3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Joo mulla on kaksikin digiä tuolla kaapissa lojumassa tammikuun jäljiltä, oon vaan odotellut että sais ensin jotain edes kuvassa näkyvää noihin halpiksiin, ettei menis digi ihan hukkaan. Jos huomennakin näkyy jotakin testissä, niin sitten kyllä testaan digillä.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@atvk87 ja @Lallastiina pidän molemmille peukkuja (y)(y)

Ja Amazonia odotellessa! Tai toivottavasti ei tarvitse odottaa siihen asti :LOL:

Itsellä alkaa ovis lähestyä ja oireet alkanevat pian. Greippimehua olen juonut lasin päivässä ja syönyt vitamiineja sekä foolihappoa. Kohta alkaa jännitys täälläkin.
 
Joku hipaisu taas @Lallastiina? Voi vitsi!
Teiän pitää mennä lomalle taas. :)
Tuolla yhdessä Facebook-ryhmässä on nyt tosi pinnalla ferritiini. Käy mittauttamassa se? Kyseessä siis varastorauta-arvo, eri kuin hemoglobiini ja voi vaikuttaa alkion kiinnittymiseen. Jos arvo on matala, niin sitä saa rautatankkauksella lääkärissä nostettua nopeasti. Pidemmällä kaavalla rautalisällä. Ihan mielenkiintoista kun jatkuvasti tulee uusia näkökulmia tähän aiheeseen!

Mulla on nyt Lugesteron käytössä kaksi viikkoa ja on kyllä epämiellyttävä lääke. Valkoista mönjää pikkarit täynnä jatkuvasti. Pistoksetkaan eivät loppuneet punktiokiertoon, vaan huomenna pistän Gonapeptylin kiinnittymistä tukemaan. Ajatella, jos alkio on kiinnittyäkseen, niin aikataulullisesti sen pitäis huomenna tapahtua! Enkä voi itse vaikuttaa asiaan. Mietin aiemmin, että lopetan varmaan kahvin juomisen siirtokierrossa, mutta en kuitenkaan lopettanut. Kun ei siitä ole mitään näyttöä, että vaikuttaako mitenkään vai ei. Pitäiskö kuitenkin huomenna jättää aamukahvi väliin...
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ala *raastaa hiuksia*! Ajattelin nyt käyttää vielä loputkin halpikset menkkoja odotellessa, ja taas tuli samanlainen haamun aavistus kuin edellispäivänä... En kyllä näytöllä saa vieläkään oikein mitään näkymään: http://aijaa.com/rOVlNP. Yksi testi, eri suodattimia.
Joko nuo testit on tosiaan muuttuneet ihan susiksi ja näyttää mitä sattuu, tai sitten tää on joku kohdunulkoinen. Sellastahan mulla ei olekaan vielä repertuaarissa :cautious:.

@atvk87 Jänniä aikoja, toivottavasti kaikki piikittely tuottaa tulosta (y)!
Mä olen yrittänyt vähän kofeiinin saantia hillitä, yritän juoda korkeintaan (isohkon perus)kupin kahvia päivässä ja loput mustaa tai vihreää teetä. Kunhan nyt ei litratolkulla lipitä...
 
Viimeksi muokattu:
16.5.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Frangipani82......35v.......kp 59/27..................yk7..........luomu
-Lillis-..................30v.......kp 36/31.................yk5...........luomu
Lallastiina...........36v.......kp 5/28............yk5 km jlk......lu
Atvk87................30v.......kp 121/26................yk11........1.icsi/pas
kyan...................30v........kp 17/?.....................yk1...........luomu
Helmi30.............30v........kp 16/33-35...............yk4..........luomu


Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny


Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18..........7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17..........7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…......19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2..............6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13...........10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12...........14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8.........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5.............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha...........................................15.1.
amaia....................................................15.2.
Minji....................32v.......yk8...............31.3. luomu (km)
Abby87...............30v......yk11...............18.4. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Menkat podettu, energiat tipahti ihan nolliin ja nyt keräilen taas voimia. Kaivoin vanhoja verikokeita ja kerran on kaks vuotta sitten ferritiini mitattu, ei tosin hedelmällisyyteen liittyen. Oli normaali mutta alarajoilla. Olen nyt syönyt rautaa sisältävää monivitamiinia ja yritän kiinnittää huomiota raudan saantiin, olen aina vähän kalvakka että varmaan parantamisen varaa on :rolleyes:.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Nyt on kulunut kaksi viikkoa tyhjennyksestä ja vaikuttaisi siltä, että vuoto alkaisi olla kohta loppumassa. Keskenmeno on kyllä henkisesti paljon rankempaa kuin osasin ikinä kuvitella... :cry:

Ohjeessa luki, että kun vuoto on loppu, niin voi alkaa yrittämään uudelleen. Vielä ei olla alettu. Eikä kyllä makuhuonetouhut oikein edes vielä kiinnosta. En nyt ainakaan ala ovista tikuttelemaan, kun ei yhtään tiedä minkä pituinen ekasta kierrosta tulee. Mulle vois päivittää plussanneisiin tuohon perään (km). Vielä en muutoin listoille takaisin halua, kun ei ole kierrosta tietoa.

Pahoittelut, etten tässä kohtaa vielä jaksa kommentoida erikseen teille. Mutta tsemppiä kaikille yrittämiseen ja piinailuun! (y)
 
Heissan pitkästä aikaa, ollut kiireistä enkä ole käynyt juuri edes lukemassa.

Jänniä aikoja @atvk87, täälläkin peukut pystyssä että kiinnittyminen onnistuisi teillä (y)

@Lallastiina pahoittelut uudesta kierrosta. Onestepeistä oon paljon kuullut, että antavat turhia haamuja ja niitä samaisia testejä on itselläkin kaapissa kun tilasin pari kk sitten ison kasan. Ovistesteinä saman merkkiset on kyllä mulla toimineet hyvin.

Tsemppiä @Minji, toivottavasti kierto tasaantuu nopeasti. Ymmärrettävää ettei petipuuhat ole nyt päällimmäisenä mielessä, keskenmeno on varmasti todella rankka kokemus. Vaikka kuinka riskin tiedostaa, niin itse romahtaisin ainakin todella korkealta pilvilinnoista, kun en innostumiselle mitään voisi.

Täällä taas ”uutta ja ihmeellistä” tähän luomukiertoon ja yritykseen totutellessa, kun nyt oli menkkojen jälkeen selkeä jakso kun olin todella alamaissa ja fiiliksellä ettei tärppää ikinä. Nyt taas oviksen lähestyessä fiilis on ihan toinen ja toiveet (liian) korkeella. Pillereiden kanssa fiilikset oli koko kierron varsin tasaiset, mutta toki silloin ei ollut myöskään aktiivisi toiveita raskaudesta eikä menkkojen tuomaa pettymystä. Preseed-liukkari tuli tänään postissa ja otettiin heti käyttöön :rolleyes:
 
No ni, hyvä @Lallastiina, eiköhän sen suhteen sit kaikki oo kunnossa! :)

Tsemppiä @Minji toipumiseen, varmasti raskas kokemus. Toivottavasti kierto palautuu pian.

@Helmi30 ihan tuttuja fiiliksiä kyllä.

Mä tein testin nyt dpt9 ja ihan selkee nega se on. Voishan se ny teoriassa vielä muuttua plussaksi, mutta on tollanen rfsun varhainen testi, enkä nää edes sitä paikkaa, mihin sen toisen viivan pitäis tulla. Kurjaa tämäkin. :( ei halunnu meiän huippuyksilö kiinnittyä muhun. Toi tukilääkitys (lugesteron) jatkuu tiistaihin saakka ja pitänee menkat poissa, jotka muuten alkais huomenna. Toivotaan, että alkavat sit nopeasti ja päästään vielä yhteen siirtoon ennen polin kesätaukoa.
 
@atvk87 harmi juttu! Mutta muistanko oikein, että rfsu:n testit yleisesti on aika heikkoja, että moni plussannut on verrannut toisen merkkisiin ja rfsu antaa plussan ja vahvemmat viivat tosi myöhään moneen muuhun merkkiin verrattuna? Toivoa varmasti vielä on!
 
