Hakutulokset

  1. S

    lievää anemiaa...

    Tytöllä mitattiin neuvolassa pe hemoglobiini ja tulos oli 96. Saatiin lähete verenkuvaan terveyskeskukseen, jossa tänään oltiin... Tuomio oli hemoglobiini 103 eli lievä anemia ja uusi lähete verikokeisiin...tällä kertaa tutkitaan rauta-arvot ja keliakia-arvot... :| Noh johtunee siitä, että...
  2. S

    vinkkejä kaipaan...

    Mitä ostaa 3-v tytölle... Lyö tyhjää... Tulossa nukenvaunut ja siskon kanssa yhteiseksi niitä magneettikuulia(nyt ei tule nimi mieleen..) Ehdotuksia siis otetaan vastaan....
  3. S

    tuosta kilpailusta...

    Tuleeko muilla näkyviin se kysymys mihin pitäisi vastata...Palkintona jotain palikoita... Mulla vaan tyhjää...
  4. S

    onko täällä "sinappimestareita"

    Tein sinappia ekaa kertaa elämässäni ja se jäi jotenki löysäksi...Mitä tein väärin??? Vai jähmettyykö se vielä jääkaapissa???
  5. S

    tiedossa tuparit ja teemana 80-luku...

    miten tuolloin pukeudutttiin?? farkkuihin ja farkkutakkiin...vai mitä... ajattelinkrepata hiukset ja laittaa sellasen huivin "hiuspannaksi"... ideoita... ja mitä miehelle päälle...
  6. S

    joko tää testi oli täällä???

    http://cgi.mtv3.fi/helmi/testikone/flash.shtml?40 Eli mikä hyönteinen olet... minä HÄMÄHÄKKI
  7. S

    mä kävin joulushoppaamassa

    toys´r` usissa...Sain edukkaasti kaikkee...
  8. S

    vyöhyketerapiahoidot lapsettomuuteen...

    kuulin tänään että auttavat siihenkin...onko kenelläkään kokemusta aiheesta...
  9. S

    löytyipä kivat värityskuva-sivut

    http://www.coloring-book.info/coloring/
  10. S

    matkakyssäriä..

    jos lähtee esim. joulukuussa johonkin näistä kohteista mihin kannattais mennä (vkl)... amsterdam, barcelona, dublin, lontoo, milano, pariisi, praha, budabest, rooma vai nizza.... kevät huono aika kun on muutto tulossa... mielipiteitä...
  11. S

    noista biojätteistä...

    Me tarvitaan jonkinmoinen komposti tontillemme kun talo valmistuu... Millaisia teillä on? Ajattelin puutarhajätteelle ihan sellasta simppeliä esim. puurimoista kasattua kehikkoa ja biojätteelle sitä lämpökompostoria, josta saa valmista kompostia jo kk. Mutta aika kallis laitos...onko muita...
  12. S

    testaa mikä eläin olet

    http://hs.fi/elaintesti Olet siili! Herätät muissa sympatioita, vaikka sinulla onkin joitain outoja tapoja. Viihdyt mieluiten yksin ja hemmottelet itseäsi hyvällä ruoalla.
  13. S

    sain meidän 4v tytöltä eilen toruja....

    väritettiin yhdessä piirustuskuvia ja väritin nasun paidan vaaleanpuna/puna raidalliseksi. ei ollut sitä pinkkiä väriä... Sanoi että äiti, ei nasun paita ole tuon värinen. siihen minä että, nyt on.... sit meni hakemaan nalle puh -dvd:n ja näytti mulle kannesta minkä värinen sen pitää olla...
  14. S

    siis ihania reseptejä...

    ja ideoita tuolla ullan unelma-sivuilla... Paljon sain ideoita tuleviin kakkuihin ja tarjoiluihin... ensi viikolla tarvii väsätä 3-vee kakku ja tyttö sanoi haluavansa tuon nasu-kakun
  15. S

    onko kenelläkään kokemusta....neuvolajuttui...

    käytiin tänään 3v neuvolassa/lääkärissä ja tytöllä vuodessa tullut vain 4cm lisää. Pituus käyrä notkahti rajusti... Nyt seurataan ja mennään loppu vuodesta uudelleen tarkistuttaan pituus... Onko jotain normaalia vai mistä voisi johtua? Syö normaalisti ja painoa oli tullut 1,7kg vuodessa...
  16. S

    onko tietoa...

    Muovituoteteollisuuden ja Kemian tuoteteollisuuden TES:stä.. millaiset palkat, lisät???
  17. S

    onko teillä jo joululahjoja ostettuna/tehtynä???

    siinäpä se... mulla on. =)
  18. S

    onko kukaan tehnyt...sis. ohjeen...

    Raparperimehu Ainekset 5 kg raparperia 1½ kg sokeria 4 dl siirappia Paloittele raparperi noin 1½ cm:n paloiksi. Valmista mehu höyrymehun perusohjeen mukaan. Kun valmiiseen mehuun lisää siirappia, mehusta saa aromikkaamman. TULIKO HYVÄÄ??? kuulostaa hyvältä...
  19. S

    eilen vein sen vaippakakun sitten kaverilleni...

    poika tuli su-ma yönä klo 03.. :heart: :heart: Oli kuulemma kovasti ihasteltu sitä vaippakakkua siellä sairaalassa ja saajakin tykkäsi kovasti. Oli mieluinen.

Yhteistyössä