K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä taida jäädä tämä kotkot omaan kuunteluun. Jotenkin liian sekava, useampi biisi lyöty yhteen ei sopivalla tavalla, en pidä niistä melodisista osuuksista ja sanatkaan ei jää mieleen paria kohtaa lukuunottamatta. Toivon sellaista entisen tuotannon kaltaista räppimenoa mutta joudun nyt pettymään. Kuuntelin kuitenkin useamman kerran että josko mieleni muuttuisi. Kotkotus ei ärsytä ja räppiosuudet on kuitenkin ok.

Parhaimmillaan biisistä/taustoista tulee mieleen se Z juna himaan, jotain samaa olen kuulevinani. Siitä lopussa olevasta tausta kotkotista taas tulee mieleen Wiskari tyylinen Leevi and the leavings mitä en näe positiivisena. Näkeekö mistään onko tässä ollut mukana joku Mökkitieltä?
 
vierailija
Mun työkaverilla on häiritsevän massiivinen "paketti" siis about monsteriluokkaa ja muuten aika pieni ja laihahko mies. En siis ikinä oo nähny mitään vastaavaa. Vannon että irtisanoudun häpeästä sinä päivänä, kun jään kiinni katseen nauliintumisesta.
 
vierailija
Mulla on jonkinsortin hiusfetissi. Jos kehtaisin, niin pöyhöyttelisin yhden nuoren mieskollegani hiuksia. Naisissakin kiinnitän usein ekana huomiota hiuksiin. Niin ja mitä sitä turhaan kieltämään, etteikö katse harhailisi myös hiuksia alemmas.
 
vierailija
Eipä taida jäädä tämä kotkot omaan kuunteluun. Jotenkin liian sekava, useampi biisi lyöty yhteen ei sopivalla tavalla, en pidä niistä melodisista osuuksista ja sanatkaan ei jää mieleen paria kohtaa lukuunottamatta. Toivon sellaista entisen tuotannon kaltaista räppimenoa mutta joudun nyt pettymään. Kuuntelin kuitenkin useamman kerran että josko mieleni muuttuisi. Kotkotus ei ärsytä ja räppiosuudet on kuitenkin ok.

Parhaimmillaan biisistä/taustoista tulee mieleen se Z juna himaan, jotain samaa olen kuulevinani. Siitä lopussa olevasta tausta kotkotista taas tulee mieleen Wiskari tyylinen Leevi and the leavings mitä en näe positiivisena. Näkeekö mistään onko tässä ollut mukana joku Mökkitieltä?
Olen keskustellut tästä asiasta jo Kääriä ketjussa, joten mehut on poissa. Sen verran pakko kommentoida, että itse en saa tähän biisiin mukaan ympättyä Wiskarin tuotantoa. Muutenkin mun täytyy mutustella kot kotia enemmän, jotta osaan sanoa, että jääkö se kuunteluun vai ei. Kyseinen biisi edustaa mulle tällä hetkellä aurajuustoa. En tiedä onko se hyvää vai pahaa.
 
vierailija
Olen keskustellut tästä asiasta jo Kääriä ketjussa, joten mehut on poissa. Sen verran pakko kommentoida, että itse en saa tähän biisiin mukaan ympättyä Wiskarin tuotantoa. Muutenkin mun täytyy mutustella kot kotia enemmän, jotta osaan sanoa, että jääkö se kuunteluun vai ei. Kyseinen biisi edustaa mulle tällä hetkellä aurajuustoa. En tiedä onko se hyvää vai pahaa.
😂 Hyvää!
 
vierailija
Mun alitajunta on tehnyt tepposet K&B:n myötä. Nykyään kun näen yhdessä kaksi hyvännäköistä miestä, niin mietin että mitä kaikkea he voisivatkaan tehdä yhdessä. Vuosi sitten en vielä todellakaan miettinyt tällaisia. Nytkin kun näin kahden komean poliisin menevän yhdessä miesten vessaan, niin päässä lähti kierrokset käyntiin.
 
vierailija
Huomasin juuri erikoisen piirteen Käärijän "poikkis" ruletissa. Tai kontakteissa. Kuuluu aiheeseen astrologia.

Käärijällehän sopisi aurinkomerkin mukaan parhaiten vesimiehet tai kaksoset. Mutta, sekä Peksi, Tommu ja Joost ovat kaikki kolme SKORPIONEJA. Bojan kauris.
 
vierailija
Huomasin juuri erikoisen piirteen Käärijän "poikkis" ruletissa. Tai kontakteissa. Kuuluu aiheeseen astrologia.

Käärijällehän sopisi aurinkomerkin mukaan parhaiten vesimiehet tai kaksoset. Mutta, sekä Peksi, Tommu ja Joost ovat kaikki kolme SKORPIONEJA. Bojan kauris.
Muistaakseni Mozart oli vesimies, jostakin jäänyt mieleen tämä. Harmi kun hän ei ole enää elossa, muuten saataisiin nähdä vuosisadan romanssi kun Kärtsä ja Mozart olisivat kohdanneet.
 
vierailija
Kyllähän sen nyt kaikesta on nähnyt, että Bojan sopii parhaiten
Mä taas oikeasti uskon, että Joostin ja Jeren kaveruus voi kantaa pitkälle. Tämä ilman mitään shippejä tai bromanceja. Kärtsä varmasti ystävystyi näiden kaikkien henkilöiden kanssa ja varmasti he jäivät osaksi K:n elämää jollakin tavoin. Joost on näistä vaan kaikin tavoin ehkä eniten K:n tyylinen ihminen.
 

Yhteistyössä