Hakutulokset

  1. T

    Kauanko kestäny

    Raskaaksi tulo jos olette ilman ehkäisyä, mutta ette varsinaisesti yritä vauvaa (siis testeillä ja muuta) ? Miten on?
  2. T

    Mitä iltapalaa syöt nyt?

    Teetä ja hapankorppua, päällä kinkkua salaattia, minilättaa
  3. T

    Missä ne on irl

    Ne nuoret äidit, joita on täälä, siis ne joilla alle 30 kolme lasta tms? Kun mä en tunne yhtäkään. Ja missä ne on ne lahjakkaat lapset, siis normia lahjakkaammat, jotka luistelee 2,5v ja ne 5v jotka laskee 200 asti tms. Mietin vaan, kun tunnen tosi paljon äitejä ja lapsia noin yleensä...Kuka...
  4. T

    Ajankuluksi galluppia

    Juotko kahvia vai teetä vai molempia? ja miten? Molempia juon, tosin en kumpaakaan kovin montaa kuppia päivässä. mutta kahvia reilulla maidolla ja teetä kanssa maidolla. Paras tee on keisarin morsian.Iltakuuden jälkeen en enää juo yleensä kahvia, siitä alkaa miun teeaika. joskus voin kyllä...
  5. T

    Joulupukin tuomat lahjat

    Ootteko sanoneet lapsille, että toi ja toi lahja oli mummilta. Siis sellaselle joka ukoo oletettavasti pukkiin. Nyt kun tarkemmin mietin niin olenhan mä hölissy tytön kuullen vaikka miehelleni, että anoppi ostaa sitten sen junaradan pikkuveljelle...pitäis vähän vissiin miettiä mitä sanoo, kun...
  6. T

    tyttö 5v , vieläkö joulupukki

    Mitä mieltä ootte?
  7. T

    Vitsit, että katoin ompa muuttunu toi sari sarkomaa

    Kun ensin hänen nimensä sanottiin väärän ihmisen kohdalla. Olin vaan, että no onko sillä nyt otsis vai miten se oli tollanen. No niin, sehän sitten ei ollu se ollenkaan, vaan joku muu, en tiä kuka :D
  8. T

    kaverisynttäreille leikkejä

    Tytöllä tulossa 5v synttärit. Ekat kaverisynttärit. Mitä leikkejä vois olla?
  9. T

    Mitä iltapalana G

    Teen guesadilloja, just eka paistumassa ja kanasiipiä ja limukkaa. :p
  10. T

    NO just

    Ostin äsken housut enkä kokeillu, sellaset ihan vaan kotihousut. Arvatkaa mahunko niihin?
  11. T

    Ilta ihan yksinään

    Koskahan olen viimeksi ollut kotona yksin, enpä edes muista. Nyt on niin päässyt käymään. Tuntuu aika oudolta. Mitähän tekis? ehkä syön herkkuja ja katon bb
  12. T

    Miten nopeesti raskausoireet on teillä alkanu

    Taas varmaan täällä jotain kuvittelen..
  13. T

    apua, kärpäsiä

    Meillä on ihme ongelma. Yläkerrassa on hirveesti kärpäsiä. En käsitä. Olen tappanu niitä ihan urakalla ja aina niitä vaan ilmaantuu :x :x . nythän on jo aika kylmääkin ja ei meillä siellä kovin tuuleteta. Inhottavaa on.
  14. T

    Kynsilakka lapsella

    4 v tyttö kärtti kynsilakkaa kynsiinsä, kun oli yhdellä toisella nähny. Sanoin ei. Minusta ei kuulu vielä tuon ikäselle ja kun niissä ei voi olla terveellisiä ne aineet. En nyt väitä suoraan, että vaarallisiakaan. Kiinnostaa tietää, mitä mieltä muut on. Ei sillä, ettäkö sse mun...
  15. T

    Kyllä nuo Kuomat

    on sitten parhaat talvikengät. Ovat tosiaan lämpimät, en kestä jos lapsen varpaat talvella palelee, sehän on tosi inhottavaa. Ne on tilavat ja niihin kun laittaa vielä villasukan pakkasella niin ei tuu kylmä. ja eivät ole liukkaat. siis Kuomiin päädyin tänäkin talvena. =)
  16. T

    Vielä kerran

    Haluan kokea sen. Raskausajan ja sen vauvan syntymän, käydä neuvolassa ja olla ne yöt sairaalassa vastasyntyneen vauvan kanssa, sen hetken saa vauvan syliin ja ulkomaailma hetkesi menettää merkityksensä. Haluan kertoa isosiskollekin vauvasta, kun tytöstä sitten tulee jo toistamiseen isosisko..Ja...
  17. T

    esimerkki ylikehittyneestä syyllisyydentunnosta

    4 tyttö tuli apeana mun luo ja sanoi itkuisella äänellä "Anteeksi äiti, että mä potkin sua sillon sun mahassa, mä en tarkottanu" :o :D ja tuherti miltei itkua. Joo, tytöllä on vähän pinnalla tommoset jutut, muutenkin kokoajan pyytelee anteeksi, mutta tuo nyt meni jo vähän yli,vai mitä...
  18. T

    Olisitko valmis

    Uhraamaan oman elämäsi lapsen (jo aikuisen) tähden? Jos oletetaan, että tilanne on tämä: Sinun lapsesi tarvii paljon apua arjessa selviämiseen, että hänen täytyy asua laitoksessa. Sinulla ja miehelläsi on tullu ero jo aikoja sitten, eli elät yksin ja mahdollisesti seurustelet. Toiset lapset...
  19. T

    Sain taas voimia

    Kiitos, että sain taas voimaa jaksaa tämän eteen tulleen asian kanssa. Äsken olin ihan pohjalla ja epätoivo sai vallan. Mutta jälleen minut nostettiin jaloilleni rukoukseni kuultiin, vaikka se olikin vain huokaus. Silti minut nähtiin ja sain apua. Kiitos Jeesus :heart:
  20. T

    Lääkärissä ravaamisesta

    Oletteko niitä, jotka menevät lääkäriin vain pakon edessä ja tyyliin vasta "pää kainalossa", vai menettekö mieluummin vaikka turhaan jos joku asia mielessä? Tuli vaan mieleen kun ollaan tässä viimekuukausina juostu lääkärissä ihan riittävästi. Tyttö 4v kyseli tossa viime viikolla heti aamusta...

Yhteistyössä