Hakutulokset

  1. talvilintu

    Elokuiset2021

    Tänään oli nt-ultra ja kaikki näyttäisi olevan hyvin. Vauva vastasi päivälleen kuukautisista laskettuja viikkoja. Niskaturvotus oli normaalin rajoissa (0,9mm). Sydänäänetkin kuunneltiin, ei tarvinnut erikseen pyytää. Kai sitä vois pikkuhiljaa alkaa uskoa, että meille on oikeesti tulossa toinen...
  2. talvilintu

    Elokuiset2021

    Kaupungin sivuilla sanotaan, että lapsia ei saa ottaa mukaan ultraan ja tällä hetkellä saa ottaa mukaan vaan yhden tukihenkilön koronan takia.
  3. talvilintu

    Elokuiset2021

    Tänään on rv 7+1. Ei ole enää tehnyt mieli joitain ruokia / juomia, joista yleensä tykkään, esim. pidän normaalisti chilipähkinöistä, mutt muutama päivä sitten, kun mies oli niitä ostanut, ei tehnyt yhtään mieli. Eilen oli ensimmäinen neuvola. Varattiin nt-ultra tammikuun loppuun. Nyt...
  4. talvilintu

    Elokuiset2021

    @lillium Mut voi lisätä listalle. 4.8. / talvilintu / 2. / Tyks
  5. talvilintu

    Elokuiset2021

    Täällä tänään rv 6+0. Oireet edelleen aika samanlaisia kuin viikko sitten, paitsi päänsärkyä on ehkä ollut enemmän. Ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi pahentua näihin aikoihin. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy. Onko täällä muita, jotka edelleen imettää tai joilla on kokemusta imetyksestä...
  6. talvilintu

    Elokuiset2021

    Mä en ainakaan ole ajatellut siirtyä Facebookiin, kun en sitä muutenkaan kauheesti käytä. Aion pysyä täällä, niin kauan kuin täällä vielä joku on. :)
  7. talvilintu

    Elokuiset2021

    Mulla oli tänään terveydenhoitajan soittoaika. Se yritti ensin varata mulle aikaa joulukuun loppuun, mutta sillä mun hoitajalla ei ollut silloin aikoja, niin sainkin ajan jo 16.12. (7+0) Terveydenhoitajan laskujen perusteella laskettu aika olis 5.8. Omien tuntemusten perusteella 4.8. tuntuu...
  8. talvilintu

    Elokuiset2021

    Mulla on välillä lievää kipua rinnoissa, alaselällä ja -vatsalla. Hajuaisti on ehkä herkempi ja ruuissa on jotain uusia sivumakuja. :D Nälkä tulee paljon nopeammin ja välillä on vähän huono olo. Hankalin oire on väsymys ja kun väsyttää, niin on jatkuvasti joko pinna kireällä tai sitten itkettää...
  9. talvilintu

    Elokuiset2021

    Soitin nyt kuitenkin tänään jo sinne neuvolaan. Sain torstaille soittoajan terveydenhoitajalle. Silloin sitten varataan se ensimmäinen varsinainen neuvolakäynti.
  10. talvilintu

    Elokuiset2021

    Onko joku ehtinyt varata jo neuvola-aikaa? Mä ajattelin keskiviikkona soittaa. Silloin ois luultavasti rv 5+0.
  11. talvilintu

    Elokuiset2021

    Mä tein positiivisen testin eilen. LA ois luultavasti 4.8. Mulla on ennestään yks vähän alle kaksivuotias lapsi.
  12. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/3DBzU5 Tein testin tänään aamulla dpo 14 tai 15. Aika epäuskoinen olo.
  13. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Jos nyt heti tärppäis, niin esikoisen ja toisen lapsen välille tulis ikäeroa 2,5 vuotta. Musta 2-3 vuotta tuntuis sellaselta ihanteelliselta ikäerolta. :) Ei ole oikein mitään selkeitä oireita ollut. Ajattelin testata perjantaina, jos ei kuukautiset ole alkaneet.
  14. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Tänään on dpo 9 tai 10. Kuukautisten pitäisi alkaa aikaisintaan huomenna ja viimeistään perjantaina, todennäköisimmin tiistaina tai keskiviikkona. Jotain lieviä menkkamaisia kipuja on tänään ollut ja pientä pistelyä rinnoissa. Ei oikein mitään selkeitä oireita. En oo kovin toiveikas tällä...
  15. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea @Eepinen ja @saya ! :) Tänään on dpo 7 tai 8. Yöllä oli jotain tuntemuksia alavatsalla, vähän niinkuin jokin ois työntänyt vatsaa sisältä päin? Oisko tää nyt sitä paineen tunnetta, jota voi olla alkuraskaudessa?
  16. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Toivotaan vahvistumista teidän viivoille @AnnMariii ja @Vorfreude ! :) @saya Ekassa raskaudessa suunnittelin testaavani vasta, kun kuukautiset on myöhässä, mutta sitten kuitenkin sorruin testaamaan kaks päivää ennen kuukautisten alkamista, dpo 12. Muistaakseni käytin RFSU:n herkkää. Tällä...
  17. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Mä imetän edelleen esikoista (1 v. 9 kk) 2-3 kertaa päivässä. Kuukautiset alkoi, kun esikoinen oli 3kk, vaikka lapsi sai silloin vielä pelkkää rintamaitoa. Sen jälkeen kuukautiset on tullu säännöllisesti, lukuunottamatta paria epäsäännöllistä kiertoa tän vuoden keväällä. Täytyy sanoa, että...
  18. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Esikoista odottaessa mulla tuli kiinnittymisvuotoa just dpo 5. :) Kuulostaa lupaavalta. :thumbsup:
  19. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Tänään on lämpöjen perusteella dpo 2 tai dpo 3. En oo varma, kun nukuin just ovulaation aikaan huonosti, niin mittaukset on vähän epätarkkoja. Ollaan talleteltu päivittäin alkaen kp 9 ja sitä ennen joka toinen päivä. Esikoista yrittäessä talleteltiin melkein joka päivä kuukauden ajan, joskus...
  20. talvilintu

    Toiveissa vauva 2021

    Tervetuloa ! :) Tulee mieleen se aika, kun olin muuttanut avopuolisoni kanssa yhteen ja oltiin päätetty alkaa yrittää lasta. Olin niin kauan haaveillut, että mulla ois perhe, mies ja lapsia ja olin onnellisempi kuin pitkään aikaan. On se kyllä ihana tunne, kun unelmat on vihdoin käymässä...

Yhteistyössä