Haaveena vauva 2025

Siis mä luulin et tää kierto meni mönkään ku peiton heilutus ei oikein osunut lähellekkään, mut nyt dpo 8, mulla tulee maitoa... Enkä nyt si tiiä mitä tää meinaa. Esikoisessa tuli kyllä kans, mut jossain rv 6 tai 7, että mitä tää nyt meinaa vai onko keho vaan jotenkin sekasin...
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

20.5.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 74/26-32
@Dinaas kp 40/27-33
@rimpsukka84 kp 29/31
@Min204 kp 29/23-30
@heltsuli kp 28/29-36
@Kerttumaaria kp 27/24-30
@Päivänsäde84 kp 24/26-29
@Minnix kp 24/26-30
@Liilja kp 23/30-34
@Tyyn3 kp 22/32-38
@Cara-mel kp 19/24-27
@jauhopeukalo kp 16/28
@Niisq kp 16/26
@Aronia88 kp 14/26
@Miemei kp 10/27-29
@Henskii kp 10/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@heltsuli DPO 14
@Min204 DPO 13
@Kerttumaaria DPO 13
@Tyyn3 DPO 8
@Aronia88 DP0 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
Viimeksi muokattu:
Täällä lähdettiin uuteen kiertoon myös. 14 päiväinen luteaali tuli, ja 3 vrk meni tuen lopettamisen jälkeen että vuoto alkoi. 😊🎉 Nyt vaan kesää kohti ja yritän suhtautua rennommin tähän kaikkeen, kohti hoitoja mennään, ja lähete saadaan lähiaikoina ja sitten vain odotellaan. Täälläkin tulee oltua varmasti vähemmän aktiivinen.

Mutta paljon plussatuulia tänne kaikille, toivotaan että jokainen meistä saa vielä syliin pienokaisen ❤
 
Sama virsi täällä: DPO 13 ja huomenna todennäköisesti KP1... Luulin jo että piinailu loppui lyhyeen kun pe alkoi menkkoja ennakoiva tiputteluvuoto. Mut sit se loppuikin yhtä nopeasti kuin oli alkanut. Toki kaikki muut menkkoja ennakoivat merkit löytyy, mut sehän ei estä mielikuvitusta laukkaamasta 🙄

Tavallaan sitä olis ollut pääkopalle helpompi jos tiputtelu olis vaan jatkunut niin olis jo saanut tämän kierron pettymyksen käsiteltyä ja katseen siirrettyä eteenpäin... Mut piinaillaan nyt sitten tappiin asti 😜

En yleensä testaile kuin erityistapauksissa, mut jos ei huomenna kuulu vuotoa niin ehkä tuhlaan yhden.

Tsemppiä ja parempia tuulia kaikille uuteen kiertoon!
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Min204 ja Tyyn3
Täällä vast dpo 8, mut usko plussaan nolla. Oireet/oireettomuus samaa rataa kuin kaikissa edellisissä negakierroissa.

Jotai hyvää sentään, että mies on onnistunut jo reilu viikon olee ilman nikotiinituotteita, ja oletettavasti vaikein aika selätetty 😊 Selvittelin, niin toi 3 kk:n nikotiinittomuus on vast noin kuukauden ollu vaatimus julkisen puolen lähetteelle pääkaupunkiseudulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttumaaria
Täällä oli viime viikko hyvin kiireinen, eikä paljon kerinnyt tilannetta päivittämään tai muita kommentoinaan. Viikko sitten ti kävin akupunktiossa ja sain muutaman täsmävinkin myös ruokavalioon. Lopuksi neljä neulaa jalkaterään ja yksi käteen. Jalan neulat tarkoitettu vatsan/ hormooneihin ja käden neula olkapään oireiluun. Loppuviikkoon en saanut illalla unta, piti pakottaa itsensä nukkumaan puolen yön jälkeen. Loppuviikosta alkoi munasarjojen kohdilla tuntua kystien poksuntaa. Tänään lh testi jo hiukan vahvistui. Viikon päästä menen uudelleen. Siihen asti odotan lähtisikö lh nousemaan jo tällä yhdellä
 
vierailija
Täällä vast dpo 8, mut usko plussaan nolla. Oireet/oireettomuus samaa rataa kuin kaikissa edellisissä negakierroissa.

