Hakutulokset

  1. U

    Toukokuiset 2019

    @Kerttu89 laita yv @Leijjjona tuosta fb ryhmästä, tämän kuun loppuun asti taisi päästä vielä mukaan.
  2. U

    Toukokuiset 2019

    Me ollaan kyllä nyt nt ultran jälkeen alettu kertomaan muillekin. Töissäkin oon työkavereille jo puhunut tällä viikolla, nyt on 14+5. Ja lapsille kerrottiin viikko sitten, ovat jopa päiväkodissa osanneet pitää salaisuuden. Fb-ryhmähän taitaa sulkeutua ensi viikon perjantaina eli tämän kuun...
  3. U

    Toukokuiset 2019

    @Kirsey mulla on tullut nyt rv 13 mennessä 3kg. Katsoin että muissa raskauksissa on tullut toiseen neuvolaan mennessä kiloja noin 8, toivottavasti nyt tulisi vähemmän. Kokonaisuudessaan muissa tuli painoa reippaat 20kg, joten nyt toivon ettei oltaisi samoissa. Eilen oli nt-ultra ja siellä...
  4. U

    Toukokuiset 2019

    Tervetuloa uusille! :) Faceryhmään pääsi siis laittamalla yv @Leijjjona. Täälläkin pahoinvointi on helpottanut ja tuntuu, ettei ihan niin väsynytkään enää ole. Ihan mukavaa saada vähän itseään takaisin. Viikon päästä olisi nt-ultra vasta. Olen kuitenkin dopplerilla saanut sydänäänet kuulumaan...
  5. U

    .

    @iK Hurjasti onnea!! ❤️ Mullakin näytti haamulaista kolme päivää ja sitten vahvistui. :) ja edelleenkään ei ole menkkoja aloittanut, että kai siellä jotain kasvaa. Mutta ihanaa, että noiden lyhyiden kiertojen jälkeen normalisoitui ja tärppäsi.
  6. U

    Toukokuiset 2019

    Minullakin pahin on juoda kylmää vettä heti aamulla, välillä vaan jano on niin kova että on pakko. Huomaa, että nyt kun on viikkoja 9+5 niin tämä pahoinvointi on jo vaihtelevampaa ja hyviä päiviä on välissä useampiakin, mutta ei tämä vielä ole hävinnyt mihinkään. Ja hurjaa, että jo tässä...
  7. U

    Toukokuiset 2019

    Minulla on noussut paino nyt 2kg, vaikka neuvolan vaa'an mukaan 3kg. Minulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut painoa reippaat 20kg, toivottavasti nyt ei ihan samaa määrää tulisi. Minulla oli ekassa neuvolassa myös aika korkeat verenpaineet, 138/87 tai jotain sen tyyppistä. Pitäisi mennä...
  8. U

    .

    @W.we minä kokeilin niitä kuningatarmehiläis hedelmällisyys kapseleita niitä gelee royale kapseleita siinä kierrossa, jossa raskauduin. Sattumaa tai sitten niistä oli apua, ainakin ovulaatio oli tosi selkeä.
  9. U

    Toukokuiset 2019

    @pikkumökö tervetuloa! Ja minä ainakin osallistun noihin seulontoihin. Pitäisikin muistaa varata aika labraan. Tänään jouduin olemaan töissä nappi auki kun ihan sattui nuo farkut. Täytyy varmaan kohta kaivella noita äitiyshousuja kaapista. Neuvolassa oli verenpaineet jo korkeat, aika hurja...
  10. U

    Toukokuiset 2019

    Täälläkin pahoinvointi vaan pahenee, töissä on jo haastavaa ja kun aina ei ehdi syömään. Ja mullakin töissä stressiä nyt ollut kun on niin kiire, ja flunssakin meinaa koko ajan tulla mut ei kuitenkaan. Vielä mahtuu omat housut, vaikkakin kiristää vähän. Mutta varmaan menee helposti vielä...
  11. U

    .

    Hurjasti onnea @Siltsu ja @Maya123!! :love::love::love:
  12. U

    Toukokuiset 2019

    Ihania ultrakuulumisia @RUSKA82 ja @Brinavess :love: Minun ei ole tarvinnut oksentaa vielä, mutta yökin kyllä kaikelle. Ja melkein koko ajan etova olo, mutta tosiaan aaltoilua on ja joitakin oireettomia päiviä. Ja toinen rinta on kasvanut kuppikoon verran suuremmaksi, toinen toistaiseksi ei...
  13. U

    Toukokuiset 2019

    Tervetuloa @Ruusukulta , @miilu ja @Farfallallaa :)
  14. U

    Toukokuiset 2019

    @tiinuu mullakin on eka neuvola vasta 19.10., jolloin vasta tehdään lähete nt-ultraan eli varmaan mullakin marraskuun alkuun vasta menee. Saiskohan dopplerilla kuulumaan sydänääniä jo aiemmin? Onko sulla sellaista? Mä kyllä vaadin ekassa neuvolassa että kuuntelisivat sydänääniä kun silloin on jo...
  15. U

    Toukokuiset 2019

    @Kirsey voi vitsit mitä tapahtumia! Nyt toivotaan parasta, toivottavasti ultra on pian! Ja neuvolassahan voisi jo kuulua sydänäänet! :)
  16. U

    Toukokuiset 2019

    @tiinuu olen pahoillani tuosta keskenmenostasi. :cry: ihan kamala tilanne. Minäkin olin joulukuisissa, mutta varhainen keskenmeno alkoi vuodolla itsekseen, joten en ehtinyt siellä kauaa olemaankaan. Toivon, että nyt olisi kaikki hyvin ja sujuisi niin myös loppuun asti. ❤️ Ja se on kumma miten se...
  17. U

    Toukokuiset 2019

    Hienoa @RUSKA82 ettei mikään vuoto siitä alkanut! :love:
  18. U

    .

    Oi @Tiinaliina1 selvästi näkyy haalea viiva!! :love::love:
  19. U

    Toukokuiset 2019

    @RUSKA82 mikä siellä on tilanne? Jäikö vuoto tuohon pelkkään viiruun?
  20. U

    Toukokuiset 2019

    @RUSKA82 6+3 on tänään.

Yhteistyössä