Hakutulokset

  1. E

    Mä en vaan voi olla itkemättä...

    Olen pahoillani :hug: En voi kuin kuvitella, kuinka rankkaa koko perheellä on. Ja mitä ajatuksia poikasi päässä risteilee? Tietääkö kuolevansa, on varmasti peloissaan :(
  2. E

    Koira-asiaa...

    Moikka moi, Ajattelin ensin kirjoittaa koiran tai tässä tapauksessa koirien häirtsevästä haukunnata mutta yritän kääntää tätä nyt päässäni niin, että koirat ovat uhreja.. Asutaan omakotitalossa ja taloa ostaessamme naapurissa oli 2 koiraa. Toinen liihotteli talojen pihalla vapaana, ei...
  3. E

    G: montako kertaa vuodessa teidän perhe käy ulkomaamatkoilla?

    Joo, melkein kaikki perheet tuntuvat käyvän jossain. Mekään ei matkusteta ulkomailla ollenkaan. Ei kiinnosta.
  4. E

    Kani ihmisiä

    Moi, minkä rotuisia kaneja alatte kasvattamaan? Meillä on suuri hopea, ranskanluppa ja eilen hain belgianjätin :) Näillä aletaan kasvattelemaan täällä Lahdessa päin :) Tällä hetkellä kaikki meillä ovat narttuja. Urokset käyvät vain kosioreissuilla :) Uroksiakin pitäisi ehkä harkita...
  5. E

    Miksi jotkut ei pese lapsensa vaatteita?

    Minä saatan pitää samaa paitaa pari päivää, se siitä mihinkään likaannu. Jos lapsen paidassa ei näy likaa, niin en vaihda hänellekään joka päivä paitaa. Tietty jos on likaa, niin sitten puhdasta päälle. Ja sukat ja aklsarit vaihdetaan joka päivä.
  6. E

    Ranskanluppa/suurihopea

    Hiphei! Huomaatkohan tämän vielä!! Olen ketjun aloittaja.. Pystytkö laittamaan yv:tä??
  7. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Moi Hurtta. Ainakin aluksi ottaisin hieman rauhallisemman kamun vastaan :) On jotenkin niin arka muita koiria kohtaan. Oli samanlainen jo meidän koiralle, kun tuli kotiin. Eikä johtuisi siitä, ettei ole ollut muiden koirien kanssa, siellä mistä haettiin oli montakin koiraa. Pennut...
  8. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Mua ei haittaa, jos menee aikaa :) Jos sua ei haittaa tehdä tunnuksia tänne. Just nyt tulee meinaa aikatauluun pari päivää ainakin lykkäystä, kun pojalle nousi viime yönä kova kuume :( Me asutaan Jokimaan lähistöllä, missäs päin Lahtea sinä?
  9. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Pystyisitkö kirjautumaan, niin ei tarvis laittaa tähän esiin s.osoitetta? :)
  10. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Mukavaa :) Minkälainen haukku sulla on? Onko kauhean villi? :)
  11. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Ups, olisko tähän aikaan ketään Lahtelaisia, joilla olis koiranpentua/nuorta koiraa leikkikaveriksi :)
  12. E

    Onko pojalla uimasortsit ok uimahallissa?

    Yleensä halleissa on ilmoitus, että ei uimashortseja :(
  13. E

    Koiranpennulle seuraa muista pennuista Lahdessa?

    Moi, meillä on 5kk pystykorvanpentu ja se on vielä kovin arka koirapuistoilemaan. Mielellään vielä tutustuttais uusiin pentuihin kotioloissa.. Olisiko ketään, kellä olisi samaa ikäluokkaa olevaa pentua, joka haluaisi tulla leikkimään meidän pennun kanssa? Aluksi voisi tutustuttaa...
  14. E

    Miten saada koiran hyppiminen pois?

    Sama kaikkien asioiden kanssa. Jos sen tarvii saada/päästä johonkin, niin sen täytyy ensin istua. Ihan pennusta asti kun opettaa, niin oppii. Meillä ei saa istumatta ja silmiin tuijottamatta ruokaa, ei saa mennä ovesta ulos (ja minä menen aina ensin), en avaa tarhan ovea, jos ei istu jne...
  15. E

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Minä, mies ja lapset 5vja 7v. Eläimiä: leonberginkoira, 2 kissaa, 2 marsua, 2 gerbiiliä, 4 kania, akvaario, 2 liskoa, 1 käärme ja 1 tarantella. Ens keväänä otan toisen koiran. Asutaan omakotitalossa ja kaikkia eläimiä hellitään päivittäin :) ELäimiä ei ole otettu lapsille , vaan tässä...
  16. E

    Itkettää :(

    Sepä se, kun sitä ei edes ajatella täytettävän ja se kenen kanssa tein niitä hommia jää nyt yksistään. Ja siinä firmassa ei siis nyt kukaan muu osaa hänen lisäkseen niitä hommia. Jos hän on kipeä, niin hommat ei kulje. Syksyllä alkaa taas ruuhkakausi, niin olen varma, että sieltä...
  17. E

    Itkettää :(

    Irtisanoin itseni tänään :( Ja tekee tosi pahaa. Rakastan työtäni mutta pakko oli vaihtaa toiseen paikkaan. Työ on kausiluonteista ja lomautus saattaa iskeä 2krt vuodessa mutta ainakin kesäisin. Syksyisin ja keväisin tehdään 16 tuntisia päiviä ja silloin hyvä jos näkee lapsia. Ne kyselee...
  18. E

    7kg lähtenyt

    Hieno saavutus! EI mene kauan niin pääset tanssimaan :)
  19. E

    Kuinka moni käyttää kestositeitä ja/tai kuukautiskuppia?

    Kuukautiskuppi olisi käytössä, jos olisi menkat. Niitä ei tällä hetkellä ole, kun käytän minipillereitä. Siteitä en käytä ollenkaan :) Kuppi on niin paras :)
  20. E

    mieshuolia :(

    Ei niin mutta näin aluksi :)

Yhteistyössä