Hakutulokset

  1. muuhahainen

    Egypti ja sharmissa käyneet..

    Kokemuksia lasten kanssa matkaamisesta siellä?Ollaan lähdössä kyseiseen paikkaan .Nuorin lapsista 3v.
  2. muuhahainen

    Porista huomenta.Nyt toivotaan parasta ja pelätään pahinta..

    Yllä harmaus ja sade,mutta toivottavasti täällä sujuu kaikki hyvin ja suuremmilta tapaturmilta säästytään. Oma lapsi riennoissa mukana myös,eli tulisilla hiilillä ollaan koko päivä :/ hyvää lauantaita kaikille!
  3. muuhahainen

    Rööperi-dvd:stä...

    Mahtaako olla vuokrattavana jo esim.makuunissa.?Kävin R-kioskilla ja siellä ei ollut.Makuuni aukeaa vasta 12. Oli niin hyvä,et tahtoo nähdä uusiksi.. :)
  4. muuhahainen

    PEUHU ulkopuvusta

    :ashamed: joo..mä tiedän ..näitä aloituksia on ja piisaa.. Mutta minkälainen merkki?Muistanko väärin ,et ois kotimainen? Aattelin ,kun tokmanni myy halvalla ja oli sen näköinen 2-osainen vanupuku,et menis varmasti näillä ilmoilla ..tuskin on mitään teciä..mutta mietin ,et hakisko sen...
  5. muuhahainen

    2V.Mittoja?

    Meillä tyttö täyttää jouluun alussa 2v.Pituutta 90cm ja painoa 14,5kg :whistle: Vilaisin tuota 3v.pinoa ,niin hän taitaa olla aikalailla isotyttö :D mites muilla?
  6. muuhahainen

    ihana biisi

    toi rasmuksen uusin :heart:
  7. muuhahainen

    brio racesien plussat ja miinukset..saisko?

    tommoset ostin ..mutta toimitus ensviikolla vasta.. Mietin,et onko hintansa väärtit?
  8. muuhahainen

    RAJATAPAUS..ROUVA SIIS..

    :hug: halusin vain moikata :heart: mä oon roikkunut täällä ,kun ukko likan kanssa anoppilassa.en viitsinyt lähteä mukaan :whistle: Mitäs teidän tuhinoihin?
  9. muuhahainen

    suositelkaas kuomurattaita..

    Ajattelin myydä scootterit ja hankkia jotkut näppärät kuomurattaat tilalle. Noi scootterit on kyllä mahtavat , mutta jos ois ehdotella pikkuisia ,näpsäköitä kuomurattaita tilalle.. :)
  10. muuhahainen

    Missä vaiheessa teillä päiväunet jääneet pois?

    Meillä tyttö nyt 1,8 v. ihan just,ja pari viikkoa on taisteltu päikkyjen kanssa todella. Menee päiviä ,et ei nuku ollenkaan.. Minusta hirveän aikaisin jäämässä pois? noilla vanhimmilla lapsilla muistaakseni ,jäi tuossa 2,5v.iässä.. Et kiva,jos tyttö nyt jo luopumassa noista. :/ Onko...
  11. muuhahainen

    anoppi järjestää...

    :headwall: Meillä tulossa viikon kuluttua esikoispoikamme rippijuhlat. :heart: Mutta mutta :kieh: Anoppilassa on tarkoitus viettää ,koska heillä tilaa isolle väkimäärälle. Eilen appi soitti anopin puolesta :o ,että tämä on ystävättären kanssa suunnitellut MEIDÄN lapsen rippijuhlaan...
  12. muuhahainen

    Mistä olette hankkineet hellansuojuksen..?

    :/ Meinas likka polttaa kodin..Tultiin mökiltä ja tohina oli ,kun kotiuduttiin..Oli ensi kerta,kun laittanut levyjä päälle..Tietenkin viikonlopun lehdet siinä päällä... :o Isäntä katsoo telkkua ja tuun suihkusta ,kauhea käry ja savu.. :headwall: ne lehdet ihan mustana ja savuavana siinä.. :/...
  13. muuhahainen

    Rippijuhlista kysymys..

    Oletteko erikseen lähettäneet kutsun juhliin?Olen ymmärtänyt,että rippijuhliin ei erikseen tarvitsisi kutsuja lähetellä..Pitääkö paikkansa?
  14. muuhahainen

    Miten tää aika onkin mennyt näin nopeaa..#turhis#

    :'( Mun pieni poikani täyttää huomenna 15v.!! Tässä kakkuja leipoessa oon kelaillut raskausaikaa ja synnytystä ja kotiin tuloa pikkuisen vauvan kanssa.. Kaikki on niin elävästi mielessä..Tunteet ja pieni mustatukkainen vauva.. :heart: Olin nuori ,vasta 19v.kun poika syntyi..tässä ollaan...
  15. muuhahainen

    se on kuulkaas kumma..kauhea syyllisyys ..#turhis##

    :saint: piiiitkään aikaan en ole ollut ihan yksin kotona...Ukko läks mökille keskimmäisen ja pikkuakan kanssa..Vanhin on kaivarilla konsertissa.. Mä oon yksin..nyt pitäis osata nauttia. tätä herkkua kun on tarjolla vielä huomisenkin.. :saint: mutta kun on ihan hirveä syyllisyys siitä,et...
  16. muuhahainen

    saniaisista ei satiaisista, kyssäri..

    :D onko mahtaneet muilla nousta maasta jo ylös?kun kuunliljat kuolivat meillä..ajattelin,et onkohan nekin kuolleet? :/
  17. muuhahainen

    RouvaRajatapaus!

    :hug: huomenta. halusin vaan toivotella.. tyttö heräs,joten :wave: myöhempänä uusiks :heart:
  18. muuhahainen

    Onko muita,joilla ei ole vappusälää kodissa..

    :saint: meillä pyörii muutama ilmapallo jaloissa..ei muuta.. :ashamed: munkit on valmismunkkeja pakastimesta ja tuttu teki simat.. oon ollut laiskimus :D enkä oo ikinä tehnyt simaa taikka munkkeja itse...
  19. muuhahainen

    toimiiko teillä sampo-pankin sivut..?

    |O :headwall: menee hermot..
  20. muuhahainen

    JOKO nyt ällöttää..?

    :wave: mo

Yhteistyössä