Hakutulokset

  1. P

    Onko tässä haamu?

    Haamuks sanoisin!
  2. P

    Helmikuiset 2020

    En oo täällä kerennyt käydä yhtään nyt vauvan syntymän jälkeen. Vauva syntyi kuukausi sitten. Käynnistys aloitettiin rv 38+0 tableteilla suun kautta ja ne ei tehneet mitään harjoitussupistuksia kummempaa, 38+2 sain alakautta yhden cyton ja sit meni vedet ja supistelut alkoi lupaavasti koventua...
  3. P

    Helmikuiset 2020

    Paljon onnea vauvasta! :) Menikö käynnistely hyvin? :)
  4. P

    Helmikuiset 2020

    Täällä alkaa raskaus lähentyä loppuaan kun vauvan isoon koon takia annettiin käynnistyspäivä ensi viikon keskiviikolle. Apua, jännittää kyllä hulluna ja mietityttää, että kauankohan sitä häädetään ulos ja miten sitä voisi itse edesauttaa :)
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Todella hyvältä näyttää kyllä :love:
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli samanlainen ja jopa vähän haaleempi testi dpo13 ja kuukauden päästä laskettuaika :) Varhaisultrassa käytiin ja dpot olin laskenut oikein :) Testasin tuon jälkeen parina päivänä niin näin, että se vahvistuu ja sitten lopetin testaamisen ja aloin pelonsekaisin tuntein odottaa varhaisultraa:D
  7. P

    Helmikuiset 2020

    Mulla on maha jatkuvasti aika kova ja en ainakaan erota mitään kovettumista kun supistaa, tulee vaan epämukava olo. Ei oo tehny kipeetä ollenkaan, semmosia kiristäviä aaltoja vaan. Ja sit maha on vielä kovempi jos vauva on ihan pinnassa selkänsä kans, se kiristää kans mut vaan paikallisesti :)...
  8. P

    Helmikuiset 2020

    Meilläkin käynnistys edessä rv 38tienoilla aikaisintaan eli kolmen viikon päästä jopa jo. Vauva on iso ja kasvaa +1 ja +2 käyrien välissä 1-2viikkoa isompana. Lisäksi tablettihoitoinen radi. Äitiyspoli käynnit nyt parin viikon välein ja viime ma oli viimeksi jolloin synnytyslääkäri jo veikkas...
  9. P

    Helmikuiset 2020

    Oon kans miettiny tota käynnistystä kun siinä voi mennä päiväkausia. Mies ajaa kuorma-autoa ihan noin 50km säteellä sairaalasta, mutta ei sieltä noin vaan kuormat päällä lähdetä. Vielä kun hän ajaa päöasiassa öisin niin ketään ei äkkiä vaan hälytetä rattiin. Toisaalta öisin ei käynnistys...
  10. P

    Helmikuiset 2020

    @Fizzyy mulla on ollu tota samaa, etten oo jaksanu miettiä puuttuvia tarvikkeita jne. Vaatteitakaa en oo ostanu varmaa marraskuun alkupuolen jälkeen. Nyt kun muutto lähenee niin on ollut pakko aloittaa jostain ja vauvan tavarat on helpoin kun niitä ei vielä tarvii ja samalla oon käynyt vaatteet...
  11. P

    Helmikuiset 2020

    Mää oon tosi laiska kirjottaan nykyään tänne. Tuntuu, että kirjotan kauheen pitkästi aina ja sit lyhyesti en osaa ja sit vaan en jaksa :confused: Meillä mies kipeenä ja toivon, että mulle se tauti ei iske ennen huomista iltapäivää. Huomenna äitiyspoli kontrolli taas. Meillä vauva taas kasvaa...
  12. P

    Helmikuiset 2020

    Täällä olo on aika kurja jatkuvien kipujen kanssa ja nyt vielä yli viikko mennyt virusperäisessä flunssassa:confused: Mulla liitoskivut tuntuu vain ja ainoostaan häntäluussa. Ja se on jotain aivan järkyttävää se kipu melkeen 24/7. Istuminen sattuu, kävellessä ei satu, mutta sen jälkeen toivoo...
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen haaleen haamun/viivanpaikan. Toivottavasti vahvistuu :)
  14. P

    Haaveena vauva 2020

    Monilla ennustanut plussaa kun valkovuoto jatkuvut oviksen jälkeen runsaana jos se ei siis ole normaalia, että oviksesta menkkoihin on kosteeta:rolleyes:
  15. P

    Helmikuiset 2020

    Mää en oo edes ajatellut sängyn suojausta:D Todennäköisesti käynnistykseen menee ja vähän väläyteltiin jo tammi-helmikuun vaihdetta käynnistykselle kun vauva kasvaa yläkäyrillä. LA siis 19.2. Oon ollut henkisesti ihan poikki jatkuvien selkäkipujen takia. Vanhat selkävaivat vaivaa kunnon...
  16. P

    Helmikuiset 2020

    Meillä kans melkeen kaikki hankinnat jo tehty. Tuttipullot, vaipaat, talkki, sinkkivoide, puhdistuspyyhkeet jne ostan vasta joulun jälkeen kun oon toivonut lahjaksi lahjakorttia Prismaan porukoilta:D Leikkimattoo, hoitopöydän pehmustetta ja kylpyammetta ei vielä oo myöskään. Lista lyhenee ja...
  17. P

    Helmikuiset 2020

    Mää en tänä vuonna vielä laita joulua kotiin kun ei kotona olla. Ehkä ensi vuonna sitten jo omaan taloon laitan joulua :) Tosiaan mun porukoilla ollaan joulu ja käydään miehen isällä aattona. Miehen töistäkään ei vielä havaintoa, että onko pyhinä töitä jonain päivänä vai ei. Itsenäisyyspäivänä...
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mää en testannut edes noilla päivillä. Ekan kerran testasin dpo13 ja oli kyllä haalee haamu. Ehkä aikasintaan päivää aiemmin ois voinu joku varjo näkyä eli dpo12. Ja siis normaali raskaus menossa :)
  19. P

    Helmikuiset 2020

    Meillä on nimi myös aika valmis, enää viimenen sinetti on sit kun vauva syntyy, että näyttääkö nimeltään :) Vaiker oli päästä miehen kanssa yhteisymmärrykseen. Hyvin erilainen nimimaku meillä. Lopulta löyty muutaman nimi jotka kävi molemmille ja niistä sitten löytyi nimi josta molemmat tykkäsi...
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ompa ihmeellinen. Märässä eli ekassa kuvassa nään hailuraa oikeessa kohdassa. Kuivissa sit taas ne viivat nään ihan väärässä kohdassa:D

Yhteistyössä