Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2025

    Eilen ilmoittelen viestissä, että mulla kp2 eli tälle päivälle vois laittaa kp3.. Kiitos!😁
  2. P

    Haaveena vauva 2025

    Tänään kp2. Miksi taas alkoi menkat?!😭💔 Ketutus on melkein poistunu kokonaan, lauantaina päivällä alkoi menkat ja illalla tuli itku, eka kerran tässä yritystaipaleella. Ajattelin, että jos ei enää saadakkaan vauvaa..🥲🥹 Noh, sain itseni kokoon pian ja ajattelin että en ala vielä suremaan...
  3. P

    Haaveena vauva 2025

    Sitten kun pisin kierto ois alkanu/ois myöhässä eli varmaan sitten aikasintaan tiistaina tai keskiviikkona. Tuskin tarvii testata.😐 Varmasti alkaa menkat jo tällä viikolla tai viimeistään maanantaina. Ei ole yhtään testiä kaapissakaan.😇
  4. P

    Haaveena vauva 2025

    Niinhän ne täälläkin on piinapäivät menossa, joka kk en niitä niin koe.😁 Lyhimmän kierron mukaan huomenna alkais menkat.🫣 Liekkö se tämä ikä vai mikä, mut välillä hikoiluttaa, kun luutua vaik pöytää.😅 tulee kuuma ja se kestää hetken. Ja eilen illalla "ilta-aktissa" miehen kans, oli kuumempi...
  5. P

    Haaveena vauva 2025

    Kun 5 aamua on saanu ovulaatio digitestiin vilkkuvaa hymynaamaa ja tänä aamuna tuli pysyvä hymynaama...😇🥰 Aa, että, niin siistii.😍 Oon ihan täpinöissään. Eilen illalla "keli oli todella liukasta"🤭😉 ja mietinkin, että ehkä ovis lähestyy.💃
  6. P

    Haaveena vauva 2025

    Tottakai oli tiedossa nämä iän tuoman jutut ja ajatuksella aloitettiin, "nyt voi kestää pitempään"😇 Mutta silti on pettymystä ilmassa, mutta on myös erittäin paljon toivoa. 💞 Äitini on saanu kuopuksen 44v, vaikka eihän se minulle mitään takaa.🙄 ja anoppi oli 45v.😚 Liekkö nykyajan kemikaalit...
  7. P

    Haaveena vauva 2025

    Ok. Kiitos.😊 Nyt oon käyttäny 5 tikkuu, viel 5 jäljellä..Luulin että nuo riittäisi ens kiertoonkin. Ehkä ens kuussa sit niitä halppisjuttuja lisäksi.😅 Testaan vaan tämän ja ens kuun. Ihan mielenkiinnolla millon ois tärppipäivä. Säännöllisesti joka viikko harrastellaan, niin ei iltajumpat oo...
  8. P

    Haaveena vauva 2025

    Voihan ovis digitestit. Eka kertaa siis tälläsii teen ja olen vähän ulalla..😵‍💫 auttakaa mua!😅 Siis Clearblue lila ja nyt vilkkuu hymynaama ja 4.kertaa.. Onks ihan normaalia? Viivat on vahvistunut kyllä, mut en tienny et vilkkuis näin monta aamua..😬 Vai onks tää joku ovuloimaton kierto...
  9. P

    Haaveena vauva 2025

    Ovistestiin tuli eilen ympyrä ja tänään vilkkuva hymynaama.😚 Onpas tämä jännää.🤭 Enpä ois uskonu että näin tästä innostun..😁 Kuinka sit luotettvii nää testit..🙃 Ihanaa kevättä💛 kaikille ja isot tsempit joilla on haasteita!🤗❤
  10. P

    Haaveena vauva 2025

    En kyl oo niin tarkkaa seuraillut mitä tapahtuu ovis aikaan kropassa tai tapahtuuko mitään.😅 Nyt kun tärppiä ei ole tullut ja toukokuussa jo vuosi yritystä takana😔 niin niin heräs vaan kysymys päässä, et tuleeko tässä iässä edes ovis joka kk jne.😬 Limat alko jo eilen..Ja kestää yleensä yli...
  11. P

