Hakutulokset

  1. L

    Marraskuiset 2020

    Tsemppiä tilanteeseen! Ainahan voit soittaa etukäteen sairaalaan ja kertoa voimistasi ja yhdessä mietitte, mikä on paras ratkaisu ja oikea toimintatapa saada ultraus hoidetuksi. Kysyminen yleensä kannattaa! Pelot ymmärrän oikein hyvin ja nuo prosentit eivät paljon lohduta, jos aiemmin jo...
  2. L

    Marraskuiset 2020

    Meitä taitaa muutama odotella ryhmään pääsyä. Onnistuuko tässä lähipäivinä?
  3. L

    Marraskuiset 2020

    Kaksosten odotus on varmasti jännittävää ja pelottavaakin. Luulisi, että tuntemuksia tulee helposti nopeammin kuin yhtä odottaessa..
  4. L

    Marraskuiset 2020

    Ei mullekaan vielä
  5. L

    Marraskuiset 2020

    Laitoin kanssa viestiä nyt.
  6. L

    Marraskuiset 2020

    Mä olisin kiinnostunut Facebookista sitten varhaisultran jälkeen, jos siellä eloa on.
  7. L

    Marraskuiset 2020

    Mennään huhtikuun alussa ultraan. Soitan neuvolaan sitten joskus. Saas nähdä milloin.
  8. L

    Marraskuiset 2020

    Moi! Liityn mukaan keskusteluun ja mielelläni faceen jossain vaiheessa. Tänään 5+3 menossa.
  9. L

    Heinäkuiset 2019

    Mä imetin edellisellä kerralla vielä alkuraskaudessa johonkin rv8 asti. Sitten lopetin, koska olin jo ennen raskautta päättänyt siinä vaiheessa lopettaa. Mulla se ei ainakaan aiheuttanut mitään merkittäviä supisteluja tms. eikä neuvolasta kielletty, koska ei ollut mitään vuotoja tai muuta...
  10. L

    Heinäkuiset 2019

    Tervehdys kaikille. Varovasti liityn mukaan. Menossa rv7 ja pari lasta entuudestaan kotona. Alkua varjostanut ajoittaiset vatsakivut ja kevyt vuoto. Fb-ryhmään liityn mielelläni, mutta vasta muutaman viikon päästä. Aiemmista vauvaryhmistä paljon positiivisia kokemuksia.

Yhteistyössä