Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuiset 2020

    On arat edelleen(n) Sellaista jopa pistävääkin kipua välillä, ja kutisee :ROFLMAO: Mutta ei mikään hillitön kipu, välillä tulee päiviä, kun miettii onko edes arat. Sit taas tulee jossain liikkeessä tai asennossa tunne kuin joku piikki tökkäis :LOL:
  2. H

    Huhtikuiset 2020

    Kai laitan myös tilannepäivitystä, eka neuvola ollut ja meilläkin päin näköjään saisin varhaisultran halutessani. En kuitenkaan halunnut, mutta heti pääsen, jos vaan soitan.. :LOL: Oireet samaa vanhaa, rintojen arkuutta ja lievää etomista ajoittain, oksentanut en ole kertaakaan. Vähän...
  3. H

    Huhtikuiset 2020

    Argh, mahtuuko muilla normaalit vaatteet päälle? Ahdistaa itellä tiukat housut, ja tottakai kaikki siistit työvaatteet on sellaisia:cry: Ja venymättömiä paitoja.. En vielä haluis mennä vaatekaupoille, kun muutenkaan ei vielä uskalla edes uskoa ja luottaa täysin.. Tänään kuitenkin vasta 6+4...
  4. H

    Huhtikuiset 2020

    Pidetään peukkuja, että ei ole kkm. Vuotojahan voi alkuraskaudessa tulla hyvinkin eikä välttämättä löydy mitään huolestuttavaa. Varsinkin, jos loppuikin jo! (y) Millä viikoilla olet, voisiko ajallisesti osua esim. oletettujen kuukautisten ajankohtaan? Silloin kai voi pientä vuotoa esiintyä...
  5. H

    Huhtikuiset 2020

    Kiitos tsempistä, tottahan tuo kyllä on. :) Hirveästi peilaa vain siihen kkm ja oireisiin sillon, nyt on paljon vähemmän mitään. Tosin kai raskaudetkin ovat erilaisia.. :LOL: Itse en ajatellut näillä näkymin mennä varhaisultraan, josko jaksaisi odottaa sinne viikolle 12. Itse ajattelen niin...
  6. H

    Huhtikuiset 2020

    Joo, mulla nousikin hcg jossain kohtaa, vaikka ultrassa ei näkynyt enää mitään.. :( Mulle sanottiin, että jonkun 6 vkoa voi hyvin vielä näkyä plussana. En tiedä tosin viivan haaleudesta tms., kun mulla seurattiin verikokeilla. Luin jo netistä vanhoja keskusteluita, niissä todettiin...
  7. H

    Huhtikuiset 2020

    No mä kans pelkään jo pahinta, ajattelin soitella neuvolaan tänään.. Mies jaksaa kyllä muistuttaa ettei oireet välttämättä koko ajan tunnu, ja flunssa ja muukin voi olla raskausoireita. Mulla keskenmenon jälkeen testit näytti yli kuukauden reippaasti plussaa, en siksi viitsi vaivautua uuttakaan...
  8. H

    Huhtikuiset 2020

    Mulla tänään 5+5 (laskin aiemmin varmaan väärin:D), ja ihan kamalan tukossa nenä. Sellainen flunssainen olo, pienesti tuntuu särkevänkin paikkoja. Tää särky kyllä huolestuttaa, voiko kuulua muka asiaan. Onko muilla ollut tällaista? :( Mulla ei pahoinvointia ole juurikaan, välillä aalttoilee ja...
  9. H

