloa kaikki uudet :):geek: Lisään teidät huomenna listaan, en oo nyt ollu oikeen palstalla.. jäätävä pahoinvointi 24/7 joka alkanu kyl hellittää hetkittäin (koska oon vetäny hulluna sitruunaa, mulla ainakin toimii luojan kiitos) :cool: 6+5
  7. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Listaa päivitetty (vihdoin) Tervetuloa :love: Täällä pahoinvointi nyt jatkuvaa, joka alkaa vähän kyllä vaikuttaa mielialaan. Mutta tän mä muistin ja muistan myös sen, ettei tää oo ikuista :) Odottelen mun doppleria tulevaksi, et pääsee testaa kahen viikon päästä.. ei varmaankaan kyllä tuu...
  8. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Eipä siitä pikku alkiosta mitään poikkeavuuksia ikävä kyllä vielä varhaisultrassa näy, siksi se nt-ultra onkin viikon 12 tienoilla. Se, että alkio on kohdussa, syke ja pää-peppumitta on nää mitä varhaisultrassa katotaan jos pystytään. Niskaturvotusta ja rakennepoikkeavuuksia se ei sulje vielä pois.
  9. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tervetuloa uusille :love: Isänpäiväkuulumiset täältä, pahoinvointi alko tänään (5+3) Huomenna on sitten verikokeet jossa otetaan muutamia juttuja, mut tärkein se glukoosiarvo ehkä. Kun mullahan oli aijemmissa raskauksissa radi (vaikka ei ollu minkäänlaista riskitekijää) Sokerimittari löytyy...
  10. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Lasten isää en koskaan ottanut mukaan neuvolaan ja mitä nyt muistelen, niin ei se ekan käynnin jälkeen niin konkreettiselta tuntunut edes itsestä jos puhutaan vaan tyyliin margariinista mitä leivän päällä kannattas nyt jatkossa käyttää. Anteeks mun skeptisyys, johtuu täysin maalaisneuvolasta...
  11. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Täällä ois rv4+5 ja muita oloja ei vielä kun tuo nivunen edelleen vähän kipeähkö, tissit kipeytyneet nyt viikonlopun aikana hieman. Muistelisin, että edellisissä raskauksissa alkanut rv5+ - 7+ pahoinvointi ja tissit niin arat että oksat pois. Mielenkiinnolla jään odottamaan mahdollisia oireita.
  12. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Ihanaa, tervetuloa :) Jos en oo huomannu jotakuta laittaa etusivun listalle niin laita kommenttina omat tietosi tähän tyyliin: succubus/31v/kolmas/10.7 Siitä on helppo kopioida se.
  13. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    @lyyli* Teitkö saman merkin testejä, suunnilleen samaan aikaan ja samoilla juomisilla? Keskiviikon ja perjantain väli on kuitenkin vain pari päivää. Hcg tuplaantuu 2-3pv välein ja testeissä tämä voi näkyä vain hienoisena värivahvistumisena, yksilöllistä on. Jospa odottaisit vielä muutaman päivän...
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Tiiuliii Minä kyllä nään, tollasesta viivanpaikasta mulla lähti pc vahvistuu. Tsemppiä (y)
  15. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Minä en noita testejä enää tee, kun sen tuloksen kanssa voi käydä mitä vaan ja sit pahoittaa vaan mielensä. Esim. onkin laimeempaa pissaa tai eroja jopa samassa testimerkissä. Rfsu liuskoissakin lukee selvästi, että tulos ON positiivinen kun ilmestyy kaksi värillistä viivaa ja että viivassa voi...
  16. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla tää on seitsemäs raskaus, että voi olla että kohtu "pullahtaa" nopeemmin "esille" vai miten sen nyt sanois :D Toki ei kai nyt ihan vielä. Turvotuksen huomaa siitä että voimistuu iltaisin.
  17. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla ihan ensioire oli järkyttävä mielialojen heittely. Samassa lauseessa itketti ja nauratti, mä olin ihan varma että mulla olis elämäni pms. Toinen oire on, että nivunen on kipeähkö. Häpyliitosko se oikeelta nimeltään on? Kuopuksen raskaudessa sekä reilu vuoden takaisessa raskaudessa (joka...
  18. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Mini-n-n tottakai saa liittyä joukkoon ja tervetuloa kaikille :love: Mä plussasin perjantaina ja mulla ois nyt jotain 3+6. Mutta kyllä mä vahvasti veikkaan että ovulaatio on ollut aikaisin kun noin aikasin näytti plussaa, ei kylläkään mikään leffaviiva ollut mut 3+1 oli jo sinne suuntaan. Määpä...
  19. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    Oho, mä blondina kopsasin sen täysin tohon tajuamatta mitään. Aattelin viel, et saahan siin vuosiluku olla :LOL: Niin, ehkä se 2020 kuitenkin :LOL: En osaa vielä sanoa miten tästä kertois läheisille. Esikoisesta kerrottiin about heti :rolleyes: Kuopuksesta kerrottiin heti. Ei sitä sillon...
  20. S

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Mahaotus Kivaa kun sain vihdoin seuraa tänne ja onnea vielä :love: Tervetuloa muutkin, rohkeasti vaan :rolleyes:

Yhteistyössä