Hakutulokset

  1. Ä

    Mitä on seksi?

    Eli miten vastaisitta kun 8,5v tyttö kysyi: äiti mitä on seksi? :o En vielä odottanut tuollaisia kysymyksiä, mitä tuon ikäiselle voi sanoa? Auttakaa kokeneemmat!
  2. Ä

    2v yölliset raivokohtaukset

    Olisiko kenelläkään kokemuksia! Meillä poika 2v saanut pari kertaa yöllä kauheita raivareita ja mikään ei auta ei halua olla sylissä, ei auta silittely, hyssyttely ei mikään. :kieh: Viime yön huusi 22-2 muutaman minuutin välein ja sit laitoin supon ja halus omaan sänkyyn nukku n.2 tuntia ja...
  3. Ä

    äitienpäivälahja netistä?

    Osaisko joku sanoa mistä osoitteesta voi tilata esim.tekstillisen tyynyliinan mummulle,taikka mukin tai tuli mieleen että onkohan edes olemassa kukkavaaseja jossa lukee mummolle.Siihen itte lapset istuttas kukan =) Googletin mut en löytäny mainitsemiani tuotteita mistään :/
  4. Ä

    fun light

    tiedättekö saako 1v1kk antaa sokeritonta mehua, jossa on makeutusainetta?
  5. Ä

    Pottailusta

    Miten teijän 2vuotiaat on ruvennu pisut ja kakit tekemään potalle? Meillä on vähä hankalaa...1vuotiaana istui potalla kauan ja teki pisut ja kakit, mutta se toppas jossain vaiheessa ja ei sitte millään halunnut istua siinä,no nyt on sellanen vaihe että istuu kauan mutta mitään ei tule. Eilen...
  6. Ä

    Kertokaa jos tiedätte, miksi äityspäivärahaan..

    ..vaikuttaa työmatkakustannukset. Kirjoitin tästä aiheeta "syntyneet" -osioon. KÄY LUKEMASSA!!
  7. Ä

    Työmatkan pituus vaikuttaa äitiyspäivärahaan!

    Ei voi olla totta! Selittäkää joku fiksumpi mulle että mitä tämä tarkoittaa. Eli työmatkakulut vaikuttaa äitiyspäivärahaan. MIKSI?? Huomasin tämän kun miehen isyysraha päätös tuli ja se oli niin paljon pienempi kuin minun vaikka meilla on lähes samat tulot. Sitten kun sitä katsoin niin tajusin...
  8. Ä

    masennusta(ko)

    Outo olo.Kaikki pitäis olla hyvin, silti tuntuu että masentaa.. En tiedä mikä ja miksi, enkä edes varma masentaako. Puoltoistaviikkoisesta tytön tylleröstä olen onnellinen ja tuntuu ihanalta häntä hoitaa ja tietää että minun ja rakkaani tytär siinä on ja tuhisee. Parisuhdekin on paremmalla...

Yhteistyössä