Laskettu aika...

täällä :wave: tuntuu,että on naulattu kiinni :whistle: auki ollut jo viikon 1cm ja kaulaa jäljellä enää se 1cm...ja limatulppa pulpahti pönttöön maanantai aamuna.rv "vasta" 38+2,mutta,kun noita merkkejä ois,et on tulossa,mutta silti ei...onhan tää ootteleminen \|O
 
taas näitä
Eikö se ole jo selvää,että vauva tulee sitten kun se on siihen valmis. \|O \|O
Käyttäkää loppuaika vaikka levätessä.älkääkä tuijottako kelloa ja kalenteria...Kiitos!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 14:41 taas näitä kirjoitti:
Eikö se ole jo selvää,että vauva tulee sitten kun se on siihen valmis. \|O \|O
Käyttäkää loppuaika vaikka levätessä.älkääkä tuijottako kelloa ja kalenteria...Kiitos!
:kieh: sullako ei sitten oo muuta tekemistä,ku arvostella.hoh hoijaa vaa sulle! \|O
 
onjoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 14:41 taas näitä kirjoitti:
Eikö se ole jo selvää,että vauva tulee sitten kun se on siihen valmis. \|O \|O
Käyttäkää loppuaika vaikka levätessä.älkääkä tuijottako kelloa ja kalenteria...Kiitos!

Selvähän se mutta oletkos koskan kuullut että odottavan aika on piiiiiiiitkä. Tai ehkä et koskaan ole itse ollut raskaana etkä tiedä sitä miten vaikea on esim. yöllä löytää hyvä asento nukkumiseen. Taikka miten rasittavaa on lyllertää tuhat kertaa vessaan päivän aikana ihan vaan todetakseen että pissattikin vain millin verran. Taikka tuntea nirskuvaa liitoskipua niin että on vaikea jopa nousta ylös tuolilta yms yms yms. Että kiitos vaan sullekkin sympatiasta!!!
 
Jep
Joo, mut eikös kaikki lapset oo vielä tähän mennessä syntyny... :whistle: Tuskin se sinne koteloituu, odottanut olen minäkin eikä helppoa ollut nukkua, mutta kyllä nyt nukkuisin vaikka viikon mieluummin ison mahan kanssa, kuin että valvon piehtaroivan lapsen kanssa.
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 15:34 Jep kirjoitti:
Joo, mut eikös kaikki lapset oo vielä tähän mennessä syntyny... :whistle: Tuskin se sinne koteloituu, odottanut olen minäkin eikä helppoa ollut nukkua, mutta kyllä nyt nukkuisin vaikka viikon mieluummin ison mahan kanssa, kuin että valvon piehtaroivan lapsen kanssa.

no voi voi sentään.
 
Ehkäpä toiset meistä odottavat niiin innolla et haluavat imeä ympäriltä kaikkia mahdollisia tietoja milloin alkaa tapahtua ja miten !!! Eikös se meille hormoonien pyörteissä pyöriville sallita ja jos noin paljon tuottaa turhautumista jossakin ni kannattaako edes vastata !!! Eikös turha kommentoiti kerro siitä kuinka paljon turhaa aikaa joillakin on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 16:34 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 15:34 Jep kirjoitti:
Joo, mut eikös kaikki lapset oo vielä tähän mennessä syntyny... :whistle: Tuskin se sinne koteloituu, odottanut olen minäkin eikä helppoa ollut nukkua, mutta kyllä nyt nukkuisin vaikka viikon mieluummin ison mahan kanssa, kuin että valvon piehtaroivan lapsen kanssa.

Olisiko ollut syytä miettiä muutamaan kertaan lapsenhankintaa? Toiset odottavat monta vuotta...ja jos viimeiset päivät tosiaankin on vähä pitkiä. :\|
 
Jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 09:45 Kaarina kirjoitti:
Olisiko ollut syytä miettiä muutamaan kertaan lapsenhankintaa? Toiset odottavat monta vuotta...ja jos viimeiset päivät tosiaankin on vähä pitkiä. :\|
Miksi ihmeessä olisi pitänyt miettiä? Enhän minä sitä sanonut katuvani :eek: Täällä heti leimataan huonoksi äidiksi, jos uskaltautuu sanomaan, että harmittaa/väsyttää ajoittainen valvominen.
Mutta jos todella on vuosia lapsesta haavellut, niin luulisi nyt muutaman päivän malttavan odottaa ja tietävän, ettei mitään sen kummempia poppaskonsteja ole, se syntyy sitten kun sen aika on, piste
 

[/quote]
Miksi ihmeessä olisi pitänyt miettiä? Enhän minä sitä sanonut katuvani :eek: Täällä heti leimataan huonoksi äidiksi, jos uskaltautuu sanomaan, että harmittaa/väsyttää ajoittainen valvominen.
Mutta jos todella on vuosia lapsesta haavellut, niin luulisi nyt muutaman päivän malttavan odottaa ja tietävän, ettei mitään sen kummempia poppaskonsteja ole, se syntyy sitten kun sen aika on, piste
[/quote]

Tottahan se väsyttää... Mut yhtälailla väsyttää odottaminen. Että kuka leimaa ja ketä?
 
Jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 10:28 Kaarina kirjoitti:
Tottahan se väsyttää... Mut yhtälailla väsyttää odottaminen. Että kuka leimaa ja ketä?
Eipä mulle ainakaan tullu mieleen sanoa sulle, että olisiko kannattanut miettiä ennenkuin alat odottaa :whistle: Koitin vaan sanoa, että siitäkin olotilasta voi ja kannattaa nauttia kun vielä pystyy. Jos se tuntui leimaamiselta, nii harmi. Nöyrin anteeksipyyntöni
 
Eipä mulle ainakaan tullu mieleen sanoa sulle, että olisiko kannattanut miettiä ennenkuin alat odottaa :whistle: Koitin vaan sanoa, että siitäkin olotilasta voi ja kannattaa nauttia kun vielä pystyy. Jos se tuntui leimaamiselta, nii harmi. Nöyrin anteeksipyyntöni
[/quote]

Näinpä, mutta tuskin löytyy montaakaan odottajaa jotka viimeisistä päivistä pystyy nauttimaan... Mutta odotettava on ja ihan hyvillä mielin tässä odotellaan ;) ...ja asiat voi muuten esittää monella eri tavalla, harmillista että kirjoitetusta teksistä syntyy usein väärinkäsityksiä. Että sorry vaan sinnekin!
 

Yhteistyössä