Hakutulokset

  1. H

    Ero edessä!

    En jaksa mitään kovin pitkää sepustusta kirjottaa, sillä olen todella väsynyt, mutta nyt näyttää siltä, että ero on edessä. En oikein jaksa enää olla onneton, yritän kyllä ajatella että kyllä me vielä yritetään, mutta ei kun ei oo mitään intohimoa enää ja on onneton, niin miksi turhaan...
  2. H

    1 v. prinsessalle kakkuohjetta kaipailen!!

    OIsko kellään jotain yksinkertaista ja kaunista ohjetta, lähinnä kuorrutukseen. Olis sunnuntaina juhlat eikä oikein vielä tiedä, että millainen kakku olis kiva. JOtain vaaleanpunaista, ehkä. :)
  3. H

    Auttakaa!!!

    Kun äsken painoin sitä että sinulla on uusi viesti niin tulin jollekin ihan hassulle sivulle. Miten saan luettua viestini siis yv:t???
  4. H

    Huomio Huomio!!! Onko kellään...

    ... 80cm sellaisia ulkohousuja tytölle, jossa ei ole vuorta eikä ole college kangasta, mieluiten sellaista liukasta, voi olla caprimallisetkin. Tarvetta olis enkä jaksa tuota huuto. nettiä tai muita ilmoituksia selata. :D :D :D
  5. H

    paras keino säärikarvojen poistoon kotona!!!

    Oisko vinkkejä?? mitä ootte parhaaksi kokeneet säärikarvoihin ja bikinialueelle?? Vinkkejä kaivataan :D
  6. H

    oisko kellään...

    ... tytölle 80-86cm vaatepakettia tai vaatteita huutonetissä tai muuten myydä. Lähinnä bodeja ja housuja tarvisin. :attn: :attn: :attn:
  7. H

    Lapsettomuus, raskaus ja km

    Meillä takana lapsettomuushoitoja, yksi keskenmeno ja nyt ilmeisesti toinen km päällä. Ihan lähisuvussa raskaana oleva (heillä lapset saaneet alkunsa eka yrityksistä) jolla sama laskettu aika. Tuntuu että vaikka miten ollaan läheisiä ym, niin mä en vaan kestä olla tekemisissä enää ikinä...
  8. H

    Hei kaikki!

    Nyt on hakusessa uusia k-ystäviä :wave: Olen luotettava ja pitkäaikainen k-ystävä.Olen pienen pojan äiskä.Kaipaisin muita äitejä ajatustenvaihtoon =) Laita y-viestiä niin vaihdetaan osoitteita =)
  9. H

    Huhui!

    Löytyykö Kajaanista uusia ystäviä muista äideistä lenkkeilyn,kahvittelun ym.merkeissä? :wave:
  10. H

    UUSIA YSTÄVIÄ HAKUSESSA :)

    Eli nyt puhaltaa uudet tuulet,kaikki vanhat meili kaverit ovat jääneet johonkin :whistle: Odottajat,kuumeilijat kaikki kelpaa :wave: Löytyisköhän ketään täältä kainuun suunalta :whistle:
  11. H

    Uusia tuttavia meseen!

    Etsin uusia tuttavuuksia meseen :wave: Löytyiskö Kainuustapäin ketään? :whistle:
  12. H

    Maksaako TREEN bussikyyti...?

    Maksaako Treellä jos nousee bussiin vaunujen kanssa????
  13. H

    Pastaruokia?????

    Antakaa hyvät ihmiset minulle ihania pastaruokien ohjeita!!!! =)

Yhteistyössä