Hakutulokset

  1. H

    piristystä päivään

    http://www.boreme.com/boreme/funny-2004/f_bird_song-p1.php
  2. H

    kumpikohan oikeassa?

    Terveyskeskuslääkäri väitti minulle että kyllä sinulla on ollut alkuraskauden keskenmeno jos kerran olet positiivisen testin tehnyt. Itse taas olen sitä mieltä että sain positiivisen testituloksen aikaan kovilla odotuksilla, koska viikonpäästä tulos olikin negatiivinen ja vasta tämän jälkeen...
  3. H

    Sairaanhoitajana vastaanotossa?

    Kokemuksia työskentelystä esim. terveyskeskuksen vastaanottotoiminnassa... mitä siinä oikein kuuluu työnkuvaan?? :whistle:
  4. H

    Viehättääkö pitkät hiukset?

    Uusi mielipidemittaus: Hiusten pituus -pitkät vai pätkät? Hiusten väri -vaaleat, tummat vai punaiset? Omat suosikkini on aina vaaleat ja pitkät, nam!
  5. H

    Piukka peppu vai mehevät rinnat?

    Haluaisin tehdä pientä gallupia: Kumpi miehiä houkuttelee enemmän: Piukka peppu vai mehevät rinnat?
  6. H

    Keikkailu hoitovapaalla

    Tietääkö kukaan, vaikuttaako keikkailu hoitovapaan aikana kuntalisän saamiseen Espoossa asuvilla? Kiitoksia etukäteen! :)
  7. H

    Keikalle hoitovapaalla

    Moi! Tietääkö kukaan, vaikuttaako Espoossa keikkailu hoitovapaan aikana kuntalisän saamiseen? Ja pitääkö jokainen tehty tunti ilmoittaa Kelalle, vaikka tunteja olisi vain muutama? Tai siis kopio palkkakuitista, saadusta rahastahan ne on kiinnostuneita eikä tunneista? ;)
  8. H

    hei sairaanhoitajat!

    Oletteko missä vaiheessa menneet töihin takaisin/tai keikkaileen, kun lapset ovat olleet pieniä. Mites viikonloppuna palkkaus menikään, saiko la-su kaksinkertaisen palkan, entä yöt, kuinka paljon saa lisiä?? Ajattelin jos joskus tässä alkais tekemään keikkaa osastoilla, niin tienais vähän...
  9. H

    5-vuotis arviointi

    Onko kenelläkään poikinut mitään jatkotoimenpiteitä tämä arviointi? Vilperi poikamme sai täydet liikunta- ja moraalikäsitysosioista mutta piirtämisestä ei ole kiinnostunut eikä näin ollen osannut näitä tehtäviä tehdä, nimensä osaa kyllä kirjoittaa ja tuntee muitakin kirjaimia. Aikovat kysyä...
  10. H

    Uskomaton lapsi

    Hoidan välillä 1v 5kk vanhaa tyttöä, joka on mielestäni uskomattoman "viisas" ikäisekseen. Olen lastenhoitoalalla, mutta en ole ennen törmännyt tälläiseen. Siis: Puhelee kaikki asiat ja osaa kertoa mitä on tehnyt kotona yms. Tunnistaa väreistä mustan, punaisen, keltaisen, vihreän ja sinisen (...

Yhteistyössä