Hakutulokset

  1. Ä

    koulunlykkäys ja testit

    Täällä on puhuttukin tuosta koulunaloituksesta. Meillä poika syyskuussa 00 syntynyt kävi koulunaloituksen ryhmäarvioinnissa ja suositeltiin koulunlykkäystä. Miten teillä samanlaisen kokemuksen omaavilla meni päätöksenteon suhteen. Mitkä asiat painoivat eniten puntarissa? Tottakai jokaisella on...
  2. Ä

    raskausarvet..

    Huomasin tuossa et takapuoles ja alaselässä on vaakatasos semmosia vaaleita viiruja,onko ne raskausarpia? aloin miettiä että tuleeko niitä sillon ku nahka venyy vai sitten ku se kuitistuu??toivottavasti silloin kun nahka kutistuu koska laihiksella ollaan!! :) mutta voiko ne kuitenkaan olla...
  3. Ä

    vatsalihas liikkeitä

    mulle aukes tuonne ylös kuntoplus lehden mainos,sen kun avasin tuli monen näkösiä liikkeitä,vielä "ihmisen" esittämänä! en tiiä tuleeko muissa ku operassa mutta kannattaa käydä tsekkaamas jos sen mainoksen näkee!
  4. Ä

    kääretorttu

    aattelin tässä tehä jotain "kevyttä" leivoonnaista (onko sellasta?? =) ) osaisko joku sanoa että millanen kaloripaukku olis jos tekis kääretorttu pohjan ja sinne väliin valkosuklaa-nougat moussea???eihän sitä koko torttua tarvis syödä mutta kun on kohta 2vkoa ollu ilman namia niin voi olla...
  5. Ä

    Ystäviä Tampereelta

    :wave: Olen 27-vuotias äiskä. Perheeseeni kuuluu aviomies ja kaksi poikaa (+2kissaa). Pojat täyttää alkuvuodesta 3v ja 1v. Löytyisikö minulle ja pojille kavereita. :flower: =) Kirjoitahan virpi.y2@luukku.com

Yhteistyössä