Hakutulokset

  1. H

    Oikeestaan tää keliakia on ihan hyvä juttu mulle

    Meillä on jääkaapissa lihapiirakoita, mut mä en sit tietty voi syödä niitä. Eli mähän voin tästä vielä laihtua, ku ei ihan kaikkee tarvi kaapista syödä. :)
  2. H

    NetAnttilasta

    Tilasin sieltä sunnuntaina yhden jutun ja se tuli jo tänään. :o Väliin kuitenkin mahtuu yks pyhäpäivä(?) ja yks semmonen monessa paikassa puolikas päivä. Toivottavasti ei vaan oo ainutlaatuinen tapaus, että jostain saa hyvää palvelua.
  3. H

    Tilasin sen crosstrainerin

    Nyt on sit crosstrainer tilattu. Vähän niinkun jännittääkin. :whistle: :D Tommonen pitäis tulla n. viikossa...
  4. H

    Olisko jollain tällaista crosstraineria?

    Kiitos. :) http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=300789&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
  5. H

    Kätevä emäntä-testi

    [/url]http://ohjelmat.yle.fi/kateva_emanta/testaa_itsesi[url] Mä sain tälleen: Tulos: Elät hyvin rennosti ja tyynesti kaikkeen suhtautuen. Asiat ovat sinulle yksioikoisia ja elämäsi ei rönsyile. Teet elämästäsi juuri sellaisen kuin itse haluat. Muut kadehtivat harmoniaasi ja saat siksi...
  6. H

    Riisipuuro on hyvää!!! :)

    Söin äsken riisihiutalepuuroa ja oli tosi hyvää. :) Näin tärkeetä mulla. :p :D
  7. H

    Second life

    Ootteko kokeillu tätä? On meinaan aika mielenkiintoinen, ku oppis sen kunnolla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Second_Life :)
  8. H

    Tuli kaks kertaa

    |O
  9. H

    Onko jollain arkkupöytää?

    Mistä oot ostanu ja mitä maksoi? :)
  10. H

    Keliakia

    Onkos kellään keliakiaa täällä? Tai no joku varmaan löytyy. :) Ootko kokenut miten "vaikeana" kyseisen sairauden? Olin ite tänään lääkärissä ja mulla oli joku arvo koholla, joka liittyy keliakiaan. Nyt sit tarvis mennä tähystykseen, jossa katotaan, että onko se sitä vai ei. :|
  11. H

    Miksi on niin vaikeeta ottaa apua vastaan?

    Tarvisin mielentarveydellistä apua ja tänään kävi niin, että saisinkin sitä, mutta miks se tuntuu niin vaikeelta kuitenkin ottaa sitä vastaan. Onko se sit sitä, että ei ookaan elämä kokonaan omassa hallinnassa? :|
  12. H

    Todella kivaa :/

    Äijät on lähdössä Metallican konserttiin sunnuntaina ja niillä piti olla auto kuljettajineen. Nyt onkin niin, ettei kuljettajaan oo saatu mitään yhteyttä. Mä tarjouduin heille sit kuskiks, mutta nyt on sit se ongelmana, ettei ookaan autoa. Noita äijiä kuitenkin on 5 eikä ne oo mitään...
  13. H

    Tällästäkö se sitten on lasten kanssa?

    - Jos meet vessaan, niin mukaan täytyy ehdottomasti tulla. - Jos et ota mukaan vessaan, niin vingutaan oven takana ja sama juttu, jos meet suihkuun. - Joka paikkaan tullaan perässä ja ihan takana kiinni, kun kävelet eteenpäin. - Ulkona ei totella yhtään. - Vieressä tarvis aina nukkua. - Jos...
  14. H

    Kiroileva siili

    Tää on tosi ihana. :) :laugh: http://www.kiroilevasiili.fi/sarjikset.php?sarjis=3
  15. H

    Gallua kirppareista

    Eli millasia hyllyjä/pöytiä meette ekana kattomaan? Ite tykkään, ettei oo liikaa tavaraa tai, että tavarat on kivassa järjestyksessä. Joskus jostain vähemmän järjestyksessä olevasta hyllystä saattaa pilkottaa kuitenkin jotain kivaa. Entäs viettekö tavaran takaisin, jonka ootte ottanu, mutta...
  16. H

    A

    Ankara ahterinen Aulis antoi Anna-Liisalle Anaaliseksia autuaasti Aina aamuun asti. Anna-liisa aukoi asuaan Aulikselle, Aulis Autuaasti Antoi anaalihierontaa. AAAAH :headwall: :laugh:
  17. H

    Yhden päikkärin yksivuotiaista kysymys!

    Mihin aikaan ja minkä pituisia unia nukkuvat teidän n 1v ikäiset? Ja minkälaiset yöunet? Kiitosta :flower:
  18. H

    Oon vähän miettiny

    Kun täällä kauheesti tunnutaan tappelevan, että arvostellaanko teitä alle 20v. äitejä todella paljon? Itse en onneksi ole saanut lapsia esim. 15 vuotiaana, koska silloinen poikaystäväni ei ollut parhain (hakkasi). Enkä nyt siis tarkoita, että arvostelisin teitä jotenkin, koska jokainen tekee...

Yhteistyössä