Hakutulokset

  1. M

    Koskas kannattais luovuttaa?

    Eli sellasta kyselisin kun 2,4 vuotiastamme opetamme kuivaksi ja hän on siihen erittäin halukas itsekkin. Päivisin vielä menee hyvin vahinkoja lukuunottamatta mutta öisin/aamuisin menee lakanat vaihtoon joka kerta. Herätämme hänet joka ilta pissalle vielä kun itse menemme nukkumaan mutta ei ole...
  2. M

    Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

    Mutta EI Pohjolaa!!!! 3 kk olen odottanut vakuutusrahoja poikani tapaturmasta ja nyt riitti. Vedättävät vaan niiden papereidensa kanssa. Meillä ollut kotivaakuutus (laaja) ja koko perheellä tapaturmavakuutukset. Tapiola vaikutti aikas kalliita kun pyysin tarjousta. Onko muita?
  3. M

    Heartbreak Hotel

    Suosittelen tätä leffaa (löytyy esim Makuunista) niille kaltaisilleni naisille, jotka luulevat, että kaikki biletykset on takanapäin. Kyllä ne vanhemmatkin leidit osaa.
  4. M

    Joulukilot!

    2 1/2kg tuli :( :ashamed: ja uus vuosi edessä ja sipsit,nakit,limut ym. :/ Sitten kyllä alkaa tositoimet. Lupasin jo vanhemmillenikin ja muulle suvulle, että näkevät mut seuraavan kerran 10kg hoikempana.
  5. M

    Vilja-allegia??

    Olemme aloittaneet viikko sitten kiinteiden maistelun 5kk vauvallemme ja eilen kokeilin HIPP- merkkistä luomukaurapuuroa ekan kerran. Muutaman maistelulusikallisen ja naamapesun jälkeen koko leuan alue oli punainen ja täynnä pientä näppyä. En suostunut vielä uskoo sitä allergiaksi koska...
  6. M

    hormonikierukka ja jälkivuoto?

    Eli kauan teillä kestänyt? Itselläni nyt kolmatta viikkoo. :(
  7. M

    Alkuvaikeuksia

    19.6 yliaikaisuuden vuoksi käynnistettiin synnytys ja saimme ihanan tyttövauvan. Seuraavana iltana hänet vietiin lastenosastolle korkeiden tulehdusarvojen vuoksi ja siellä häntä pidettiin 5 vrk, jolloin hoidettiin antibiooteilla kuntoon. Syytä ei selvinny. Nyt ollaan oltu yli viikko kotona ja...
  8. M

    Kuntoiluvälineet??

    Vielä tässä raskaana olen, mutta tulevaisuutta mietin ja kyselisin, että onko jokin laite esim ostostv:stä toiminu oikeesti niin hyvin, kun sitä on mainostettu?? Tekee joka kerta mieli tilailla jos kanavaa unohdun kattelee mutta vielä hillinny itteni. Pilatesvideot mulla on mutta ne ei ole...

Yhteistyössä