Hakutulokset

  1. Emmelie75

    Helmikuiset 2024

    Ihanaa että kaikki kunnossa (y) Eikö vyöhyketerapia ole lähinnä rentouttavaa, mutta muuten vähän huuhaata? Toki jos olet jo tukivyöt, äitiysfysioterapian ja muut näyttöön perustuvat hoidot kokeillut, niin ymmärrän kyllä että haluaa kokeilla ihan kaikkea saadakseen apua kurjaan vaivaan
  2. Emmelie75

    Helmikuiset 2024

    Miten meni? Itseä jännitti ihan hulluna monta päivää ennen rakenneultraa. Helpotus oli suuri kun kaikki oli kunnossa (y) Liikkeiden tunteminen on kyllä auttanut paniikkiin
  3. Emmelie75

    Helmikuiset 2024

    Hei, rakenneultrasta selvitty Nyt voisin liittyä Facebook-ryhmään. Miten se tapahtuukaan? :)
  4. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Pähkinä38 Onneksi olkoon! :love: 5 alkiota kuulostaa tosi hyvältä (y) Meillä tässä ei ole mitään valintaa, ikä tulee vastaan, ja painoa pitää pudottaa, joten tehdään alkiot nyt ja siirretään loppuvuodesta. Samasta ikäsyystä Ovumia on sitä mieltä, että me ei edes tarvita niin monta...
  5. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onko kellään onnistumisen kokemuksia pakastetuilla munasoluilla? Meille olisi nyt tarjolla Ovumiasta 7 pakastettua munasolua. Lahjasolukoordinaattori soitti ja kertoi tiedot luovuttajasta. Oli vähän huono päivä, joten olin kärttyinen ja totesin että mitkään luovuttajan pituudet tai muut ovat...
  6. Emmelie75

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Totta, olet oikeassa että alkiohin ei sukusolujen luovuttajilla ole enää sanomista. Ja hyvä että siirto onnistuu! Käsittämätöntä touhua klinikalta matkan varrella.
  7. Emmelie75

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voisin kuvitella että joku haluaa luovuttaa nimenomaan julkiselle eikä halua että privaatti tekee rahaa hänen sukusoluillaan. Tsemppiä siirtoon, toivottavasti onnistuu!
  8. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Adelieamanda Vaikka Helminauhassa onkin paljon lapsettomuuteen liittyvää avautumista, niin ymmärtääkseni ryhmä on alunperin perustettu lahjasoluperheiden tukemiseen. Siellä on muun muassa tietoa perhetapaamisista ym. Lisäksi on raskausajan keskustelua ja lapsiperhekeskustelua. Mutta toki myös...
  9. Emmelie75

    Maksatteko hoidot säästöillä?

    Ei vaikuta (y)
  10. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Florie ja @Pompelis Niin on :( Elämä on välillä totaalisen paskaa. Kiitos molemmille myötätunnosta. @MARIAL43 Kiitos, olen vähän horroksessa täällä :cry: @kuumoduli Ei ole mitattu, otan ilman muuta repertuaariin, jos ikinä enää raskaudun. Tai edes yritän (y) Olen jotenkin kuvitellut, että...
  11. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kuumoduli Kiitos lohdutuksen sanoista :love: Itse keskenmenosta pääsen varmasti yli, minulla on ollut kaksi aiemmin, varhaisemmilla viikoilla tosin, molemmat 6+. Eka ihan spontaani raskaus, ja toka nyt elokuussa ekasta lahjamunasolu-PAS:sta :( Tämä vain oli meidän viimeinen alkio, ja koska...
  12. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sykettä ei eilen enää näkynyt :( Majakan valo on sammunut :cry: Mittojen perusteella ilmeisesti maanantaina. Jolloin olin ekassa neuvolassa, jonne lähtiessä aamulla oli taas vuotoa, ihan lorisemalla pönttöön. Ja neuvolassa kun nousin tuolilta punnitukseen, tunsin ison hyytymän, ja kävin...
  13. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Florie Ihanaa!! :love: @Netty79 Tsemppiä piinailuun! ON: Melkein selvisin tämän viikon käymättä ultrassa, mutta vain melkein ;) Ti-to verenvuotoja ja sen verran ikävän pitkäkestoisia jomotuksia, että kävin eilen ruokatunnilla ultrassa, ja siellä jo reilu 2cm pitkä tyyppi näkyi sykkeen kanssa...
  14. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa turvotuksen valtakuntaan! :-) Minulla ei ole paljoa raskausoireita, ainakaan vielä, mutta jokaisesta lievästäkin kuvotuksen hetkestä olen onnellinen :love: Ja siitä että sisälläkin ollessa paleltaa :D Housujen käytöstä olen luopunut, leggingsit ja mekot on pop (y)
  15. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Pompelis ja @Florie ihan totta, hedelmöityshoidoista ei taida olla mitään Käypä hoito -suosituksia. Jokainen klinikka päättää vähän itse mikä on heidän mielestään paras tapa. Julkisella ei tietysti tehdä mitään kokeellista, privaatissa vaikuttaa varmasti jos juuri on hankittu esim. kallis...
  16. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juueihän keskenmenolle kukaan voi mitään tehdä. Aiemmissa kahdessa keskenmenossa en ole minnekään soitellut, käynyt ultrassa varmistumassa kun kaikki raskausaines poistunut. Päivystyksen iltakätilö käski soittaa seuraavana päivänä, ja kuulosti vähän siltä että joku poliklinikka-aika voisi...
  17. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Just! :rolleyes: Keitähän he sitten hoitavat? :unsure:
  18. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Käytiin taas tänään ultrassa, syke näkyi ja tyyppi vastasi tarkasti alkioikäänsä 7+3 :love: Syy miksi ultraan päädyttiin oli lauantai-iltana teatterissa tullut hillitön verenvuoto ja mielettömän kokoinen hyytymä. Leggingsit oli aivan veressä mahasta polviin :LOL: Soitin aivan järkyttyneenä...
  19. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos @Florie :love: Ja onnea plussasta :giggle: Ja tsemppiä! (y)
  20. Emmelie75

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos @Pompelis :-) Onko teidän siirtoaikataulu vielä vahvistunut?

Yhteistyössä