Hakutulokset

  1. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tänään tullut enemmän rusehtavaa, mutta kirkasta/vetistä vuotoa ja mukana vähän limaisia ruskeita hyytymiä:poop: Samanlaista tuli joulukuussa 2vk. En tiedä oliko ne silloin kuukautiset, ei ainakaan vuotanut edes normaalien kuukautisten verran. Mulla tosiaan lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 1.11...
  2. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tänään tuli päivällä töissä pyyhkiessä ihan hailuraa vaaleanpunaista. Luulin, että jotain ohimenevää, mutta nyt illalla pyyhittäessä sama:unsure: Eli alkaakohan menkat jo vklp... Jos testaamaan asti pääsen, niin vasta kun menkat myöhässä ja niidenkään ajankohdasta en ole varma, kun kierto ei ole...
  3. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla on nyt ollut ihan samanlaisia tuntemuksia alavatsalla, kuin silloin kun keskenmennyt raskaus alkoi...(n) Pieniä tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla paineen tunnetta. Alavatsa kohdun kohdalta ihan kova. Jos en nyt ole raskaana, niin kyllä on kova pettymys:cry:
  4. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla oli sama kun @Annnvei Yli 6vk tyhjennyksestä ja kun vihdoin luulin, että menkat alkoi, niin tuli ihan vähän kirkasta punaista vuotoa ja enemmän ruskeaa tahmeaa vuotoa. Ja tätä kesti 2 viikkoa!! Eli en ihan tiedä oliko noikaan kuukautiset, varsinkin kun monesti lukenut, että tyhjennyksen...
  5. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Nyt 6vk tyhjennyksestä, kiertopäivä 44. Vielä tuli tosi tosi vaalea haamu aamulla tehtyyn raskaustestiin. Sais ne kuukautiset jo alkaa:cautious: Normaalisti säännöllinen 28pv kierto. Nyt viime päivinä ollut tosi paljon selkeitä tuntoja alavatsalla, molempien munasarjojen kohdalla ja kohdussa...
  6. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Niitä samoja testejä mulla ei tällä hetkellä ole, tilauksessa mut ei vielä tullut. Tein tänään päiväpissasta, aika haaleeta tais olla ja en ehtinyt sitä kauksi aikaa jäädä katsomaan, mutta noin tunnin päästä kun katsoin oli haalea viiva taas. Mutta yhtä haalea kun ennenkin, eikä tosiaan tullut...
  7. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Katsoin, että testi jolla testasin haalean mutta kuitenkin nähtävän viivan oli herkkyydeltään 25mlu. Osaako joku sanoa, että kuinka herkkä tuo on?(n) Jotkut ovat näköjään 10mlu ja se on "erittäin herkkä". 5vk tyhjennyksestä tuli siis tuolla 25mlu haalea plussa vielä:poop:
  8. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Pelkäänpä että on siitä keskenmenosta jäänyttä raskaushormonia edelleen:poop:
  9. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Ai teillä ehti mennä niinkin pitkälle:cry: Mäkin tässä odotellessani olen nauttinut olostani, useammat pikkujoulut ja illalliskutsut ollut ja viiniä ja juustoja ja sushia olen nauttinut runsaasti ja hyvällä omalla tunnolla:LOL:
  10. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Meidän tärppikierrossa (tuulimuna) en mäkään saanut tasavahvoja. Tuli melkein tasavahvat ja sitten seuraavana aamuna selvästi haalenemaan päin, niin oli sitten tapahtunut myöhemmin samana päivänä se. Eli varmaan sullakin niin(y)
  11. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Ihana kuulla, että oli nega ja että olet helpottunut:love: Itsellä oli tossa kohtaa vielä tosi vahva plussa, joten siihen verrattuna nopeasti (y) Mulle teki tosi hyvää olla ajattelematta asiaa sen enempää, mutta välillä kyllä tein ovistestejä.
  12. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Oli saman merkkinen ja sama testi. Tosin pakkaus oli tainnut vähän muuttua niin tietty sitten mietin, että onko jotain muutakin muuttunuto_O Kävin vielä roskiksesta katsomassa ja kyllä siihen haalea viiva jäi vielä kuivuttuaankin, tosi haalea on kyllä. Nyt on nuo testit loppu, mutta taidan ensi...
  13. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä 5 viikkoa. Normaalisti 28pv kierto ja vielä ei ole kuulunut mitään. Aika runsaat limat ollut nyt muutaman päivän(n) Oon tehnyt ovistestejä ja tulee selkeä tumma viiva, mutta ei läheskään testiviivan värinen. Tänään tein myös onestepin raskaustestin ja...
  14. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Nyt olen pari päivää pystynyt taas ajattelemaan uuden raskauden yrittämistä. Heti kun keskenmeno selvisi, oli sellainen olo, että haluan heti raskaaksi. Sitten oli vähän aikaa sellainen fiilis, että olen "vapaa" kaikesta ja näin on hyvä. Nyt onneksi taas positiivisempi mieli yrittämisen suhteen...
  15. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Kuinka kauan teillä meni keskenmenon jälkeen, että raskaustesti näytti negatiivista? Meillä nyt 2vk lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja 1,5vk kohdalla oli kirkuva plussa. Täytyy huomenna aamulla taas testata. Mulla tulee edelleen päivittäin pyyhittäessä pieniä hyytymiä:unsure: Ei siis joka...
  16. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Meillä lääkäri sanoi, että ennen on suositeltu odottamaan ensimmäiset kuukautiset, mutta koska sille ei ole tarvetta, voi aloittaa heti uudestaan yrittämisen. Vuodon aikana ei vissiin saisi seksiä harrastaa tulehdusriskin takia. Mietin tässä juuri, että lasketaanko tuhruttelukin, koska sitä...
  17. L

    Haaveena vauva 2020

    Pahoittelut @Mohan :cry: Voimia teille! Epäreilulta tämä tuntuu. Meillä todettiin viime viikolla (7+0) tuulimuna ja huomenna otan lääkkeet tyhjennystä varten:unsure:
  18. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Miten sulla meni nuo lääkkeelliset tyhjennykset? Oliko kovia kipuja ja runsasta vuotoa? Kuinka kauan vuoto kesti?
  19. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Meille tuli viime viikolla varhaisultrassa tuulimunatuomio. Loppuviikosta tehdään lääkkeellinen tyhjennys. Kyllä sen on aina tiennyt, että näin voi käydä, mutta epäusko, MIKSI ja pettymys on ollut kovasti viime päivinä mielessä. Onneksi mentiin varhaisultraan. En voi edes kuvitella miltä tuntuu...
  20. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos vastauksestasi! Soitin tänään naisten polille ja siellä oltiin sitä mieltä, että ehdottomasti heti lääkkeellinen tyhjennys, että pääsen asian käsittelyssä eteenpäin. Hoitaja itse asiassa kysyi heti, että olinko tällä kyseisellä yksityisellä lääkärillä, että hänellä on kuulemma tapana aina...

Yhteistyössä