Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2019

    Täällä lapsi on ollut jo noin kuukauden pää alaspäin (en tosin tiedä, onko ehkä kääntyillyt välissä). Viimeksi neuvolakäynnillä pää alaspäin, selkä toisella puolella ja potkut tuntuvatkin aina juuri vastakkaisen puolen kyljessä. Tällä hetkellä menossa rv 31+3. Liikkumatilaa ei ole enää niin...
  2. K

    Helmikuiset 2019

    Mä oon onnessani ostanut vaatepaketteja edullisesti fb-kirppareilta ja siellä ollut kivoja perusvaatteita. Vauvanvaatteet sopivat niin lyhyen aikaa päälle, etten halua tässä vaiheessa tuhlata niihin liikaa rahaa. Kotona voi hyvin olla niillä huonostikin yhteensopivilla (jos tällä siis...
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Meillä on kaikki isoimmat/tärkeimmät tarvikkeet hankittuna. Ostimme uutena vaunut (eivät ole vielä saapuneet), ammeen, hoitopöydän alustalle päällisen, pinnasängyn patjan ja lakanan+pussilakanan. Rakenneultran jälkeen aloin pikkuhiljaa vertailla tuotteita ja etsiä niitä käytettynä. Huimia...
  4. K

    Helmikuiset 2019

    Mulle on tullut noin 4 kg, nyt 19+2. Nyt on ollut pidempi tauko, etten ole käynyt neuvolassa niin en ole saanut kommentteja. Edellisellä neuvolakäynnillä painoon ei ollut vielä tullut muutoksia. Olen kertonut töissä ainoastaan esimiehelle. Äitiysfarkut ovat jo käytössä, mutta muuten käytän...
  5. K

    Helmikuiset 2019

    Oletteko lähteneet tai aikeissa lähteä "jenkkihömpötyksiin", gender reveal partyt tms.? Entä oletteko kuvanneet/kuvauttaneet itsenne viikoittain tai tehneet vaikka miehen kanssa jonkinlaista kuvakollaasia tai videota, jonka voi lopulta yhdistää yhdeksi setiksi? Itse olen ottanut viikoittain...
  6. K

    Helmikuiset 2019

    Meillä oli ultra viikko sitten. Lääkäri tutki hyvin pitkään sekä vatsan päältä että sisäkautta. Kuten @Puukiipijä 'llä, meilläkin lapsi liikkui paljon ja niskaturvotusta oli hankala mitata. Loppujen lopuksi kirjattiin lukema 2,8mm (raja-arvo 3mm) ja meitä pyydettiin odottamaan lisätietoja...
  7. K

    Helmikuiset 2019

    @RUSKA82 olen hyvin pahoillani :( paljon voimia!
  8. K

    Helmikuiset 2019

    @Wannabc juuri mietin, että kesä no ehkä otollisin aika alkuraskaudelle ihmisten lomien vuoksi. Työssä iisimpää ja vähemmän yleisöä. Olen töissä toimistossa, mikä mahdollistaa välipalojen syömisen ja vessassa käynnin huolettomammin kuin olisi esim. asiakaspalvelutyössä. Jo ennen raskautta söin...
  9. K

    Helmikuiset 2019

    @Lallastiina olen hyvin pahoillani :(
  10. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hei, minut voi lisätä plussanneisiin: kyan....30v....yk1....31.5. luomu
  11. K

    Helmikuiset 2019

    Onnea kaikille plussanneille! :) Kävimme tänään yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin :love: sydän jyskytti kovaa tahtia. Ensi viikolla on ensimmäinen neuvolakäynti. Pahoinvointi on tällä viikolla astunut kuvioihin (juuri kun pääsin sanomasta, ettei ole pahoinvointia) ja...
  12. K

    Helmikuiset 2019

    @syystyttö voi ei :( paljon voimia sinulle ja miehellesi!
  13. K

    Helmikuiset 2019

    Tein tänään vielä yhden digitestin ja näytti (onneksi) 3+, kuten tässä vaiheessa laskujen mukaan pitäisi. @miisumaasu Oon menossa ensi viikolla alkuraskauden ultraan yksityiselle täällä Helsingissä.
  14. K

    Helmikuiset 2019

    Hei, ja onnea kaikille plussanneille :love: Uskaltaudun viimein liittyä tähän keskusteluun: kyan / 30 / la 3.2.2019 / NKL / ensimmäinen Kierto hieman epäsäännöllinen 28-33 vrk. Plussasin 31.5. kp 32. Liuskatesti ei jättänyt mitään epäselväksi :ROFLMAO: Tein seuraavana päivänä digin ja se...
  15. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Paljon onnea @Lallastiina :love: paljon tarrasukkia!
  16. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Olen viettänyt hiljaiseloa, koska olen uppoutunut lukemaan vanhoja keskusteluja. Ihan kuin olisi selvännäkijä, kun alkanut lukemaan noin 2015/2016 vuosien keskusteluja ja lukemisen edetessä hymyillyt "voi että, kun tietäisit, että plussaat puolen vuoden kuluttua". :ROFLMAO: @rust Tervetuloa! :)...
  17. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 ja @Lallastiina pidän molemmille peukkuja (y)(y) Ja Amazonia odotellessa! Tai toivottavasti ei tarvitse odottaa siihen asti :LOL: Itsellä alkaa ovis lähestyä ja oireet alkanevat pian. Greippimehua olen juonut lasin päivässä ja syönyt vitamiineja sekä foolihappoa. Kohta alkaa jännitys...
  18. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Voisipa testejä tilata just niin paljon kuin haluaa (vaikka digiversiot kaikista mahdollisista testeistä), eikä tarvitsisi aina miettiä rahaa tai testin "tuhlaamista" liian aikaisin tms. :D Äh, vielä viikon verran joudut jännittämään.
  19. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Liityn mukaan keskusteluun: kyan, 30v., kp2/?, yk1, luomu Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä jo 2-3v., joten kierroissa ei ole enää häikkää ainakaan tästä syystä. Menkat tulevat kuukausittain, mutta kierrot vaihtelevat aina 27-33 päivään. Yksittäisinä ajankohtina ollut 25- ja 38-päiväiset...

Yhteistyössä