.

@Siltsu Nuo oireethan kuulostaa oikein lupaavilta, toivotaan että ne menkat jää kokonaan tulematta! :love:

@W.we Mistä päättelet siis että olisi ovuloimaton kierto, oireiden vähäisyydestäkö? Ootko testannut ovista? (n)

@Bubble92 Jännittävää! Toivottavasti saat plussan :love:

@Toiveikas92 Pahoittelut negasta :(

Täällä kp16 ja ovista ei näy ei kuulu. Tällä hetkellä on jotenkin turhautunut olo tästä jatkuvasta odottamisesta ja piinaamisesta, kumpa edes se ovis tulisi niin vois odotella taas loppukierron.

Viime kierto on eka kierto kun varsinaisesti bongasin oviksen (testillä) ja sen mukaan laskin että mun luteaali on 12 päivää, eli menkat alkaa 13. kiertopäivänä oviksen jälkeen. Sen mukaan taas mun ovis tulee usein siinä kp17-20 välillä, joten vielä saa todennäköisesti odotella.:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@peanut_butter joo testasin kp9 vahvimman viivan, muttei sekään riittänyt testiviivan rinnalle. Voi toki että en juuri silloin ole käynyt tikuttamassa kun viiva vahvimmillaan olisi ollut, mutta yleensä selvät oireet.

Ja luultavasti olen viikonpäästä ostelemassa raskaustestejä kuvitelluihin oireisiin, eli oireet on viimeinen mihin näissä asioissa luotan :ROFLMAO:
 
@Tiinaliina1 kääk!!! Siellä on haamu! :love:
Testasitko aiemmin jo?

@Toiveikas92 pahoittelut negasta :unsure:

@Siltsu kuullostaa hyvältä (y) älä vielä luovuta!

@Bubble92 huomiselle plussatuulta! (y)

Täällä herättiin aamulla mahallaan ja oli epämukava tunne alavatsalla, ihan kuin joku möykky olisi kohdun alueella. Toissapäivänä oli tosiaan dippi lämmöissä, kivut ja vuoto. Eilen tuli hieman vaaleanpunaista myös ja lämmöt palanneet normaaliksi. Tänä aamuna nousseet normaalista vielä 0.2 astetta ylemmäs. En tiedä miten laskisin dpo:t, irtoaminen oli tosiaan viime lauantai-perjantai välisenä yönä klo 2.30, onko lauantai dpo 0 vai dpo 1?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Onnea vielä tännekin Tiinaliina1:love: todella selvä viiva jos dpo vasta 12

Onnea myös muille plussanneille.

Juu mullakin pitäisi olla nyt dpo 5. Täällä alkanut rinnat muuttumaan aroiksi, mikä on mulla aika selvä merkki onnistumisesta. Mutta toivon etten tule kovaa pilvilinnoista alas jos vuoto alkaakin, mutta toivo herää.

Täällä synttäreiden järjestelyä tämä päivä ja huomenna mun rakas 1v:love:
 
@Tiinaliina1 , minäkin näin ihan selvästi punaisen haamun, vaikka yleensä en näe jos on hyvin haalea ja joku sanoo näkevänsä! Toivottavasti vahvistuisi.(y)

Onnittelut viime päivinä plussan saaneille, nimimerkkejä en enää muista!

@Alinah92 , kiva kuulla sinusta taas. Tsemppiä hoitoihin, toivottavasti ne tuo pian toivotun tuloksen. Teille sen soisi pian!

Täällä dpo 0 tänään. Eilen tuli plussa tikkuun ja tänään on ollut vaikka millaista kipua munasarjojen kohdalla. Ensi viikolla käynti naistenpolilla. Ja mieskin sai oman näytteensä annettua.(y) Nyt 2 viikkoa tyroksiinia syötynä kilpirauhasen vajaatoimintaan, voihan se olla ettei raskautuminen vieläkään ole mahdollista, mutta jospa nuo pian auttaisi.
 
Onnea @Tiinaliina1 plussasta :love:

Pahoittelut negasta @Toiveikas92

Tsemppiä piinailijoille:love:
Ite toivoisin,et vuoto jo loppuis.. ihme menkat kyl ollu ku oli aluksi ruskehtavaa vuotoa , sitten vähä kirkasta verta ja vähä näytti vaaleanpunaiseltaki ja eilen oli jotain menkkajomotuksia ja oon kuulemma ärtyisä vähän miehen mielestä :unsure::LOL: ihmetyttää vaan ku yleensä oon kipiä menkkojen aikaan, mut nyt ei oo tarvinnut edes ottaa särkylääkettä..(n)
 
Hei haluaisin liittyä mukaan! Esikoinen olisi toiveissa ensi vuodelle. Yritys vasta aloitettu ja tänään kp 27/28-32. Ja yk siis 1. Tällä hetkellä jo kova jännitys miten käy. Mitään isompia oireita ei ole ollut eikä muutenkaan mitenkään tunnu että olisi tärpännyt tai mitään mutta ei kai kaikilla oireita olisikaan tässä kohtaa? Kovasti tekisi mieli jo testiäkin tehdä mutta täytyy odottaa ensi viikkoon että alkaako menkat vai ei.
 

Yhteistyössä