Hakutulokset

  1. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Eipä oo tullu kirjoiteltua tänne vähään aikaan. Edelleen täällä yritetään, nyt menossa yk11 ja dpo3 luultavasti. Vuosi jo yritetty, alkaa vähän pelottaa tuleeko sitä plussaa koskaan:( Mitäs muille kuuluu?:)
  2. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  3. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kp1 tänään ja yk10 alkakoon. @MonaLisa33 Tervetuloa joukkoomme!:)
  4. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  5. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Dpo 9 menossa, oireita ilmestyy aina iltaa kohden ja aamulla taas ei mitään. Samanlailla on ollut aina nega kierroissa. On nippailua, menkkamaista kipua, nänni aristusta, hajuherkkyyttä. Samat oireet kierrosta toiseen... Mitäs muille kuuluu?:)
  6. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänään vasta dpo 4 ja mä olen jo heittänyt kirveen kaivoon. Oireita taas riittänyt oviksesta asti, mutta kaikki samat kun nega kierroissa. Tuntuu tällä hetkellä, että ei jaksa enää yrittää. Osittain varmaan siksikin kun mies on nyt kevääseen asti reissuhommissa (yleensä viikonloput kyllä kotona)...
  7. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täällä kp 22 ja tänään tuli ovistestiin tasavahvat viivat.
  8. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  9. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänään uuteen kiertoon. Teki aika hyvää loppujen lopuksi yksi tällänen kierto missä ei yritetty. Ei tarvinnut kytätä mukamas jotain oireita loppukierrossa:LOL: Mites muilla menee?:)
  10. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Minji Todellakin bongasin, oli niin selvät oireet että! Mutta siitä huolimatta ei pystytty tätä ovista hyödyntämään, miehelle tuli yllättävä työreissu ja mua ottaa niin päähän:cry: Eilen siis oireista päätellen oli ovis. @Antienku Tervetuloa mukaan!:)
  11. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänään kp12 ja clearblue ovistesti alkoi vilkuttamaan hymynaamaa. Luultavasti pysyvä hymynaama tulee loppuviikosta, mikä tarkoittaisi ovista ensiviikon maanantaille tai tiistaille. Limoja huomasin ekan kerran tänään ja ne yleensä alkaa mulla noin viikkoa ennen ovulaatiota. Aika samoissa kierron...
  12. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Turkooosi Pahoittelut jos sielläkin uusi kierto alkoi! Mullakin aivan kamala vauvakuume, eikä asiaa helpota yhtään joka päivä somessa nähdyt ystävien ja kavereiden ultra/raskausmaha/vauvakuvat. Tänään itsellä jo vähän parempi mieli, kuin eilen kun vuoto alkoi. Tilasin lisää ovistestejä ja...
  13. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ja uuteen kiertoon. Ei tästä tunnu tulevan mitään:(
  14. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  15. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Turkooosi Kuulostaa hyvältä oireiden perusteella, tsemppiä piinailuun! @Minji Voi ei, tiedän niin tunteen:( Mitään oireita ei täällä ole, joten menkkoja odotellessa. Kyllä on taas niin pettynyt olo. Ainoa hyvä asia tällä hetkellä on, että miehen työreissu peruuntui niin saa jatkaa yritystä...
  16. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 No nyt on kunnon viivat tikussa! :love:
  17. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 Voi että, paljon onnea!:love: @Minji Toivottavasti sieltäkin plussa tulee, ihan jännittää sun puolesta:) Dpo 6-7 ja täällä ei mitään muita oireita kun oviksesta kestänyt nänniarkuus. Jotenkin mulla on sellanen olo, että oltiin liian myöhään ovikseen nähden ja menkat sieltä tulee viikon...
  18. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 Kyllä se ovis oli, tunnistan oireista. Käyn säännöllisesti gynellä ja ikinä ei ole poikkeavaa löytynyt. Pari kertaa vuodessa tulee noita pidempiä kiertoja, mutta niissäkin lopuksi selvät ovisoireet ja siitä 14 vuorokautta niin menkat alkaa.
  19. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Minji No niin jännäillään:LOL: Mä luulen että itellä dpo 2, mutta toivon että olis vasta dpo 1 ettei mennyt huti tämä kierto kun tajusin oviksen vasta lauantaina:unsure: Mulla kipeytyi viime yön aikana nännit ja alavatsaa nippaillut koko päivän. @atvk87 Mitäs sinne kuuluu? Toivon niin...
  20. -Lillis-

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Minji Nyt menossa kp31 ja kierto normaalisti 30-34 päivää. Nyt sitten ovis oli vasta kp29 tai kp30. Mulla on välillä näitä pidempiä kiertoja, mutta niissäkin ilmeisesti ovis tapahtuu ihan normaalisti.

Yhteistyössä