Hakutulokset

  1. kaarina

    sydäntä lämmittämään.

    Suojelusenkeli Mä katson yhtä kuvaa monta lapsuuteni iltaa siinä kaksi pientä lasta kulki vaarallista siltaa Heitä uhkas metsän pimeys ja synkkä virta pyörteinen Mut ei hätää heitä suojas enkeli valkosiipinen Kun tänään katson sinuun ja sua uneen tuuditan Muistan päivän leikit ja kuinka sua...
  2. kaarina

    miten saisin tämän tavan loppumaan...

    Moi vaan ! Meillä 2.7 vuotias poika. Vaipat ollu päivällä pois muutaman kuukauden. Potalla käyty ja vessanpönttöön pissittu kuin isot pojat. Mutta nyt... Hän on keksinyt lorotella minne sattuu. Kerran päivässä kerkee ainkin pissiä johonkin nurkkaan tai laatikkoon. Mikäs neovoksi?? Hauskana...
  3. kaarina

    Laskettu aika...

    Hei! Onko muita joilla on laskettu aika käsillä ja mitään ei vaan tunnu tapahtuvan? Entä oisko mitä kikkoja (perinteiset tiedossa)? :snotty:
  4. kaarina

    Toipuminen masislääkkeillä...

    Kuulunpas minäkin sitten tämän otsikon alle..eli muutama päivä sitten aloittanut lääkityksen.Sain sen hyvin voimakkaaseen ahdistuneisuuteen, outoihin ajatuksiin, ja jatkuvaan itseni tarkkailuun..pinnan kireyteen.Suoranaista masennusta en itsessäni tuntenut..toki sehän siellä taustalla varmaan on...
  5. kaarina

    Joko hoitoihin?

    Olin juuri laparoskopiassa endometrioomien vuoksi. Kaikki saatiin luultavasti pois ja munasarjatkin säästyivät. =) Skopian jälkeen lääkäri kysyi yllättäen, että tuletteko nyt heti lapsettomuushoitoihin. Sanoi, että "tällaiset tapaukset" pääsevät hoitoihin jo samantien leikkauksen jälkeen...
  6. kaarina

    Mies petti

    Kuukausi sitten sain tietää, että miehelläni on ollut suhde toiseen naiseen usean kuukauden ajan, nainen myös naimisissa oleva ja myös pieniä lapsia. Olivat soitelleet, sähköpostitelleet ja seksikin oli tullut mukaan kuvioihin jossain vaiheesa. Autossa oli harrastettu, kun ei muita paikkoja...
  7. kaarina

    Hammashoitoa nukutuksessa

    Olisiko jollain jakaa kokemuksia hammashoidosta nukutuksessa? Vaihtoehtoina on ilmeisesti nukutus ja kevyt nukutus. Mitä noilla on eroa? Minä kärsin kaameasta pelosta ja hoidosta ei tule yhtään mitään, jos minä en ole taju kankaalla. Paljokohan tuollainen "lysti" maksaa, noin suunnilleen...
  8. kaarina

    Mielipiteitä dianenova pillereitten käyttäjiltä?

    Lopetin ko.pillerit ja hoidan ehkäisyn kondomilla. Mulle tuli sivuoireita mm.seksuaalista haluttomuutta,lievää masentuneisuutta,ripset ym.hiukset kasvoivat todella hitaasti ja paino nousi. Minkälaisia kokemuksia teillä on noista dianenovista? Ootteko olleet tyytyväisiä? Tietääkseni noi dn:t...

Yhteistyössä