G: Te joiden miehet pettäneet - joista ei olisi ikinä uskonut

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jäi kiinni, kun "toinen" nainen oli alkanut epäillä miestä. Nainen alkoi selvitellä asioita ja löysi minut monien mutkien kautta. Kertoi mulle mitä aviomieheni puuhaa (nyt siis jo entinen..) Työaikana harrasti tällaista.

En osannut epäillä mitään, koska teki sitä työaikana. Tuli aivan puun takaa. Minä luulin että ukolla oikeasti paljon töitä :kieh: Ja kaiken lisäksi katkeruuteni ja vihani on lasten takia häntä kohtaan suurta. Ei mikään ole pyhää, edes se että olin raskaana. Koko raskauteni ajan ollut suhde. Meillä oli tosi pienet lapset kun erottiin. 2 alle 2vuotiasta.

Taapaus sen verran vielä pinnalla, että en viitsi kirjoittaa koko tarinaa ja sitä paitsi siinä menis mulla koko ilta. Sellaista ei voi tapahtua kuin korkeintaan salkkareissa...
 
vieras
Nainen, jonka kanssa petti, kertoi.
Miehen käytös ei muuttunut mitenkään, tuntuu vaikealta uskoa edelleenkään. Näin kuitenkin kaikki viestit yms., mitkä kertoivat totuuden.
 
mm.. no ei viettäny aikaansa kotonaan enään, varjeli puhelintaan, meillä oli riitoja koko ajan. Sitten löysin viestit puhelimesta, ei myöntänyt mitään.... kunnes otin sen naisen numeron ylös ja kysyin siltä ja sitä kautta selvisi. Myönsi vasta sen jälkeen. :|
 
vieras
aloin epäilemään, ettei miespuolinen ystävä olekaan mies. eikä ollutkaan. Koki olevansa työkaverilleen olkapää ja esimies ja tutori jne. Ajatui sen seurauksena epäammatilliseen suhteeseen työtoverinsa kanssa. En tiedä oliko seksiä, eikä se ole olennaista. Se sen sijaan on, että pimitti suhteen minulta ja kasvatti välejä lämpimimmiksi hetki hetkeltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nega:
Miehet pettää--- kun vaan saavat tilaisuuden. 96% väitän minä (kokemuksesta) MUTTA ei se ole niin vakavaa, ihan totta!
Joo, mut kato se ei ole kiva että niitä kuolemantauteja, kuppaa ja kuutta muuta tuodaan sitten mukana. Kattoisivat vähän, etteivät ihan jokaiseen huoraan tappiaan paljaana työntäis.
 
vaikka kaikki oli meillä jo selvää, faktat faktana. Ei ole myöntänyt tekoaan tänä päivänäkään. Mikä kuvottavinta, jopa synnytyslaitokselta lähtiessään kotiin nukkumaan kun meidän vauva oli syntynyt, oli lähettänyt tälle toiselle naiselle "hyvää yötä rakas, pusuja viestin" no toinen ei edes tiennyt että ukolla oli lapsia :| osasi niin taitavasti pitää yllä kaksoiselämää, suunniteli tämän kanssa jo perhettäkin :eek:
 
Mun ex ;)
Oli sairaalloisen mustasukkainen - jos mä olin baarissa niin se oli oven ulkopuolella parkissa autossa jos mä menen lenkille niin se seurasi perässä autolla tai pyörällä jne
Mihinkään en olisi saanu mennä yksin tai ystävien kanssa :(

Mä en ymmärrä vieläkään miten se löysi jonkun muun kun tuntui että sen kaikki aika meni mua vahtiessa, mut joka tapauksessa kerran tuli kotiin eri vaatteissa kun töihin lähti ja aloin epäillä - seuraavalla viikolla se sitten muutti uuteen kotiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Nega:
Miehet pettää--- kun vaan saavat tilaisuuden. 96% väitän minä (kokemuksesta) MUTTA ei se ole niin vakavaa, ihan totta!
Pyh. En usko, että pettää/pettäisi noin suuri osa. Ei miehistä eikä naisista.
Mä en osaa sanoa prosenttuaalisia lukuja mutta monet kyllä, valitettavasti. Mulla on ystäviä joilla ollut suhteita varattuihin miehiin ja vaimo täysin tietämättömänä näihin juttuihin...ja kun itse elelin jonkin aikaa sinkkuna, niin huolestuttavan monet perheelliset yritti iskeä, suurimman osan olisi mukaansa esim. baarista saanut JOS olisi halunnut. Ja ennen kuin kukaan alkaa haukkuun lutkaksi tms. niin ,sitä en ole, koskaan ei ole ollut suhdetta varattuun mieheen vaikka itse sinkkuna pörräsin, jotain rajaa sentään, mutta tämän huomion tein :(

 
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nega:
Miehet pettää--- kun vaan saavat tilaisuuden. 96% väitän minä (kokemuksesta) MUTTA ei se ole niin vakavaa, ihan totta!
Mä veikkaan että 100% naisista pettää tilaisuuden tullen, myös sinä, mutta mitä pienistä :)
 
ei ole noin iso luku
Alkuperäinen kirjoittaja Nega:
...no ehkä se on totta, mutta 70-80% kuitenkin, ja oikeesti yllättävän moni ja se ei todellakaan ole maailmanloppu
Ensinnäkin muistan lukeneeni tutkimuksen että n. 50% miehistä ja 47% naisista pettää, että turhapa se on kitistä, kyllä me naiset petetään ihan samalla tavalla ja ollaan vielä ovelampia, ei tod jäädä niin helposti kiinni.
Ja juu, ei oiskaan maailman loppu, mun maaimani kun ei ole suhteeni. :whistle:
 

Yhteistyössä