Hakutulokset

  1. S

    Lokakuiset

    Heippa pitkästä aikaa. En ole täällä vähään aikaan ollut, meni koko maaliskuu äidin hautajaisia järjestellessä ja surutyötä tehdessä. ❤️‍🩹 Maaliskuun lopussa kävin nt-ultrassa ja pienellä kaikki hyvin. ❣️ Se kyllä loi onnea ja toivoa tämän surun keskellä. Yhdistelmäseulan tulokset oli myös...
  2. S

    Lokakuiset

    Hei, ja kiitos. ❤️ Tosiaan mulla oli täsmälleen sama raskausviikko kun tämä tapahtui. Surun lisäksi toki huoli vauvasta kova, olen ollut todella stressaantunut. Yritän nyt saada vielä aikaa ylimääräiseen ultraan tai jos sydänäänet kuuluisi jo, huoli on todella kova pienestä. Mun äiti tavallaan...
  3. S

    Lokakuiset

    Hei taas. Tässä kävi nyt pahasti juuri raskauden aikana, että viikko sitten rakas äitini nukkui pois. 😢Oon nyt viikon ollut aika sekaisin, stressaantunut, masentunut ja uneton. Henkisesti oon niin hajalla, että olin lääkäriin yhteydessä. Määräsi opamoxia uneen. Nyt pelottaa, onko tuosta silti...
  4. S

    Lokakuiset

    Päivitystä tännekin. Neuvolan tarjoamassa varhaisultrassa käyty, ja siellä vispasi viikkoja vastaava pikkuinen, rv 8+6. 🥰 Kaikki tässä vaiheessa loistavasti! Olo on helpottunut ja onnellinen. 😍
  5. S

    Lokakuiset

    Heips pitkästä aikaa! 😊 Täällä vaihtui 6+0 ja olo yllättävän hyvä. Ainoa vaan että väsyttää hulluna ja iltavirkkuna olen jo puoli kymmeneltä valmis sänkyyn. 😄 Neuvolan varasin viikko sitten ja se on kuun lopulla. Neuvolalääkäri on 6.3. ja jännittää hulluna, koska silloin tsekataan ultralla että...
  6. S

    Lokakuiset

    Täällä vielä 11.10./sarlei/39/3.lapsi/HUS 🙂
  7. S

    Lokakuiset

    Niin ja oon siis itse 39v, mies 35 ja 3. yhteinen lapsi toiveissa ja tulossa. Ennestään meillä on 6v poika ja 1v3kk tyttö. 💕
  8. S

    Lokakuiset

    Tuun varovasti jo tänne. ❤ Haaleista positiivisista päästiin viimein melkein leffaviivoihin tänään. Tänään ois siis rv 4+4 ja LA ois eri laskurien mukaan 10.-12.10. 😍 Hirveästi vielä pelottaa että jatkuuko tämä, mutta kyllä tuo nopea testin vahvistuminen toi uskoa!
  9. S

    Haaveena vauva 2024

    Noniin, nyt oli siis PÄIVÄSSÄ toinen viiva testissä vahvistunut miltei tasavahvaksi toisen kanssa että eiköhän tässä raskaana olla, vaikka hirveästi on pelottanut ja pelottaa vähän edelleen. Mut voi lisätä plussanneeksi siis 2/24. 🥰
  10. S

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos tsempeistä! En tiedä mikä eilen oli, varmaan hormonit myös vaikuttaa tähän oloon. Tosiaan rauhoituin eilen illalla, ja raskaana kuitenkin toistaiseksi ollaan. Mä tosiaan aloitin testailun aikaisin ja voi olla että oon vaan malttamaton. Nyt päätin että odotan viikonloppuun ja katson...
  11. S

    Haaveena vauva 2024

    Pregcheckejä olen vain tehnyt, en ainakaan vielä muita kokeillut. Kiitos myötätunnosta. ❤️ Vaikka vielä ei varmuutta mistään olekaan niin tänään iski kyllä niin musertunut olo. 💔 Tätä kuitenkin niin hartaasti vielä toivotaan.
  12. S

    Haaveena vauva 2024

    Varmaan jo joku dpo20. Viiva tulee vähän hitaasti ja on siis selkeä, ei mikään haamu mutta silti hailakka. Ei tuosta nyt muutamaan päivään vahvistunut ja jotenkin usko tähän raskauteen laski heti nollaan. 😕 Hitaasti mulla tästä meidän toisestakin lapsesta viiva vahvistui, mutta nyt on jotenkin...
  13. S

    Haaveena vauva 2024

    Ois tehnyt mieli siirtyä jo plussanneisiin, mutta mutta... nyt on noussut huoli testiviivan vahvuudesta. Tulos on edelleen paljon haaleampi kuin kontrolliviiva, eli ei ole muutamissa päivissä vahvistunut ollenkaan. 😔 Mietin että mitähän tästä tulee, tuli nyt todella surkeat fiilikset...
  14. S

    Haaveena vauva 2024

    Dpo 14 vasta testasin ja sain haamujen haamun
  15. S

    Haaveena vauva 2024

    Toinen testi nyt tehty, ei leffaviivoja mutta silti selkeä positiivinen. 😍Täytyy sanoa että nyt on niin epäuskoinen olo ettei todeksikaan.
  16. S

    Haaveena vauva 2024

    Tuli muuten mieleen kysyä sellaista, että onko täällä muita joilla viimeisin synnytys oli sektio? Itsellä siis tehtiin sektio marraskuussa 2022 ja siitä lähtien on mietityttänyt miten se saattaa vaikuttaa myöhempiin raskautumisiin/raskauden jatkumiseen. Mehän siis tunnollisesti odotettiin vuosi...
  17. S

    Haaveena vauva 2024

    Jee, tosi kiva että täällä on meitä vähän vanhempiakin! 🥳
  18. S

    Haaveena vauva 2024

    Olo on tosi hyvä kyllä, ei ole menkat tulleet, eikä ole nyt olo että ne alkaisivatkaan. En ole vielä uskaltanut tehdä toista testiä sen haamun jälkeen. 🙈 tänään tai huomenna teen. Mä täytän myös 40 marraskuussa! 😊
  19. S

    Haaveena vauva 2024

    Mua ei mitkään raskaushehkutukset häiritse, oikeastaan tässä iässä tuo lisää toivoa. Mulla on tilanne että haamu on saatu ja menkat ei ole tulleet mutta olen tosi varuillani vielä. Huomenna ajattelin testata, en nimittäin ole sen haamun jälkeen testannut. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
  20. S

    Haaveena vauva 2024

    Varmaan joku dpo 14. Veikkaisin, en ole ihan varma. Haamu oli aika haalea, mutta nähtävä. Toivotaan että vahvistuu!

Yhteistyössä