Jotai hyvää sentään, että mies on onnistunut jo reilu viikon olee ilman nikotiinituotteita, ja oletettavasti vaikein aika selätetty Selvittelin, niin toi 3 kk:n nikotiinittomuus on vast noin kuukauden ollu vaatimus julkisen puolen lähetteelle pääkaupunkiseudulla.
Meillä samat dpot 😊

Mulla on ollut nyt oireiltaan erilainen kierto: ovisajan kivut loppui aiemmin (dpo4) kuin yleensä ja sen jälkeen on ollut aika lailla mukava olo. Lämpö noussut tosin vähemmän kuin aiemmin. Parina iltana jo paleluttanut, ja eilen niin paljon, että ajattelin lämmön nousevan reilusti, mutta se laskikin.

Toisaalta en jaksa enää liikaa tulkita noita lämpöjä, kun oon nähnyt netissä paljon tapauksia, joissa matalien lämpöjen jälkeen tulee silti positiivinen testi.

Mutta yllättynyt olen silti siitä, kuinka toiveikas olen ollut (ainakin eiliseen asti), olen ollut niin varma, että nyt onnistutaan, koska tämä on eka kierto aukiolotutkimuksen jälkeen, eli joku oikea muutos on tehty. Seuraavassa kierrossa tulee sitten kevyt lääkitys mukaan.
 
vierailija
Täällä oli viime viikko hyvin kiireinen, eikä paljon kerinnyt tilannetta päivittämään tai muita kommentoinaan. Viikko sitten ti kävin akupunktiossa ja sain muutaman täsmävinkin myös ruokavalioon. Lopuksi neljä neulaa jalkaterään ja yksi käteen. Jalan neulat tarkoitettu vatsan/ hormooneihin ja käden neula olkapään oireiluun. Loppuviikkoon en saanut illalla unta, piti pakottaa itsensä nukkumaan puolen yön jälkeen. Loppuviikosta alkoi munasarjojen kohdilla tuntua kystien poksuntaa. Tänään lh testi jo hiukan vahvistui. Viikon päästä menen uudelleen. Siihen asti odotan lähtisikö lh nousemaan jo tällä yhdellä
Onko jossain kattavasti asiaa akupunktiosta hedelmällisyyden tukena? Esim. kuinka usein tuollaisessa pitäisi käydä? Onko jotain tähän asiaan erikoistuneita akupunktion tekijöitä, vai osaako ne kaikki, jos kertoo millä asialla on?
 
Olen pitänyt hieman taukoa näistä palstoista, ja hyvä kun hoksasitte poistaa piinalistalta!

Viime kierto venyi 43 päivään. Nyt menossa kp10 ja en tiedä jaksanko edes tikuttaa ovista tässä kierrossa. Jotenkin masentaa tämä koko aihe ja ajatus siitä et pian vuosi yritystä takana ja ainoa saavutus yksi vkm 😩
 
  • Surullinen
Reactions: Min204 ja Masunen
vierailija
Mulla poistettiin kierukka n viikko sitten. Parina päivänä tuli pientä tiputteluvuotoa, mutta nyt ei enää mitään. Viime yönä heräsin monta kertaa ihan virkeänä keskellä yötä. Tosi outoa, en yleensä heräile öisin. Mahtaako tuo heräily johtua kierukan poistosta? Onko kellään kokemuksia?

/kolmattakehiin
 
Onko jossain kattavasti asiaa akupunktiosta hedelmällisyyden tukena? Esim. kuinka usein tuollaisessa pitäisi käydä? Onko jotain tähän asiaan erikoistuneita akupunktion tekijöitä, vai osaako ne kaikki, jos kertoo millä asialla on?
Itse olen lukenut sieltä täältä ja IS:n juttu akupunktiosta lapsettomuushoitojen tukena sai kokeilemaan. Oma herkkyys akupunktioon on vahva, auttanut mm jäätyneeseen olkapäähän aiemmin parilla hoitokerralla eikä tuo nytkään yhdentekevältä tuntunu.