@atvk87 Taitaa dpo 9 olla aika aikainen vaihe testata eli voihan se tosta vielä muuttua (y) Mulla tuli silloin haalea plussa dpo 11 tai 12. Sitten seuraavana päivänä oli jo selkeä plussa. Kiitos tsempeistäsi.

@Helmi30 Sehän tuossa just oli kun olin jo ehtinyt miettiä pitkälle tulevaisuuteen asioita. Esim. milloin voisi jäädä äitiyslomalle ja millainen pinnasänky ostettaisiin jne. Tiputus tuli sitten tosi korkealta, koska mitään keskenmenoon viittaavaa ei ollut. Ei mitään vuotoa, digitestissä viikot lisääntyivät ja oli raskausoireita. Vessassa käydessä usein mietti, että jääköhän paperiin verta, mutta ei ollut koskaan mitään tollaista. En sitten osannut olla huolissani varhaisultraan mennessä, joten se oli hirveä järkytys, kun siellä sai kuulla, että sikiö on menehtynyt viikkoa aiemmin :cry:

Mulla oli noita samoja fiiliksiä, että menkkojen kohdalla oli tosi pettynyt olo ja sitten sai taas jotenkin itsensä tsempattua oviksen aikaan hyvään fiilikset, että tällä kertaa varmaan tärppää. En kyllä mitenkään innolla odota tota piinailua ja fiilisten vaihtelua. Mutta itseni tuntien eipä sitä varmaan rennostikaan osaa ottaa :whistle:
 
Joo, siis dpo on 13, mut siirrosta (dpt) 9. Noi alkiot siirretään niiden iän mukaan oviksesta laskettuna, että päästään lähelle niiden oikeaakin aikataulua. Monimutkainen juttu! :D
Oon aiemmin tehny sofin ja one stepin testejä, mutta niihinkään en oo koskaan saanu mitään, niin en osaa verrata. Ikinä nähny kahta viivaa testissä, paitsi muiden kuvissa. :unsure:
No pitää yrittää pysyä vielä odottavin ja positiivisin mielin.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne!
 
Tervetuloa @rust !

@atvk87, tosi harmillista :( Toivotaan ensi kerralle parempaa onnea!

Täällä tänään dpo1-2, eli taas piinapäivät alussa. Kauhea flunssa iski vielä päälle, niin entistä pahempaa piinailua kun ehtii tässä levätessä surffailla ties millä sivuilla ja tietenkin täällä palstoilla :D
 
Hiljaista on! Tervetuloa @rust , ehkäpä tämä keskustelu pian taas piristyy! Tuntuu olevan aaltomaista tämä aktiivisuus. @atvk87 Harmi kun ei tärpännyt ekasta, toivottavasti tämä olis teidän kierto! @Helmi30 Tsemppiä piinailuun!

Täällä vietetään panelointipäiviä :p.
Ei oo muuten vieläkään kuulunut mitään niistä kromosomitutkimuksista, vaikka siitä toisen näytteen antamisesta on jo yli kuukausi näemmä :rolleyes:. Toivottavasti ne ei ole sössineet sitäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
24.5.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

-Lillis-..................30v.......kp 44/31.................yk5...........luomu
kyan...................30v........kp 25/?.....................yk1.........luomu
Helmi30.............30v........kp 24/33-35...............yk4........luomu
Lallastiina...........36v.......kp 13/28..............yk5 km jlk......lu
rust.....................33v.......kp 7/23-26............y8................luomu
Atvk87................30v.......kp 1/26................yk12........1.icsi/2.pas


Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny


Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18..........7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17..........7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…......19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2..............6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13...........10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12...........14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8.........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5.............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha...........................................15.1.
amaia....................................................15.2.
Minji....................32v.......yk8...............31.3. luomu (km)
Abby87...............30v......yk11...............18.4. luomu
Frangipani82.......35v.....yk7.................

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 

Yhteistyössä