tyttö 5v , vieläkö joulupukki

No tottakai tulee.Meillä lapset 6v,4.5v ja 1v ja pukki tulee vielä monen monta vuotta vaikka lapset ei siihen uskoiskaan.Joulupukki tuo oman tunnelman jouluun,on jotain mitä odottaa.

Joulusta tuli tylsää mielestäni,kun joulupukkia ei enää ollut.
 
Ok, kiva meillekin tulee pukki sitten. mutta se on aikasempina vuosina ollu tytön ukki. viimevuonna tuntu, et ihme kyllä meni vielä läpi. Ukki =siis pukki vielä kyseli, että no missäs se ukki nyt on ja tyttö vaan, et no se lähti lenkille tai asioille vai minne nyt ukki tytölle yhtäkkiä selitti menevänsä. Mutta siis, että vieläköhän tuo menis tänä vuonna läpi?
 
No meillä ois 5v ja 1v8kk ja lähinnä tuota isompaa varten sitä pukkia mietin.
Ei oo aiemmin käynyt nimittäin.

Emmä tiedä kuinka paljon esikoinen pukkiin varsinaisesti uskoo, mutta onhan se sellainen ohjelmanumero :xmas:
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
No meillä ois 5v ja 1v8kk ja lähinnä tuota isompaa varten sitä pukkia mietin.
Ei oo aiemmin käynyt nimittäin.

Emmä tiedä kuinka paljon esikoinen pukkiin varsinaisesti uskoo, mutta onhan se sellainen ohjelmanumero :xmas:
Sulla on melkein samanikäiset lapset kuin mulla! Meidän tyttö vaan on syntynyt 9/o2. Ei mulla muuta... :D :whistle:

*muoks* Niin ja meidän poika on myös 3/06
 
43 v
Itse muistan nimenomaan sen joulun, jolloin oli 5-vuotias. Aikaisempia jouluja en muista ollenkaan. Muistan kuinka veljeni kirjoitti puolestani kirjeen joulupukille ja piirsi siihen vielä kuvankin toivomastani lahjasta. Kirjeen vein eteisen ikkunalle. Kurkin pitkin iltaa, milloin tonttu vie sen. En nähnyt tonttua, mutta aamulla kirje oli hävinnyt. Jouluna tuli joulupukki ja sain toivomani lahjan.
 
Tottakai pukki! Meillä poikakin 6 v uskoo vielä täysillä... Mitäs olette mieltä kun olen kuullut että kannattaisi kertoo noi oikeat pukkiasiat ennen koulua..Ettei tulisi haukkumisia/kiusaamista. Itse olisi niin ihana antaa lapsen vaan uskoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tytönjapojanmamma:
No siis mites teillä joilla isoja (tai no 5v iso ja iso..) lapsia niin onko se pukki ollut tuttu siis vaikka ukki, kun meillä se on ollut ukki ennen ?
Meillä on esikoinen nyt 6v ja pitkän pohdinnan jälkeen meille tulee myös tänä vuonna mun isä pukiksi. On ollut jo 3 joulua aiemminkin meillä pukkina. Ja ihan täydestä on mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Tottakai pukki! Meillä poikakin 6 v uskoo vielä täysillä... Mitäs olette mieltä kun olen kuullut että kannattaisi kertoo noi oikeat pukkiasiat ennen koulua..Ettei tulisi haukkumisia/kiusaamista. Itse olisi niin ihana antaa lapsen vaan uskoa!

Ne lapset saattaa tietää/aavistaa. Minä olen ainakin vahingossa joskus lipsauttanu tytölle, että vietätte mummolassa nyt hetken kun mennään iskän ka jouluostoksille..Mutta silti on kiva leikkiä pukkia ja odottaa ja kurkistella, joulun taikaa.
 
vieras
Kyllä! Meillä koululainen on toitottanu jo pitkän aikaa että ei se oo oikee pukki,ei sellasta ookkaa!niin 5v vastaa että "niin,ei se ookkaa ku palkattu pukki ku oikia pukki ei kerkee joka paikkaan!Kyllä mä ainaki meinaan saada lahjoja." Oon koululaiselle sanonu ettei sun tarvi uskoo,mutta ei tarvi pienemmältä viedä sitä iloa viä ku toinen haluaa uskoa..
 

Yhteistyössä