Hakutulokset

  1. A

    minuakin petetään

    mieheni on pettänyt minua yli vuoden. jäi aikaa sitten kiinni. lupasi ja vannoi ja itki ettei halua erota meistä vaan jättää sen naisen. tämä kuvio toistui ja toistui. ostaa aina prepaid liittymän että voi soitella hänelle. hänen mielestä ei ole pettämistä jos vaan soittelee. minusta toisen...
  2. A

    lapsilisä korotus yksinhuoltajille?

    milloin se tapahtuu ja miten paljon se sit nousee lasta kohden?
  3. A

    tarviiko kukaan 68cm tytön vaatetta?

    jos tarvii ni laitan huutiksen linkin =)
  4. A

    mihin maahan??

    mikä maa olisi sopiva lapsiperheelle ja minne olisi suora lento kesäkuussa? olemme menossa ekaa kertaa etelän lomalle ja vinkit olisi tarpeen. minne on suht halpa ja ennenkaikkea helppo mennä. viikko olisi tarkoitus olla kesäkuussa jossakin mutta missä.
  5. A

    kuka lähtee nyt röökille?

    jamitä merkkiä poltat.. itse poltan itse käärittyä sinistä smarttia *lähtee vauhdilla parvekkeelle*
  6. A

    huumetaustaisia äitejä?

    Mietimpä vaan että olenko täällä ainoa? Mikään vakikäyttäjä en siis ole ollut, mutta kaikennäköstä on tullut "entisessä elämässä" tyhmäiltyä... :/
  7. A

    lihaperunasoselaatikko

    Onko kellään lihaperunasoselaatikon ohjetta? Myös sellaista versiota jossa jauhelihaseos on mausteisempi kuin se perinteinen.. =)
  8. A

    Koska seisominen ja istuminen sängyssä menee ohi?

    1-vuotiaamme ei osaa vielä kävellä itse, mutta kävelee tukia pitkin. Kuukauden verran on nouseminen häirinnyt unia; yöllä herää monta kertaa siihen että seisoo, sama päiväunilla. Kauanko tätä vaihetta kestää? Ongelmana on se, että lapsi saattaa päiväunilla nousta istumaan tai seisomaan jo 15...

Yhteistyössä