Lämpöpussi rattaisiin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 10:21 Lionheart kirjoitti:
Minä olen kylmästi rei'ittänyt äp;n makuupussia että saan valjaat kiinni. Isoja "napinläpiä" vain sopiviin paikkoihin.
Samoin olen tehnyt minäkin, ja käyttänyt myös turvakaukalossa tuota pussia pikkuisella kun talvella kulki liinassa takkini sisällä niin autossa piti olla myös lämmikettä,sillä toppahaalaria emme tarvinneet... Ompelukoneella vaan napinläpiä valjaiden kohdille niin hyvä tulee!

(Nyt rei'itin lampaantaljan rattaiden valjaisiin sopivaksi,kirppikseltä kun löytyi sopivankokoinen loistokuntoinen talja vitosella niin raaski rei'itellä... ;) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 13:44 Äittä77 kirjoitti:
(Nyt rei'itin lampaantaljan rattaiden valjaisiin sopivaksi,kirppikseltä kun löytyi sopivankokoinen loistokuntoinen talja vitosella niin raaski rei'itellä... ;) )
:) Joku muukin on samoissa puuhissa kuin minä! Mies ihmettelin miksi nyt jo varustelen vaunuja talvea varten, kun minäkin rei'ittelin taljaa. Hyvin onnistui ratkojan avulla, tuli siistit reiät. Toinen talja vain pitäisi vielä tuplarattaisiin ostaa, nyt käsittelin esikoisen vanhaa (vanhoissa kuomurattaissamme ei ollut 5-pistevaljaita, joten rei'ille ei ollut viime tavena tarvetta).
 

Yhteistyössä