Hakutulokset

  1. P

    MYYN kaksi 86cm UUTTA JUHLAMEKKOA

    Mekot ovat Lindexiltä. Tässä muutama kuva. Punainen on ihana tafti mekko. Helma on "kello-helma" . Mekon väri on eri noissa kuvissa kun toinen on otettu salamalla. Ensimmäisessä kuvassa väri on oikea ja toisen kuvan väri on hieman pliisu. Ekan kuvan ongelma on se, että salama saa värin...
  2. P

    mies maksaa

    Kirjoitelkahan siitä, miten ootte parhaiten rahastanut miehiä. Oon sitä mieltä että miehen tulee maksaa talossa kaiken sillä sitähnä varten ne on. Odottelen tällä hetkellä 4 lasta ja oon ollut kotona 10vuotta. Oon saanut miehen kivasti koukkuun. Eli jos mies rupee joskus marmattamaan...
  3. P

    Disney store

    Olen huomannu paljon kirpputorinpuolella että ihmiset myyvät DISNEY STORE vaatteita,haluaisin kysyäkkin että mistä te ostatte ne vaatteet?? Ulkomailtako vai???Koskaan en ole sellaisiin törmänny ainakaan Suomessa.. :$
  4. P

    Lämpöpussi rattaisiin

    Onko kukaan tehnyt itse lämpöpussia rattaisiin? Sen tyyppistä mitä rattaiden valmistajat itse myyvät, eli lapsi ulkovaatteissa pussiin.
  5. P

    löytyisikö meille ystäviä

    Olen 21-vuotias kahden lapsen äiti pohjois helsingistä. Kaipaisin uusia ystäviä piristämään päiviäni. Tyttömme on 4v ja poika 4kk,tyttö on päivät tarhassa ja pojan kanssa kaipaisimme vaihtelua elämään,löytyisikö täältä muita äitejä jonka kanssa voisimme käydä kahvilla,shoppailemassa tai muuten...

Yhteistyössä