saniaisista ei satiaisista, kyssäri..

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Pihalla ei muuten ole vielä kuunliljat nousseet, ajattelin vain kertoa :wave: Tai sitten ne ovat mullakin lähteneen "multavammille kasvumaille"
älä.. :headwall: :headwall: :'( mä luulin ,et ne kuolleet ja mullasin maan ja istutin havupuuta siihen..kiva,jos tapoin ne itte :'( ne olivat viel sellasia jättililjoja :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mä oon ollut oikea laiskimus..en oo jaksanut ällötellä.joku matalapaine meneillään.. :ashamed:
mut luulen,et liittyy noihin hormooneihin..ei siis mormooneihin :LOL:
Munkin ällöttelyt vähissä. Emälä pitää kiireisenä ja sitten kun illalla olis omaa aikaa, niin väsyttää vaan. :ashamed:

 
Tuliks tästä "ällöke" ketju? Mut alkuperäseen kysymykseen: Meillä osa on kauniilla uusilla vihreillä aluilla ja vanhat Kotkansiivet on ihan ruskeita, en tiedä ovatko kuolleet (taas) vai ovatko vaan hitaita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tuliks tästä "ällöke" ketju? Mut alkuperäseen kysymykseen: Meillä osa on kauniilla uusilla vihreillä aluilla ja vanhat Kotkansiivet on ihan ruskeita, en tiedä ovatko kuolleet (taas) vai ovatko vaan hitaita.
mä luulen,et noi meidän on noita kotkansiipiä..voi,kun oisivat henkisä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mä oon ollut oikea laiskimus..en oo jaksanut ällötellä.joku matalapaine meneillään.. :ashamed:
mut luulen,et liittyy noihin hormooneihin..ei siis mormooneihin :LOL:
Munkin ällöttelyt vähissä. Emälä pitää kiireisenä ja sitten kun illalla olis omaa aikaa, niin väsyttää vaan. :ashamed:
:hug: sulla on siihen syy.ja viel kun voit huilia ,niin huilit :) mä olin kans yh:na ,kun bobby oli kalassa viikonlopun.siks varmaan käyrät korkeella.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tuliks tästä "ällöke" ketju? Mut alkuperäseen kysymykseen: Meillä osa on kauniilla uusilla vihreillä aluilla ja vanhat Kotkansiivet on ihan ruskeita, en tiedä ovatko kuolleet (taas) vai ovatko vaan hitaita.
Siis jos siinä on sellaisia pystyssä olevia "oksia" niin se ovat niitä itiö"oksia" jotka voi huoletta katkoa. Saniaiset heräilevät aika myöhään -ja kotkansiipi on kyllä hiivatin vaikea saada hengiltä.. Pitäisi nuo omat riesat nyhtää ylös ja heitellä metsään kun leviävät liikaa..

|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tuliks tästä "ällöke" ketju? Mut alkuperäseen kysymykseen: Meillä osa on kauniilla uusilla vihreillä aluilla ja vanhat Kotkansiivet on ihan ruskeita, en tiedä ovatko kuolleet (taas) vai ovatko vaan hitaita.
Siis jos siinä on sellaisia pystyssä olevia "oksia" niin se ovat niitä itiö"oksia" jotka voi huoletta katkoa. Saniaiset heräilevät aika myöhään -ja kotkansiipi on kyllä hiivatin vaikea saada hengiltä.. Pitäisi nuo omat riesat nyhtää ylös ja heitellä metsään kun leviävät liikaa..

|O
no hyvä :D ne ruskeet nysät revein pois..mut jännityksellä seuraan tilannetta
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tuliks tästä "ällöke" ketju? Mut alkuperäseen kysymykseen: Meillä osa on kauniilla uusilla vihreillä aluilla ja vanhat Kotkansiivet on ihan ruskeita, en tiedä ovatko kuolleet (taas) vai ovatko vaan hitaita.
Siis jos siinä on sellaisia pystyssä olevia "oksia" niin se ovat niitä itiö"oksia" jotka voi huoletta katkoa. Saniaiset heräilevät aika myöhään -ja kotkansiipi on kyllä hiivatin vaikea saada hengiltä.. Pitäisi nuo omat riesat nyhtää ylös ja heitellä metsään kun leviävät liikaa..

|O
no hyvä :D ne ruskeet nysät revein pois..mut jännityksellä seuraan tilannetta
Jaiks, et kai sinä niitä juurenniskoja repinyt? Ne semmoiset "tulivuoren" malliset ränsistyneet keot jotka suurenevat sitä mukaa mitä vanhempi saniainen on kyseessä? Jos niille annoit kyytiä niin veikkaan että ovat mennyttä kalua...
:(
 

Yhteistyössä