Hakutulokset

  1. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Mulla on. Useimmin kun nousee ylös niin tuntuu kuin joku repeis tuolla. Sit on sellaisia sanon niitä ”pimppikivuiksi :p”, kun tuntuu että häpyluut vaihtaa paikkkaa sattuu kovin ikävästi. Ja masu on kanssa jäätävä pallo ja hupparin altakin pömpöttää. Eikä auta yhtään kun paha olo ja syö sitten...
  2. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Eilen käytiin ultrassa illalla ja löytyi pieni ja syke. Ja voi että minä ulvoin siellä kun kätilö onnitteli. Nyt ehkä uskaltautuisin jo listalle mukaan ja liittyä facebook ryhmään. Pää ei anna hevillä periksi, mutta kyllä yritän nyt alkaa nauttia tästä raskaudesta ja ajatella positiivisin mielin...
  3. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Taitaa aika monta olla menossa ensi viikolla ultraan, meilläkin keskiviikkona. Sitten se selviää. Meillä olisi koiranpentukin tulossa, mutta jos ultrassa näyttää papu kasvavan niin taidan joutua sen perumaan. Rotu on vaativa ja pelkään että ei ole fiksua sitä tähän saman soppaan sitten ottaa...
  4. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Täällä ollaan vielä mukana, tuhruilua tulee noin 3-4 pv välein ja kestää yleensä sen päivän. Sellaista haaleenvaaleenpunaista. Menkkajomottelua on aika paljon, ollut ihan alusta asti, mutta ei niin voimakkaana kuin kuukautisten aikaan. Olo on 24/7 ellottava ja ruokaa menee alas vaihtelevasti...
  5. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Onko kovia kipuja? Minulla alkoi km tuhruvuodolla ja sitten kovien kipujen kanssa aukesi hanat, eikä siinä sitten enää ollut epäselvää. Tämäkin toki yksilöllistä ja toisilla erilaisia kokemuksia. Vuotoa voi olla kunnollakin ja kaikki hyvin. Tuleeko hyytymiä jne? Toivottavasti kaikki olisi siellä...
  6. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Ihanaa, että ne joilla on vuotoja ollut, on asiat kunnossa. Ja paljon on löytynyt plussanneita mukaan. Paljon vauvoja vain, ihanaa. :) Itsellä ihan haaleaa turhrua tuli viikko sitten muutaman kerran ja tänään taas. Aina jotenkin menen ihan lamaannuksiin kun tätä tulee. Mutta vielä ei ole...
  7. Handeli83

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    @Shibali mulla muuttui keskenmenon jälkeen jotenkin kropan toiminta. Ovulaatio ei ehkä paljoa, mutta viikko oviksesta alkoi jatkuvasti tosi vahvat oireet ja alkuun luulin olevani taas raskaana, kunnes vaan uskoin että tää on nyt uusi juttu, että rinnat alkaa aristaa, vatsassa kuplii ja...
  8. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Mää tuun listalle kun on varhaisultra käyty. Pelottaa niin kovin paljon ja en osaa yhtään iloita tästä raskaudesta kun pelkään vaan koko ajan, että tämäkin otetaan pois. Huokaus. Edellisen km:n jälkeen meni niin kauan että tuli tää uusi tärppi, niin sekin sit varjostaa taustalla. Mutta kiva...
  9. Handeli83

    Syyskuiset 2020

    Täällä myös yksi Mäntsälästä lisää. Olen varmaan vielä muutaman viikon hieman varpaillani, kun edellinen meni kesäkuussa kesken ja pelottaa hurjasti nyt tämä uusi raskaus. Jos jatkuu niin olisipa aika kiva laittaa joku alajaosto kasaan. :)
  10. Handeli83

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla on myös nyt dpo10 ja mietin, että testaisinko illalla pc:n liuskan. Oireet ollut aika ”lupaavia”, mutta niin ne on kyllä ollut ennenkin, ihan kuin kroppa oikein välillä veetuilis kipeine tisseineen yms. Tänään oli vain valkovuodon seassa vanhaa verituhrua ja siitä päättelin, että nyt voisi...
  11. Handeli83

    Haaveena vauva 2020

    Mulla alkoi km ensin tuhruttavalla vuodolla ja sitten alkoi menkkakivut. Kivut koveni yötä kohden todella koviksi ja sit alkoi vuoto urakalla. Ehdittiin käydä neuvolassa ma aamuna kun su iltana oli tuhruttelu alkanut. Täti yritti tsempata kovasti että hyvin menee, mutta mulla oli ihan satavarma...
  12. Handeli83

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla kesällä keskenmenon jälkeen oli monta kiertoa ihan sekaisin. Koko iän on ollut lähes tunnilleen 26 päivää. Nyt on pari vikaa kiertoa ollut vasta normaalit. Toivo heräsi myös raskaudesta kun viikon oli menkat myöhässä, mutta ottikin sit vain aika lailla aikaa kroppa palautua. Tsemppiä...
  13. Handeli83

    Haaveena vauva 2020

    Onnea uudesta työstä ja paljon tsemppiä sinne! Uskot itseesi ja hyvin menee. Ihan samoissa ajatuksissa kyllä ollaan. Nyt olen ekan työhakemuksen sitten lopulta laittanut menemään ja käynnistänyt uuden työn haun, kun pakko vain edetä elämässä. Sitä ei vain ihan heppoisesti uskalla irtautua, kun...
  14. Handeli83

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei kaikki, kirjoitan tännekin esittelyni, kun palailen takaisin tai liityn mukaan, miten sen sitten ottaakin. Viime keväänä seurailin täällä aktiivisesti juttuja, mutta koettuani keskenmenon jäin hetkeksi aikaa kokonaan pois kaikista ryhmistä. Olen 36v ja esikoinen nyt 10v edellisestä liitosta...
  15. Handeli83

    Haaveena vauva 2020

    Hei kaikki, palailen takaisin tai liityn mukaan, miten sen sitten ottaakin. Viime keväänä seurailin täällä aktiivisesti juttuja, mutta koettuani keskenmenon jäin hetkeksi aikaa kokonaan pois kaikista ryhmistä. Huomasin täällä muutamia jotka tuntuvat jakavan samanlaisia kokemuksia ja tilanteita...

Yhteistyössä