Hakutulokset

  1. K

    Syyskuiset 2020

    Ilmoittaudun minäkin nyt vihdosta viimein porukkaan :) Olen himmaillut kun käytiin tiistaina varhaisultrassa - ei mennyt niinkuin Strömsössä...Omien laskujen mukaan oli viikkoja 6+5 mutta mittojen mukaan olikin vasta 6+0 o_O Ja ei, sykettä ei vielä näkynyt, mutta alkio löytyi, joka oli plussaa...
  2. K

    Haaveena vauva 2020

    Ei kestänyt mulla hermo pidemmälle :LOL: Tänään dpo13 ja kp 31/29 ja Clearbluen digi näyttää selkeästi plussaa :love: Varovaisesti uskaltaa iloita pienellä varauksella. Yksi kemiallinen taustalla kuopusta yritettäessä. Nyt ehkä 4+2 (?). Pari viikkoa lisää niin uskaltaa itsekin alkaa riemuita...
  3. K

    Haaveena vauva 2020

    @Ananas90 Huomasin että mennään aika samoilla päivillä, mulla tänään dpo11, pidetään peukkuja (y) Ovistesteistä ollut paljon juttua. Olen kokeillut vain kahden eri valmistajan tikkuja (Rfsu ja Clearblue digital). Rfsu:n tikut oli ärsyttäviä...Onko ovis tulollaan vai ei? Onko viivat nyt yhtä...
  4. K

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus Ensimmäisen kohdalla synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi (+ 1.tyypin diab.), ei edennyt, vauvan sydänäänet hävisi (napanuora oli kietoutunut pään ja käden ympäri) = hätäsektio. Jäi melkoiset synnytyspelot ekasta kierroksesta... Toisen kohdalla vedet meni 35+5...
  5. K

    Haaveena vauva 2020

    Paljon juttua sektioista: Mulla molemmat syntyneet sektiolla. Hätäsektio -07 ja kiireellinen sektio -18. Jos nyt onnistutaan saamaan kolmas alulle niin hän syntyy todennäköisesti suunnitellulla sektiolla. Saako tällaisella pelleilläkään, mutta "kerää koko sarja" :ROFLMAO::D
  6. K

    Haaveena vauva 2020

    @Lilmi89 Sehän tässä just on kun mielestäni mulla ei pms oireita aikaisemmin ole ollut ja viime kierron lopulla olin todellinen raivotar :sick: Ja koska tunteiden heittely oli niin outoa niin olin aivan varma että olin raskaana...
  7. K

    Haaveena vauva 2020

    @W.we Ovulaatio minulla melko vähäoireinen kaiken kaikkiaan. Pieniä vihlaisuja joskus epäillyt ovulaation aiheuttamiksi jos osuneet ovulaation ajankohtaan mutta en voi varmaksi sanoa. En tiedä voisinko tunnistaa ajankohtaa ilman testejä o_O
  8. K

    Haaveena vauva 2020

    Tänään dpo 6 ja "tuskaa, piinaa" :confused: On se kun ei mitään muuta pysty ajattelemaan :whistle: Naisihmisen pääkoppa on kovin etevä tulkitsemaan kroppansa oireita toivomaansa suuntaan...Olin jo viime kierrossa ihan varma että heti tärppäs (ehkäisykapseli poistettiin marraskuussa, kyseessä oli...
  9. K

    Haaveena vauva 2020

    Heips :) Olen jokusen päivän lueskellut muiden kirjoituksia ja nyt ajattelin liittyä mukaan kuumeilemaan :geek: Meillä on kaksi lasta ja yritetään kolmatta. Ensimmäinen ja toinen lähteneet 3. ja 1. kierrolla alulle mutta nyt alkaa olla molemmilla jo ikää niin jännittää miten mahtaa onnistua...

Yhteistyössä