Olen ymmärtänyt että kaikki osaa hoitaa. En ole kylläkään käynyt kun yhdellä puhtaasti ja vain akupunktioon perustavalla hoitajalla joten en osaa ottaa yleisesti kantaa. Mitä tekijöitä olen etsinyt, kaikilla sivuilla kuitenkin ollut edes maininta kuukautiskierrosta ja hedelmällisyydestä. Hoitaja osaa kertoa mikä auttaa mutta sekään ei ole taikatemppu jolloin yhdellä ja ensimmäisellä hoidolla saisi ratkottua kaikki ongelmat.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttumaaria
Mulla poistettiin kierukka n viikko sitten. Parina päivänä tuli pientä tiputteluvuotoa, mutta nyt ei enää mitään. Viime yönä heräsin monta kertaa ihan virkeänä keskellä yötä. Tosi outoa, en yleensä heräile öisin. Mahtaako tuo heräily johtua kierukan poistosta? Onko kellään kokemuksia?

/kolmattakehiin
Heräily voi hyvinkin johtua kierukan poistosta.
Mie lopetin tammikuussa ehkäisyrenkaan eikä kroppa ole vieläkään palautunut. Pari yötä olen saanu nukkua ilman peittoa kun niin lämmin. Normaalisti miulla varpaat ja nenä kylmä
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

22.5.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 76/26-32
@Dinaas kp 42/27-33
@rimpsukka84 kp 31/31
@Min204 kp 31/23-30
@Kerttumaaria kp 29/24-30
@Päivänsäde84 kp 26/26-29
@Minnix kp 26/26-30
@Liilja kp 25/30-34
@Tyyn3 kp 24/32-38
@Cara-mel kp 21/24-27
@jauhopeukalo kp 18/28
@Niisq kp 18/26
@Aronia88 kp 16/26
@Miemei kp 12/27-29
@Henskii kp 12/28-29
@heltsuli kp 1/29-36

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Min204 DPO 15
@Kerttumaaria DPO 15
@Tyyn3 DPO 10
@Aronia88 DP0 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
Aattelin tulla vain ilmoittamaan et menkat alkoivat, mikä ei ole yllätys. Mutta yllätys on se, et palsta näyttää hiljentyvän. Toki moni merkki on ollut useamman vuoden mukana ja itsellänikin on jo kolmas palsta menossa. Itse olen nauttinut tästä ''hiljais'' elosta, ei oo jatkuvaa palstan kyttäämistä ja muitten narinoita ja plussia riesana. Anteeksi ilmaisu. Pian on kaksi vuotta yritetty ja yhtäkään plussaa emme ole saanneet. Niin sit on nämä jotka ovat turhautuneita muutaman kuukauden epäonnistumis aika jaksostaan nillittimässä. Aion jatkaa hiljais eloani varmaan kesän ajan. Ilmoittelen menkkojen alut ja dpo, mut muuten varmaan ihan hissukseen olen. Vähämmen tressiä kun ei täällä käy. KYS ei ole vieläkään tullut lähetettä, odottavan aika on pitkä. Lähtee viimeinen letrokierto nyt, sit loppuu nekin napit. Peukkuja kaikille ja hyvää kesää, eikä ole tarkoitus kenenkään mieltä pahoittaa.
 
Mulla poistettiin kierukka n viikko sitten. Parina päivänä tuli pientä tiputteluvuotoa, mutta nyt ei enää mitään. Viime yönä heräsin monta kertaa ihan virkeänä keskellä yötä. Tosi outoa, en yleensä heräile öisin. Mahtaako tuo heräily johtua kierukan poistosta? Onko kellään kokemuksia?

/kolmattakehiin
Mä oon kärsinyt e-pillereiden lopetuksen jälkeen yöheräilystä, mutta pääosin vain ovulaation ja menkkojen välisenä aikana, enkä onneksi joka yö, mutta joka kierrossa. Ja e-pillereiden lopetuksesta jo yli vuosi.
 
vierailija
Yksi hiljentymisen syy on varmaan tämä kirjautuminen... Itse en enää jaksa. Toisaalta meillä on ollut näitä hoitohaasteita voitettavana, joten ollaan keskitytty niihin. Mutta tänään blastokystin siirto vihdoin! Pakkaseen jää vielä 5 sen jälkeenkin, joten jospa sitten vuoden 2025 vauva kuitenkin!

