Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2022

    Mäkin laitoin vielä yv, jos mahtuu mukaan. Muuten aktivoidun täällä kirjoittelemaan, jos täällä vielä muita. Tänään niskaturvotus ultra ja kaikki kuten kuuluukin vko 12+0. Laskettu aika säilyi 13.3. Itsellä yksi km raskaus ja yksi vajaa 2 v lapsi. Helpottavaa olla näillä viikoilla ja alkaa...
  2. M

    Haaveena vauva 2022

    Voi siirtää plussanneisiin :) dpo 11 tein digitestiin 1-2 vko.
  3. M

    Haaveena vauva 2022

    Jaahas ja kaikki hymiöt poistui, puhelimella tää ei mulla toimi kunnolla :(
  4. M

    Haaveena vauva 2022

    @Jonna_83 hyvät viivat siellä! Onnea! @Coguine pahoittelut kierron alkamisesta! @Mannuska hieno juttu kun sait oviksen kiinni, Tsemppiä piinailuihin @Alinna86 hyvä asenne ja ehkä noi onkin plussa oireita. pidän peukkuja! @possu. Mulla kuulunut tosi eläväiset unet alkuraskauteen ja...
  5. M

    Haaveena vauva 2022

    Onnea, ihanaa @Keksi82, sinulla selkeä viiva siellä :)
  6. M

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/7eIsVF Testasinkin jo tänään dpo 10, kun olikin useampi testi jemmassa. Oman ja lapsen aamusähellyksen vuoksi ehdin kurkata testin vasta 5min kuluttua kun ohjeessa oli max3min, joten en tiedä onko oikea haamu tai viiva tämä. Kuvaakin oli kiireessä hankala ottaa, ja laatu on...
  7. M

    Haaveena vauva 2022

    @Jonna_83 onnea plussasta:love: oon ollut taustailijana ja lukenut päivittäin teidän kuulumisia. Voisin liittyä piinalistalle dpo 8. Aattelin testata dpo 11 eli torstaina ekan kerran, kolmea eri testimallia löytyy kaapista. @Mannuska testailisin kans vielä, koska ite sain juurikin tuollaisen...
  8. M

    Haaveena vauva 2022

    Tää palstailu on vähän kyllä itselle ristiriitaista, toisaalta saa purettua tänne näitä jo vaan lukemalla ja jos nyt aktivoituisi enemmän, ja toisaalta lisää googlettelua ja ajatuksia lisää liittyen raskautumiseen. Joten on ymmärrettävää, että osa haluaa pysyä pois listoilta ja rajata omaa...
  9. M

    Haaveena vauva 2022

    Huomenta! Taidanpa kuitenkin liittyä palstailemaan aktiivisemmin, pari kk oon täällä käynyt päivittäin lukemassa, ja aiemmassa yrityksessä ja raskaudessa täällä olin. Tällä hetkellä piinailu/kk odottelu menossa, kiertopäivät vaihdelleet syksystä 29-39 välillä, keskiarvo jotain 34. Nyt kp 31...
  10. M

    Marraskuiset 2019

    @Henttu82 heti seuraavana päivänä verikokeesta oli tullut tulokset omakantaan :) Näen kyllä tosi paljon nyt raskauden aikana levottomia unia, mutta en onneksi mitään km tai vauvan menettämiseen liittyviä. Alitajunta se pyörittää meille unet joita valveillakin on ajatuksissa, niin ajatella se...
  11. M

    Marraskuiset 2019

    Omakantaan oli mullekin tullut verikokeen tulokset PAPPA 620,22 mU/l ja hcg 29,19 ug/l. Eipä noista paljo ymmärrä vaikka oon googlaillu. Nt-ultra meni vasta 21.5 ja viikot ois 13+2. Mielestäni meni vähän tiukille kun ohjeistus on ennen 13+6. Ois voinu mennä jo edellisviikolla:whistle...
  12. M

    Marraskuiset 2019

    @Henttu82 hirvee pääsiäinen, väsyttää koko ajan ja olo on ku ois 24/7 darra, ihan hirveetä, sitten siitä tulee morkkisolo kun ei jaksa tehdä mitään. Toki syy on hyvä ja oon yrittänyt kuunnella kehoa, mutta kyllä tää olo 5 päivää putkeen alkaa rasittaa mieltä. :sick::confused: Mites muiden hg on...
  13. M

    Marraskuiset 2019

    @Baarbi pahoittelut keskenmenosta!:( Eilen neuvolassa ultrassa 8+0 (kuukautisista laskien piti olla 8+4) mutta kun ero on noin vähän niin ei la vielä vaihdettu, tarkentuu nt-ultrassa. Sydän jumpsutti kovasti :love: mukava käynti oli ja sai ultrakuvan mukaan :love: täällä verikoe pitää ite...
  14. M

    Marraskuiset 2019

    Täällä kuukautisista laskettuna 8+2 viikot, ylihuomenna neuvola ja samalla ultra, koska epäsäännöllisen kierron takia määritetään viikot. Jännittää ja ahdistaakin, viimeksi samoilla viikoilla ekassa neuvolassa todettiin km. Toisaalta oon yrittänyt ajatella paljon positiivista, oireina kuvotus...
  15. M

    Marraskuiset 2019

    Voisin liittyä listaan mutta faceen en vielä halua 24.11 Marjusk 28v 1 lapsi Kiva kuulla muiden ultrakuulumisia, onneksi uutiset olleet myös niitä hyviä:love: Täällä kovassa nuhakuumeessa, eilen lisäksi yökkäytti ekan kerran tässä raskaudessa, ruoka maistui huonosti. tänään taas ruoka...
  16. M

    Marraskuiset 2019

    Täällä muillakin km pelkoa, samoin täällä. Viimeksi todettiin ekalla neuvolakäynnillä rv 8, mutta ei tiedä milloin mennyt kesken. nyt sitä vertailee viime km-raskauden oloja tähän, vaikka ei aiheuta ku stressiäo_O Ruokahalu edelleen todella hyvä, rinnat herkät ja kasvaneet, mahatuntemuksia ei...
  17. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Plussanneihin voi siirtää Marjusk 28v (mies 29v), ya 7/18, km 11/18, plussa 3/19
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mutkin saa siirtää plussanneisiin eli Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen Täällä palstaillu on vähän jäänyt, olen päivitellyt enemmän tuonne esikoisten odottajat puolelle. Ajattelin kuitenkin tännekin päivittää alkuraskauden oireita ym...
  19. M

    Marraskuiset 2019

    Liityn joukkoon :) Kierrot ollut vaihtelevat, tämän hetken arvio siis viikot 5+2. LA 24.11. Marraskuussa oli km ja esikoista odotan. Km kokeneena raskautta jännittää nyt eri tavalla ja aika menee ahdistavan hitaastio_O Oireina väsy ja näläntunne, oon kans herännyt aamuisin 5-6, mutta onneksi...
  20. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    nyt tulee omaa napaa, oon pitänyt kk taukoa palstalta kirjoittelusta, kun viime kierto ei tärpännyt ja oli iso pettymys, yritys ollut "epävirallisella" tauolla. yk 4 km jälkeen tuli täysin ylläri + :rolleyes:o_O eli 1 seksikerta riittänyt, siitä laskettuna dpo on jotain väliltä 11-15. kp tänään...

Yhteistyössä