Hakutulokset

  1. T

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Hei vaan kaikille meiltäkin pitkästä pitkästä aikaa :wave: paljon on meillekkin ehtinyt tapahtua ja kuulua, välistä ihan liikaakin!!! Asunto asioiden kanssa eron jälkeen meinannut vähän olla vaikeuksia, asuttiin ensin liian pienessä, sitten liian märässä talossa (joka kävi ilmi muuttamisen...
  2. T

    Mistä löytäsin Fisher Pricen keittiön?

    Monet kertoneet ostaneensa sen Citymarketista, vaan täällä en ainakaan ole nähnyt :/ saanko kysyä Taurus, että mistä cittarista sen ostit? Valikoimahan voi vaihdella toisissa myymälöissä.
  3. T

    Mistä löytäsin Fisher Pricen keittiön?

    Onko kukaan nähnyt nyt myynnissä missään ja paljonko on maksanut? Jos jollakulla pyörii nurkissa ylimääräisenä, saa laittaa yksäriä. Myös siistikuntoisena käytettynä olen valmis ostamaan, mielellään olis niitä tavaroita mukana mitä siihen kuuluu :)
  4. T

    Fisher Pricen keittiö

    Mistä näitä saa ja saako enää ollenkaan? Myös käytettynä olen yrittänyt etsiä, aina mennyt nokan alta... Tietääkö kukaan nettimyyntiä tai olisiko ollut tarjouksessa jossain? JOs jollakulla nurkissa pyörii ylimääräisenä, mulle voi laittaa vaikka yksäriä :)
  5. T

    G: Te joiden miehet pettäneet - joista ei olisi ikinä uskonut

    kyllä meillä oli loppu... en sitten tiedä jos ois ollut joku yhdenillan juttu, oisko sitten antanut amnteeksi. 8kk pettämistä, ainaki. kerrasta meni poikki.
  6. T

    G: Te joiden miehet pettäneet - joista ei olisi ikinä uskonut

    vaikka kaikki oli meillä jo selvää, faktat faktana. Ei ole myöntänyt tekoaan tänä päivänäkään. Mikä kuvottavinta, jopa synnytyslaitokselta lähtiessään kotiin nukkumaan kun meidän vauva oli syntynyt, oli lähettänyt tälle toiselle naiselle "hyvää yötä rakas, pusuja viestin" no toinen ei edes...
  7. T

    G: Te joiden miehet pettäneet - joista ei olisi ikinä uskonut

    Jäi kiinni, kun "toinen" nainen oli alkanut epäillä miestä. Nainen alkoi selvitellä asioita ja löysi minut monien mutkien kautta. Kertoi mulle mitä aviomieheni puuhaa (nyt siis jo entinen..) Työaikana harrasti tällaista. En osannut epäillä mitään, koska teki sitä työaikana. Tuli aivan puun...
  8. T

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Hei pitkästä aikaa! Ajattelin ilmoittautua, että hengissä ollaan, vaikka harvakselleen olenkin kirjoitellut. Jotenkin tämä arjen pyöritys yksin vie ajan nykyään niin... Elämä ja arki alkanut sujua ja rullaamaan, ilman ukkoakin =) osaan olla jo onnellinenkin kaikesta mitä mulla nyt on, ihana...
  9. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Se on sitten meilläkin jo iso poika, 2vuotias :heart: :flower: Sylintäydeltä onnea Eemilille äidiltä, Hilma-Inkeriltä ja Brenda koiralta, suuri halaus :hug: Onnea taas myös muillekkin synttärisankareille!
  10. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Onnea Hipkukalle pienestä prinessasta ja prinssistä :flower: :heart:
  11. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Rontti: Juu on Hilma-Inkerilläkin suklaasilmät =) ja olet todella oikeassa exästäni, hän jätti kyllä mulle jälkeensä kuitenkin kaksi aivan ihanaa lasta :heart: Ja joo pikkuinen sirpakka neiti on :) kuvitelkaa hällä oli nyt ulkona se 2007 äippäpakkauksen toppapuku! Joka oli juuri sopiva...
  12. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Rontti ja muut: kyllä vielä pidän ne hetkisen :) Meillä Hilma-Inkeri sai ekaa kertaa toppiksen päälle tänään, sen verran oli nyt vinkkaa ja kylmä :) Eemil touhuili ihan vielä välikausi puvulla ja alla villapuku ja oli just soppeli!
  13. T

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Paljon Onnea kaikille jo 2-vuotiaille :flower: :heart: perästä tullaan! Ja ajatelkaas Hilma-Inkerikin on jo viime kuussa täyttänyt vuoden, niin se aika menee :D
  14. T

    Vuokralainen jätti jälkeensä sikolätin... *kuvia*

    Hyi hemmetti ..... :x
  15. T

    Hyviä syitä lapsen sukunimen vaihdolle?

    Vanhanaikaista ajattelutapaa mielestäni :) meillä lapset minun sukunimellä, eikä exä sitä kokenut mitenkään miehisyyttä alentavana vaikka oltiinkin naimisissa ja mullakin oma tyttönimeni. Mulla vaan on niin harvinainen sukunimi, joita Suomessa alta 10 ja joka olisi kohta loppunut jos ei olisi...
  16. T

    Matto vedettiin alta

    :hug: voimia sinulle, sinun tapauksesi joiltain osin liippaa läheltäkin omaani, tuo huumetausta vaan ei. Oma stressi ja huoli on valtava lapsesta, minun tapauksessa lapsista. Vanhempi sinun lastasi kuukauden vanhempi... kyllä mullakin on välillä jaksaminen äärirajalla, mutta jostain sitä voimaa...
  17. T

    pulloon lypsämisestä!

    Kun se maito mikä on jo jääkaapissa on jo jäähdytetty ja se minkä lypsät on vielä lämmintä, näitä ei saisi sekoitella vielä. Toki sitten jääkaapissa olevat saman päivän aikana lypsetyt maidot voi pakastaa yhtäaikaa ja tietenkin sekoittaa.
  18. T

    pulloon lypsämisestä!

    En minä ole lypsänyt tietenkään enää samaan pulloon :o Voithan sen maidon mikä on jo jääkaapissa pakastaa ja pestä pullon ja ei tarvi sen takia ostaa uutta B) ;)
  19. T

    Fingerroos marika vai mikä se oli...

    ehkä enemmän olen kuullut heistä, kuin katsonut, olisiko se se syy miksi sekoitan. En tiedä... samanlaisia naisia... luonteeltaan.
  20. T

    Fingerroos marika vai mikä se oli...

    En minä tiedä mikä siinä on, mutta ei oo eka kerta minun kohdalla... Ja ne on ihan eri näköisiäkin....

Yhteistyössä