Hakutulokset

  1. S

    Nyt riittää yöheräily!!

    Nyt on tullu mitta täyteen... olen yli puolitoista vuotta heräilly JOKA yö... paria poikkeusta lukuunottamatta. Esikoinen on nyt 1.5 v ja kuopus 7 kk. Esikoinen jo nukkuikin läpi yöt tuossa keväällä, mutta flunssa/korvatulehduksen takia alkoi taas heräillä. Herää nykyään 1-3 kertaa yössä ja...
  2. S

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    poika syntyi keskiviikkona klo 17 ja kotiin lähdettiin lauantaina lounaan jälkeen.eli kolmisen vuorokautta. Meillä ainakin PHKS:ssä toi on ensisynnyytäjien minimiaika. Ei millää päästä enne sitä. Toisen kans oltii vaan vajaa kaksi vuorokautta. Tyttö synti maanataina 14.30 ja kotiin lähdettii...
  3. S

    episiotomia ja uusi synnytys

    esikoisen syntymästä on kohta 7kk ja uuden tulokkaan la 3.11. ja mua huolestuttaa tuo uusi synnytys kun tuntuu ettei tää episiotomiahaava ole ihan kunnolla vielä parantunu ja kohta pitäs taas lähtee punnertaa ;) siis tuntuu kipua ja kiristystä yhdynnässä vieläkin, entä sit synnytyksessä...
  4. S

    raskaaksi synnytyksen jälkeen

    poika synty marraskuussa, raskaaksi tulin jo tammikuussa, LA:n perusteella tulis lapsille ikäeroa 3 viikkoa vaille vuosi. Heti ekojen menkkojen jälkeen tärppäsi.
  5. S

    synnytys PHKS:ssa

    viime marraskuussa synnytin esikoispojan PHKS:ssa. mulla on vain positiivista sanottavaa. koko ajan pidettiin hyvä huoli minusta sekä tulevasta isästä, kivunlievitystä tarjottiin. koitoksen jälkeen järjestyi myös perhehuone, jossa sai olla myös ihan rauhassa uuden perheen kesken, jos halusi...

Yhteistyössä