T. Samovaari
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

22.5.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 77/26-32
@Dinaas kp 43/27-33
@rimpsukka84 kp 32/31
@Päivänsäde84 kp 27/26-29
@Minnix kp 25/26-30
@Liilja kp 26/30-34
@Tyyn3 kp 24/32-38
@Cara-mel kp 22/24-27
@jauhopeukalo kp 19/28
@Niisq kp 19/26
@Aronia88 kp 17/26
@Miemei kp 13/27-29
@Henskii kp 13/28-29
@Kerttumaaria kp 3/24-30
@heltsuli kp 2/29-36
@Min204 kp 2/23-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Kerttumaaria DPO 16
@Tyyn3 DPO 11
@Aronia88 DP0 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
Viimeksi muokattu:
Oon itekkin vähän yrittänyt pitää taukoa täältä. Ja koska meikäläisen superpitkä kierto jatkuu edelleen, niin eipä oikeen oo mitään, mistä kertoa. 😅 Kovasti vaan toivoisin, et tulis kunnon menkat, nii pääsis uuteen kiertoon. Onneks kelit on ollut hyvät ja on saanu nauttia keväästä.

Otan kantaa tohon yrityksen kestoon. Ymmärrän sen hyvin, että ne joilla on yritystä takana jo pari vuotta, on kettuuntuneita niille jotka valittaa parin kuukauden jälkeen. Mutta taitaa olla niin, että kaikkia harmittaa/harmitti jo parin kuukauden jälkeen, kun mitään ei kuulu. Täälä kaikilla on kuitenkin se yks ja sama tavote, saada lapsi (oli se sitten ensimmäinen tai neljäs). Ja kaikilla ihmisillä on erilaiset polut yrittää päästä siihen päämäärään. Joten kaikilla erilaisia tunteita eri vaiheessa. Tämä palsta on vertaistukea varten, joten tuetaan toinen toisiamme eri tilanteissa, samaa päämäärää kohti ollaan menossa kuitenkin.

Koittakaamme nyt nauttia kesästä ja lämmöstä.☀ Toivottavasti nyt kesä tois hyviä uutisia ja plussia meille ihan kaikille❤
 
Täällä pientä nousua LH:ssa havaittavissa. Tähän kiertoon testaan myös sylkitestillä ja katson löytyykö myös sillä. Jatkoa ajatellen helpompi ja halvempi 😁

Välillä meinasi itseäni jopa turhauttaa kun ovulaatiota ei ole helmikuun jälkeen ollut. Ensi tiistaina toinen akupunktio ja ajattelin odottaa sinne lähteekö mitään tapahtumaan. 6.6. sopivasti gynekäynti joka voisi kuitenkin tsekata munasarjojen tilanteen aloitanko viimeisen terolut kuurin vai lähtisikö toimimaan omillaan. Varasin jo heinäkuulle kuitenkin seuraavan gynen niin voi silloin pyytää lääkkeellistä tukea jos ei ala mitää tapahtua. Lämpö/helle hävitti miulta taas vaihteeksi ruokahalun joten en tiedä auttaako sekään tässä muuten kun että painon pitäisi tippua väistämättä 😅
 
Täällä pientä nousua LH:ssa havaittavissa. Tähän kiertoon testaan myös sylkitestillä ja katson löytyykö myös sillä. Jatkoa ajatellen helpompi ja halvempi

Välillä meinasi itseäni jopa turhauttaa kun ovulaatiota ei ole helmikuun jälkeen ollut. Ensi tiistaina toinen akupunktio ja ajattelin odottaa sinne lähteekö mitään tapahtumaan. 6.6. sopivasti gynekäynti joka voisi kuitenkin tsekata munasarjojen tilanteen aloitanko viimeisen terolut kuurin vai lähtisikö toimimaan omillaan. Varasin jo heinäkuulle kuitenkin seuraavan gynen niin voi silloin pyytää lääkkeellistä tukea jos ei ala mitää tapahtua. Lämpö/helle hävitti miulta taas vaihteeksi ruokahalun joten en tiedä auttaako sekään tässä muuten kun että painon pitäisi tippua väistämättä
Onko sulla tietoa missä kohtaa kiertoa akupunktiossa pitäisi käydä? Vai onko väliä?

Mä oon käynyt esikoista odottaessa akupunktiossa vauvaa vahvistavassa hoidossa (oikeasti vahvistaa istukkaa, jos ollaan tarkkoja, mutta sitä kautta sitten vauvaakin) viikoilla 12 ja 20 (jos muistan oikein). En tiedä johtuiko hoidosta, mutta istukka jouduttiin irroittamaan käsin. 🤷
 

Yhteistyössä