    Haaveena vauva 2025

    Mä hölmö luulin, että tää 10 tikkuu riittäisi 2 kiertoon.🙄 En kyllä raski ostaa enempää..En älynnyt että testaus aloitetaan nuon aikasin. Kuvittelin, että saan n.5 tikkuu riittämään ja ovis ois pongattu.🫢 Pystyykö tuohon ostaa lisää pelkkiä tikkuja vai pitääkö aina ostaa paketti missä se laite on?
  12. P

    Haaveena vauva 2025

    Mulla siis kierto heittelee n.26-29, niin se just et millon alotan tekee niitä ovistestejä?🤔 Joo, siinä oli ne päivät kyllä, aloitus oli useammassa kierrossa se kp7, ja jos kierto heittelee, niin lyhyimmän kierron mukaan aloitus.😁 Mut en mä tiiä..teen yksinkertaisesta asiasta vaikeen...😅 Mulla...
  13. P

    Haaveena vauva 2025

    Mä voisin tulla kans tähän ketjuun listoille. Ya 5/23 kp6/26-29 ja meillä haaveena 6.🥰 Mä ostin Clearblue ovulaatio testejä eka kerran elämässäni. Siis digi ja lila. 4 hed.päivää näyttää. Jotenkin ohjeet näytti sekalaisesta...🙄 Nopsaa lukasin ohjeet ja plääh..😅 Onko vaikeeta käyttää? Ja...
  14. P

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi poistaa listalta. Eihän tuo harmitus eilen kauaa kestänyt, se oli alle tunnissa lusittu pois.😅 Vähän aikaa harmittelin ja sain paljon positiivista mieleeni ja niin se vaan jäi taka-alalle ja pois mielestä.🙃 Kun ei tärppää ja kaikkensa tekee, muuhun ei pysty. Ja sillä selvä.😊 En jää...
  15. P

    Haaveena vauva 2024

    Kp1 ja vit*tus maximus!💔😥 Jos jotain posii tästä yrittää saada revittyy, niin joulukuinen ei oo koskaan ollu haaveissa, viimeisin kk jona vauvan haluisin. Tottakai tervetullut meille vauva milloin vain!❤️ Tympeen pitkäksi kierto veny..😏 Haaveena vauva 2025 sitten, jospa me vielä saatais yksi...
  16. P

    Haaveena vauva 2024

    Mä oon yksi niistä järkevistä..😃 Yksi testi oli kaapissa ja perjantaina oli pakko se tehdä, koska halusin varmistaa onko plussa vai ei, että tarviiko laukkuun pakata siteitä, kun lähdettiin reissuun pe ja halusin tietää onko siis testi nega vai plussa.😅 Ja negahan se oli ja odotin menkkoja...
  17. P

    Haaveena vauva 2024

    Täällä menossa kunnon piinapäivät. Tympeen pitkä kierto tulossa.😐 Edelliset 2 kiertoo ollu 25 päivää. Menkkoja odotellessa.😔
  18. P

    Haaveena vauva 2024

    Mulla oli ennen kuopuksen yritysaikaa ferritiini 8 ja hb n.115 ja raskaus alkoi ja meni loppuun asti hyvin.❤️ Saattaa vaikuttaa/vaikeuttaa raskaaksi tuloon, mutta ei onneksi ole esteenä.😊 Nyt olen syönyt rautaa joka toinen päivä viime kesästä asti, en ole käynyt mittauttaa arvoja.. Liekkö ferri...
  19. P

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on joulukuun vauva vähiten "haaveissa".. Mutta ei tule mitään taukoja tähän yritykseen, eikä ole tullut koskaan aikasemminkaan sen mukaan mikä olisi la.😇 Olen ikionnellinen ja kiitollinen kaikista lapsistammme❤❤❤❤❤ ja siitä, jos vielä yhden pienen saisimme.😊❤ Jännä nähdä, mitä elämä tuo...
  20. P

    Haaveena vauva 2024

    Mulle voi tälle päivälle laittaa kp4.💔 Voihan menkat.😔 Onneksi on jo voitonpuolella ja niukemmat kuin aikasemmin.. Ja positiivista et lyhkänen kierto ja päivälleen samanmittanen kierto, kuin edellinen.😊 Jospa alkais kierto tasaantuu hiljalleen, kun imetyksen olen lopettanyt 4kk sitten. Uusi...

Yhteistyössä