Hakutulokset

  1. V

    Syyskuiset 2020

    Liityn mukaan! Eli torstaina plussasin, esikoinen tulossa ja laskettu aika 23.9. Neuvola-aika on 29. Päivä. Olen raskaana 5. Viikolla eli 4+4. :love: Täytän pian 20 ja mies on 26. Yk 5 tärppäsi. Toivon sydämeni pohjasta että kaikki sujuu hyvin! En ole koskaan ennen ollut raskaana ja pelkään...
  2. V

    Haaveena vauva 2020

    PLUSSA!! Olen samaan aikaan onnellinen, peloissani ja epäuskossa. 5. Yrityskerralla tärppäsi. Toivotaan että pysyisi matkassa ja että kaikki olisi hyvin! Oireita ollut alamahan vihlaisut, menkkamainen jomotus pari kertaa ja todella kipeät rinnat sen pari viikkoa. Tässä kuussa en myöskään ottanut...
  3. V

    Haaveena vauva 2020

    En vielä, kävin tänään ostamassa RFSU:n testaa varhain -testin, kun oli halpa. Huomenna teen. Rintojen aristus hieman helpottanut, nyt hieman masentaa kun minulla on tunne etten varmaan ole tässäkään kuussa raskaana. :( Jos näyttää negaa niin enskuussa yrirän ihan kokonaan ignoorata oireet, kun...
  4. V

    Haaveena vauva 2020

    Olen nyt sillä kannalla että tekisin raskaustestin huomenna. Vaikka en kyllä tiedä näyttäisikö jo plussaa? Huomenna siis 2 pv menkkoihin. Tissit niin saatanan kipeät. Meidän suvun naisilla on muuten mastopatiaa joka saattaa aiheuttaa kierron lopussa tällaista kipua, mutta ei minulla ennen ole...
  5. V

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus Käytin lämmönmittauksessa kielen alta mitattavaa Pearly "hedelmällisyystietokonetta" aluksi epäsäännöllisesti mutta ovikset se näytti silti. No viimekuussa päätin mitata joka päivä, luulin sitten tulleeni raskaaksi kun lämmöt jäikin korkealle oviksen jälkeen, mutta se johtuikin vain...
  6. V

    Haaveena vauva 2020

    Täällä kunnon piinailut käynnissä! Eli kp 27 alkoi (kyllä päivittelen tänne kahdelta yöllä :whistle:), Dpo 11-13 menossa, rinnat kipeytyivät 8 pv eli nyt dpo 7-9. Kuukautisiin olisi kolme päivää, jos alkavat. Hiukan syyhyää kädet kaivella raskaustesti laatikosta, mutta en millään malttaisi...
  7. V

    Haaveena vauva 2020

    Kilpirauhaseen liittyen, minun viimekäynniltä pari kk sitten lääkäri kirjoittanut: ""TSH 3,44 ja T4V 9,7. Potilashan oli kliinisesti euthyreoottinen, kuukautiset normaalit. Seurataan tilannetta, kontrolloidaan vuodenvaihteessa." Uskon siis että arvoillani raskautuu. Kuulemma tasoittuvat ajan...
  8. V

    Haaveena vauva 2020

    Täytän huhtikuussa 20. Kuukautiset ovat helpottuneet sitä myöden huimasti. Huh, viimekuussa rintojen arkuus taisi kestää vain 2-3 päivää, mutta nyt ne ovat olleet kipeät 5 tai 7 päivää, en tarkalleen muista. Kauemmin kuitenkin, ja mielestäni kipeämmät. Tässä alkaa pakostikin elättelemään toivoa...
  9. V

    Haaveena vauva 2020

    Kuukautisiin liittyen, olen pitkään miettinyt onko tämä normaalia. Eli 12v sinne 18v asti kuukautiset olivat todella kivuliaat ja runsaat (side täyttyi läpimäräksi tunnissa). Minua usein juuri ennen menkkoja paleli, oli kauhea makeanhimo, kiukkuisuus/masennus ja alavatsakipuja (seksi sattui ja...
  10. V

    Haaveena vauva 2020

    Liityn tänne joukkoon, eli taustaani; Minä kohta 20, mies 26, esikoinen toiveissa. Yk 5, kp 23, dpo 8. Kiertoni on säännöllinen, 28 päivää ja ovuloin normaalisti tietämäni mukaan. Ekat 4 kk stressasin hirveästi, ramppasin lääkärissä ja mittailin lämpöä ovulaatiota kytätessä. Huolenaiheena oli...

Yhteistyössä