Hakutulokset

  1. Y

    Marraskuiset 2019

    Mulla ei juuri liikkeitä vielä tunnu ja RV 20 jo menossa, istukka edessä niin taitaa tehokkaasti vaimentaa liikkeitä. Muutama häivähdys kuitenkin pienistä potkuista muutaman päivän välein että kyllä se pieni siellä vahvistuu.:love: Mulla kans maha jo kunnon vauvamasu, ei ole epäselvyyttä olenko...
  2. Y

    Marraskuiset 2019

    AnnMarii: mulla aikamoinen vatsa jo. Ei ole enää kellekään epäselvää että odotan vauvaa :) Mulla kokemusta synnytyksestä, ihan paras kokemus on ponnistuksesta jossa olen tukeutunut vuodetta vasten ja ollut jaloillani. Mutta se vaatii hyvää vointia ja sujuvaa ponnistusta. Nuorimman jouduin...
  3. Y

    Marraskuiset 2019

    Heips. Pyörähdin lauantaina palstalla ja huomasin facen sulkeutuvan. Kyselin viestillä muttakun:ilta olisiko vielä päässyt mukaan, mutta ilmeisesti ei? Liikkeitä alkaa vähitellen tuntua ja raskaus rullaa ihan mallillaan. Nyt on raskaus sen verran konkreettinen jo että olisi uskaltautunut mukaan...
  4. Y

    Marraskuiset 2019

    Jännä että noin päin, olen luullut että yleensä se poikaveikkaus on tyttöveikkausta luotettavampi. No saa nähdä, meillä ennestään poikia niin tämä tuntuu luontevalta :LOL::love: Mulla kanssa unet raskausaikana paljon lennokkaampia kun yleensä. Mutta pissalla ei ole enää tarvinnut heräillä kuten...
  5. Y

    Marraskuiset 2019

    AnnMarii, itse en voi sanoa oloa oireettomaksi. Flunssan myötä pahoinvointia on jälleen, vatsa jo pullottaa ja rinnat todella kipeät. Oikein hehkuva keskiraskaus :whistle: Me saatiin np ultrassa jo poikalupaus ja muutenkin oli kaikki mallikkaasti :love: Onko muilla toiveita sukupuolen...
  6. Y

    Marraskuiset 2019

    tylleröinen_21: onnea sykkeiden löytymisestä. Kyllä niitä itsekin jo kovasti odottaa kuulevansa. Mulla 10+ menossa, eikä vatsassa vielä tunnu mitään kohoamaa. Milloinhan vois alkaa odotella sitä pientä möykkyä alavatsalla :love: Onko teille selvä päätös ottaa veriseulat? Itse mietin ottaako...
  7. Y

    Marraskuiset 2019

    Onhan kaikki nyt listalla ekalla sivulla? Poksuliini, mulla ainakin kävi just noin että 9+ oireet on helpottaneet aiempaan nähden. Rinnat ei ole enää yhtään niin pinkeät, eikä tarvitse oksennella. Kyllähän sitä jo miettii, että onhan kaikki ok. Mutta ei se auta kun odotella np-ultraa...
  8. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea kaikille uusille :love: ja valtavasti tsemppiä surun kohdanneille.:cry: Päivitin tuon listan ketjun alkuun, mutta mulle tuo on vähän haastava homma kun aika harvoin ehdin käydä ja kirjoitella. Voin toki päivittää parhaani mukaan, mutta vinkatkaa jos jää listaa päivittämättä.:whistle...
  9. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea taas uusista plussista, meitähän alkaa olla jo kiva porukka. Mukava olisi sellainen lista marraskuun odottajista. Jos jollakin aikaa, intoa ja taitoa alkaa väsätä? Mulla pahoinvointi vie energiat, voi että miten ikävää. Kestää oikeastaan vuorokauden ympäri, työpäivinä pahempi mitä...
  10. Y

    Marraskuiset 2019

    Paljon onnea uusista plussista, Onpa teitä mukavan monta! :love: Mulla aivan kamalaa tämä pahoinvointi, en muista aiemmin tällaisesta näin pahasti kärsineeni. Jatkuu aivan vuorokauden ympäri ja töissä oli aika kaameaa :sick: Täytyy yrittää pitää kirkkaana mielessä, minkä vuoksi tästä kärsii...
  11. Y

