Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2021

    Kiitos! ♥ Käsitin, että tuon "normaalin" seulaverikokeen voi tehdä vaikka on tuplat. Sen sijaan sitä vaihtoehtoista, rv 15-17 aikana tehtävää seulontaverikoetta ei voi tehdä monikkoraskauksissa. En tiedä, onnistuisiko sitä jotenkin saamaan neuvolasta lähetteen NIPT-verikokeeseen. Toisaalta taas...
  2. N

    Kesäkuiset 2021

    Tuli käytyä ultrassa. Olin muuten oikeassa siinä, että seulontaa varten tarvittavia verikokeita ei oltu otettu. Tämä aiheutti ultran aamuna runsaasti mielipahaa... kunnes ultrassa selvisi, että minun vatsassa köllii kaikin puolin normaalin oloinen vauva - ja B-vauva. Tässä tiedossa onkin aika...
  3. N

    Kesäkuiset 2021

    Kun tuolla Omakannassa ei näy kuin vain virtsanäytelähetteet, ei verijuttuja ollenkaan. Ja selkeästi niitä kuitenkin oli, kun monta putkiloa verta ottivat talteen. :D No, jos tuloksia ei näy huomennakaan, niin pitää sitten vielä soittaa asiasta keskiviikkoaamuna ennen ultraa. Jos verikokeet on...
  4. N

    Kesäkuiset 2021

    Nyt neuvolan laskujen mukaan 11+3, ja maha on ihan jäätävän kokoinen. Toki alkupainokin vähän suurempi kuin esikoista odottaessa. Mulla on pahoinvointi rauhoittunut, jotain ruuansulatusongelmia sen sijaan on, iltaisin maha on ihan järkyttävän kipeä ja turvonnut, aamulla taas sitten kaikki...
  5. N

    Kesäkuiset 2021

    @Alinna86 Olen niin pahoillani sinun ja puolisosi puolesta. :(
  6. N

    Kesäkuiset 2021

    Tänään oli ensimmäinen neuvola. Varasin jo nt-ultrankin, tasan kolmen viikon päästä 18.12. ♥ Pahoinvointia on edelleen (nyt 9+4 neuvolan laskelmien mukaan, tarkentuu ehkä ultrassa), mutta ehkä vähän alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, eilen illalla ja nyt aamupäivästä oon pystynyt syömään ihan...
  7. N

    Kesäkuiset 2021

    Plussan tein kuukausi sitten, nyt taidan vihdoin ehtiä kirjoittaa tänne jotain. :) Olen viikoilla 8+x, laskettu aika menee ihan kesäkuun loppuun. Ennestään meillä on yksi lapsi (8/19). Esikoisen raskaus oli todella helppo, ei ollut pahoinvointia eikä oikeastaan muitakaan vaivoja. Nyt ei olekaan...
  8. N

    Toiveissa vauva 2021

    @Alinna86 Ihan mahdottoman paljon onnea! ♥ Ajattelin vielä palata ketjuun vähän jakamaan plussakierron oireita tai oireettomuutta, näitä kun on ainakin omasta mielestä ollut kiva lukea. Tämä plussakierto on siis eronnut aiemmista negakierroista niin, että kun aikaisemmin heti ovulaation...
  9. N

    Toiveissa vauva 2021

    Nyt dpo-4, dpo-2, dpo-1 ja dpo1.
  10. N

    Toiveissa vauva 2021

    Voi joo siirtää pois piinailijoista :) Kiitos!
  11. N

    Toiveissa vauva 2021

    Dpo13 päiväpissasta parin tunnin pidätyksen jälkeen. aijaa.com/0iRCp9 Kyllä se näyttää nyt tosi hyvältä <3 Heti iski kauhea menettämisen pelko, kumpa tämä nyt menisi hyvin. Kuukautisista laskettuna laskettu aika olisi 30.6., ovulaation perusteella 27.6.
  12. N

    Toiveissa vauva 2021

    Testasin, ei riittänyt itsehillintä odottamaan huomista :D Tein Raskauskeijulta tilatun Onestep-liuskan, johon tuli samanlainen haalea punertava viiva kuin tuohon eiliseenkin. Lisäksi tein ihan uteliaisuudesta ovulaatiotestin, kun niitä on jäänyt kaappiin pari kappaletta. Ehkä asteen...
  13. N

    Toiveissa vauva 2021

    aijaa.com/mOfStM Dpo11 aamupissasta. Hento, mutta kuitenkin punertaa. Voisiko olla, että meille tulisi kesäkuinen? :love:
  14. N

    Toiveissa vauva 2021

    @Aniaj Toivotaan että vuoto oli kiinnittymisvuotoa, ja että viikonloppuna saat oikein leffaviivat testiin <3 Omia oloja: En ole ovulaation jälkeen hirveästi tunnustellut omaa kehoa enkä ole mitään sen kummempia vatsatuntemuksia kokenutkaan, toisin kuin edellisissä kierroissa, jossa tuntui koko...
  15. N

    Toiveissa vauva 2021

    Olen pitänyt täällä vähän hiljaiseloa, ja se on selkeästi auttanut, koska mieli on päässyt irtautumaan raskaaksi tulo-asioista ja olo on paljon rennompi. Tikutin oviksen ekaa kertaa, ja huojensi sekin tieto, että ovulaatio todella tapahtui. Ovisplussa tuli viime viikon lauantaina, ja nyt on siis...
  16. N

    Toiveissa vauva 2021

    @Töppönen_ Olet ollut paljon mielessä. Voimia sinulle. Plussasta onnea @Mäyh @Heemilia! Se minun sunnuntainen haamuplussani päättyi maanantaina kuukautisiin. Epäilen, että ehkä testi oli virheellinen, koska kontrolliviivakin tuli näkyviin pienellä viiveellä (oon tottunut, että PC:ssä...
  17. N

    Toiveissa vauva 2021

    Tämä on nyt vähän noloa, kun poistuin täältä pari päivää sitten itku kurkussa... Mutta näkeekö joku tässä jotain? Dpo14, päiväpissasta. aijaa.com/dcNUI1
  18. N

    Toiveissa vauva 2021

    Tein negatiivisen testin. Mut voi poistaa piinailijoista ja muutenkin listoilta. Onnea plussanneille, ja voimia kaikille muille ♥
  19. N

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussanneille! :love: Mulla on näköjään tippunut yksi piinailupäivä pois, niin voisitko @minttuni muokata tälle päivälle dpo7 (tai huomiselle dpo 8) :) Mulla on kovin ristiriitainen olo tästä kierrosta. En usko kovinkaan paljoa raskautumiseen ja olenkin ollut yllättävän rennolla...
  20. N

    Toiveissa vauva 2021

    Ihania plussia taas täällä ♥ Mut voisi lisätä piinailijoihin, huomenna dpo 2. Tänään jo selvästi kuivemmat paikat, jonkin verran valkovuotoa on, mutta se ei enää ole hedelmällistä ovulaatiolimaa. Kipuja on munasarjojen tienoilla ollut, mutta nekin vähäisemmät kuin eilen, jolloin olin jo ihan...

Yhteistyössä