Hakutulokset

  1. V

    TÄMÄ oli kamalaa!!!!

    Meinaan työhakemuksen täyttäminen!!! :o :o Olen 10 vuotta ollut lasten kanssa kotona,joten toi työhakemus oli kauheeta hepreaa :whistle: :whistle: No,kai se siitä eteenpäin menee :xmas:
  2. V

    Onko teidän mies siivonnut koskaan...

    justii tänään pyyhki pölyt ja pesi vessan. muut paikat kuurasin itse jo eilen.
  3. V

    tamperelaiset (koon 86-92) myyjät HUUTONETISSÄ

    Mäkin voisin katsella mutta pojalle =)
  4. V

    Minä kp:nä inssi tehdään

    Eli jos ovuloi kp 14 ja se sattuu olemaan viikonloppuna esim sunnuntaina, niin tehdäänkö inssi kp 15 vielä? Vähän vaikea selittää mut siis tehdäänkö inssi aina sinä päivänä kun ovulaatio tapahtuu? Vai jääkö sit inssi tekemättä siinä kierrossa? Mietin vaan kun olis eka inssi suunnitteilla ja...
  5. V

    Voisko tämä olla maitoallergiaa?

    Mulla on 1,1 v. tyttö, jolla on ollut viimeiset kolme kuukautta vatsa koko ajan löysällä, eli niin pitkään kuin on lehmänmaitoa maisteltu. Tämä siitä huolimatta, että aloitimme tosi varovasti ja hapanmaitotuotteilla. Nykyään maitoa menee muodossa tai toisessa se puolisen litraa päivässä, ja aina...
  6. V

    eri ammattien tulot? gallup

    Perhepäivähoitaja, 998e/kk, 9h päivät, 1 oma lapsi+3 hoitolasta. Pohjanmaa.
  7. V

    naimisiin

    \ lapsesi takiakkin mietis nyt muutaman kerran kannattaako lähteä huumehörhön kelkkaan...
  8. V

    Raskaus on kaikkien elämänmuutosten äiti

    Hui mikä ketju :whistle: :p Silmät sirrillään luin ja luin, vihdoin se loppui :laugh: . Nää on herkkiä juttuja nämä äiti-jutut, koska tässä liikutaan jokaisen naisen pyhimmällä omalla alueella. Peesaan edellistä kirjoittajaa siinä, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän huomaa...
  9. V

    Muita tälläisiä lapsia...

    Hei tuo edellinen Viiru on joku muu kuin oikea viiru! Joten vaihtakoon nikkiä kun huvittaa! Viiru
  10. V

    Muita tälläisiä lapsia...

    Tuollaiselle pään hakkaamiskohtaukselle tms. oli muistaakseni joku nimikin... Olikohan affektikramppi? Eli tosi suuri tunnepurkaus, johon saattaa sisältyä jopa tajunnan menetyksiä. Vaaratonta.
  11. V

    Uki/kuntalisä

    Tunnetaankohan me :p Kyl varmaan, kaikkihan täällä tuntee...
  12. V

    Uki/kuntalisä

    Älä muuta viserrä.. voi meitä tuppukylän parkoja..
  13. V

    Uki/kuntalisä

    En mä ainakaan saa.... :'(
  14. V

    Mitä sitten kun mies ei halua yhteisiä lapsia??

    Kyllä minustakin kannattaisi asia ottaa ihan vakavasti. Jos tosiaan haluat omia lapsia. Asia paisuu ajan myötä aina vain merkittävämmäksi sinulle. Nyt vielä sinulla olisi mahdollisuuksia etsiä miestä joka todella haluaa lapsia sinun kanssasi.
  15. V

    sukusolujen luovutuksesta

    Tuon on yksi niistä kysymyksistä joihin sinulta tullaan todennäköisesti kysymään vastausta. Minulla se kysyttiin muodossa "ymmärräthän, että Suomessa äiti on se joka synnyttää, etkä sinä ole näille lapsille mitään". Minusta se oli sen verran kylmästi sanottu etten ole lapsista haikaillut...
  16. V

    miten adoptio tapahtuu?

    Lapsen vanhemmilla on harkinta-aika, joten suoraan synnytyslaitokselta lasta ei ole mahdollista saada vaan lapset tulevat lastenkodin kautta. Adoptiota edeltää adoptioneuvonta. Tapaamiskerrat jaetaan kotimiasessa adoptiossa väljähkösti lasten vahyyden vuoksi. Lasta voi odottaa jonossa viisi vuotta.
  17. V

    Zoloft ja imetys

    no nyt minäkin alottelen lääkitystä...kun ei jaksa enää siivotajasiivota ja valittaa...elämä yhtä pölyjen pyyhkimistä ja nalkuttamista,alkaa ahistaa :\| kauheet skitsot jos leivänmurukin tippui lattialle ja ei kun imuri käteen. siistiä on kyllä ollut, mut kaikkien päät alkaa hajota :ashamed...
  18. V

    Zoloft ja imetys

    \ minkälaisia oireita sulla on? Ite oon huomenna menossa lääkärille ja mulla on tommonen kuukauden ikänen vauveli ja imetän..
  19. V

    Alprox/Xanor 3x1mg/pv

    Aikasta pikasta tahtia neuvot vähentään.. Mulla meni puol vuotta, et saatiin xanor lopetettua eli ihan 0.25mg vauhtia ja silleen sit yks KUUKAUSI eteenpäin.. tuskaa oli sii´näkin
  20. V

    äidit jotka olette syöneet masennuslääkkeitä raskausaikana

    siis senkö takia, kun olit syönyt masennuslääkkeitä?

Yhteistyössä