    Marraskuiset 2019

    AnnMariii: onko sulla näkynyt ultrassa sykekkin noissa keskenmenneissä? Jostakin olen lukenut että km riski pienenee paljon kun syke näkyy. Tsemppiä tähän raskauteen, toivotaan että kaikki menee nyt hyvin. Sahna, voi että jos yli puoliväliin raskautta tarvitsee kärsiä pahoinvoinnista. Mulla...
  12. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea Sahna. Minä kävin myös varhaisultrassa ja samanlainen näky oli: pieni ihmiselämän alku ja sykkivä sydän ❤️ Pahoinvointi on kaameaa... Oisko vinkkejä tähän? Ainakin koko ajan pitää syödä vähän jotakin.
  13. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea plussista! Täällä aika ikävää pahoinvointia, hurjalta tuntuu jos tämä jatkuu monta viikkoa. Väsymys myös suurta, unen tarve on ihan toisenlaista kun yleensä. Onko muilla myös levottomia unia? Painajaisia, heräilyä ja levotonta unta on ollut jo jonkin aikaa.. Onko moni jo facen puolella...
  14. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea minunkin puolesta jälleen uusille plussaajille! Uutisen kertomisesta.. Me ollaan kerrottu jo ihan lähimmille heti plussatessa, on ihana jakaa tietoa rakkaimpien kanssa. Ja yhden km kohdanneena, koen kuitenkin että mahdollisesta surusta on myös tärkeää saada puhua jollekin. Vaikeampi ottaa...
  15. Y

    Marraskuiset 2019

    tylleröinen_21: yksi raskaus mulla meni niin, että oireita tuli vasta pari viikkoa plussasta pahoinvointina. Edellisen aikaan plussatessa oli rinnat kipeä, närästi ja alavatsalle nippaili. Tästä alkoi pissahätä yllättää öisin jo ennen testiä. Mutta moninaiset voi olla oireet ja tosi monihan ei...
  16. Y

    Marraskuiset 2019

    Candyqueen: olen aiemmissa voinut pitää omia normaaleja vaatteita aika pitkälle. Tällä kertaa tuo alavatsan turvotus on huomattavaa, farkkujen nappeja pitää jo aukoa ja viikkoja vasta 4+. Heh. Mulla vastevarasto sisältää runsaasti löysiä paitoja muutenkin niin niihin kyllä menee vatsa kauan...
  17. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusista plussista! Kyllä kiehtoisi tuo varhaisultra, mutta itsessään näyttää hinnastossa olevan sen reilu 100€ ja siihen päälle ne muut toimisto ym maksut niin varmaan lähemmäs 150€ kokonaisuudessa.. Mulle varattiin jo ensimmäinen neuvola, mutta eihän se ole vielä moneen viikkoon.
  18. Y

    Marraskuiset 2019

    Mullakin oli vielä viivatesti haalea, kun digi näytti jo raskaana 2-3. Pari päivää sen jälkeen oli viivatkin vahvistuneet. Jännä miten nämä oireet vaihtelee, nyt plussanneena ei ole edes rinnat niin kipeät kun ennen menkkoja yleensä. Alavatsatuntemuksia vähän välillä ja pissalla pitää käydä...
  19. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea taas uusista plussista! Ihana jiis, että tärppäsi nyt ilman hoitoja. Sanna:lla jännät paikat kun saa huomenna testata digin Toivottavasti ei Nannnna ala pahoinvoinnit reissussa. Itse olen alkuraskauden pahoinvoinneissa lentänyt jenkkeihin ja takas eikä ollu kovin kivaa Itse tajusin...
  20. Y

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusista plussauksista! Ihana kun porukka kasvaa Varhaisultraan pääsee kunnalliselle jos on joku syy.. esim. ei tietoa millä vkolla raskaus menossa, kivut tms. Itse myös mietin, että varmaan yksityiselle mentävä varhaisultraan vaikka ei erityistä syytä olisikaan. Mielenrauhaa saamaan...

Yhteistyössä