    Huhtikuiset 2020

    Heippa kaikki! Ajattelin vihdoin liittyä joukkoon, vaikka 3/2019 koetun kkm jälkeen pelottaakin. Erityisesti tänään, kun ei mutään suuria oireita ole. Viimeksi kkm tuli siis ”heti”, mutta vuoto kesti lähes kaksi kuukautta. Nyt vahva plussa muutaman päivä menkkojen oletetun alkupäivän jälkeen...
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka! Viime kierrossa kirjoittelin tänne kun menkat oli erilaiset kuin yleensä ja mietin olisko tärpännyt. Alkoivat siis tuhrulla, mutta lopulta tuli ihan kunnon menkat. Nyt kuitenkin plussasin tosi vahvan plussan eilen illalla, kun menkat useamman päivän myöhässä ja ilmeisesti menossa...
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos paljon (y) Hyppään toivottavasti ainakin jossain kohtaa odottajien puolelle :)
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos, johan helpotti vähäsen. :) Viimeksi mulla tuli kyllä ihan kunnon menkat ja ajattelin aluksi että onkin vaan menkat, sitten testi olikin edelleen plussalla ja neuvolasta sanottiin että vuoto on normaalia. Sitten menikin hetki niin alkoi vuoto ja vuosin 2kk putkeen.. :eek: Mutta ei tämä...
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi kiitos tsempistä, toivotaan että olis samanlaista mulla tämä! :rolleyes: Toivon tosiaan, että olis kiinnittymisestä johtuvaa, valkkaria ainakin ollut oviksesta asti reippaasti. Nyt tosiaan ”rusehtavaa valkkaria” ja vain paperiin, jos näin voisi kuvailla.. Toivotaan, että jos on aito plussa...
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa kaikki! Pakko kirjoitella, kova huoli on täällä päällä. Mulla on km takana 3/2019, silloin lopetin helmikuussa pillerit ja heti raskauduin. Meni kuitenkin heti kesken eli todennäköisesti oli kemiallinen raskaus. Nyt vihdoin eka normaali kierto ja lääkäriltä lupa yrittää uudelleen...
  15. H

    Marraskuiset 2019

    Poistun myös täältä, tänään sanottiin ultrassa, että keskeytynyt varmaan heti alkuunsa.. kuulemma voisi keskenmenon jälkeen näyttää plussaa jopa viikkoja (n) Kohdussa ei näkynyt mitään ja limakalvokin oli suht ohut. Tiedä sitten, tsemppiä kaikille muille ja kaikkea hyvää! :love: Vuoto mulla...
  16. H

    Marraskuiset 2019

    Kiitos tsempistä, tätä on nyt jatkunut siten, että tuli pari vk sitten ne ”valemenkat” ja viime perjantaina alkoi rusehtava tuhruvuoto, sitä nyt tullut ihan tähän päivään saakka.. Kuitenkaan mitään kipuja tms. hälyttävää ei ole, ja oireet (etova olo, väsymys jne.) oikeastaan vain lisääntyneet...
  17. H

    Marraskuiset 2019

    Näinhän se on. Digitesti aamulla näytti kyllä plussaa, vuotoa tullut siis satunnaisesti nyt yli viikon, eikä tosiaan paljoa kuitenkaan. :) Päivä kerrallaan, vähän stressikin helpottunut, pitää yrittää nauttia kai tästäkin hetkestä.. :ROFLMAO:
  18. H

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille :love: Täällä pientä pahoinvointia aamulla ja illalla, onneksi pientä vain. Alkoi eilen ekan kerran. Tänään myös tuhruvuotoa jälleen, pelottaa niin paljon että menee kesken.. :cry: Vaikka neuvolastakin sanoivat, että voi olla ihan normaalia, silti vaan pelkää...
  19. H

    Marraskuiset 2019

    Kiitos! :) Vähän niukammilta vaikuttivat ja vain yhtenä-kahtena päivänä menkkakipua ja aavistuksen enemmän vuotoa, muuten aika vähäistä.. Mulla ei ole ollut minipillerien takia menkkoja pitkään aikaan niin en edes muista tarkalleen. :eek: Ajattelin ensin että niukat menkat, joku ajatus silti...
  20. H

    Marraskuiset 2019

    Heippa kaikille! Kai uskallan liittyä porukkaan..? Jännät paikat täällä, tuntuu että nyt tarvii hiukan vertaistukea. Tein viime lauantaina hyvin haalean haamuplussan aamulla ja eilen ”huvikseni” uuden illalla, tulos selkeä plussa. Ainoa huoli on, että menkat tulivat myös viime vklp.. Soittelin...

Yhteistyössä