Hakutulokset

  1. E

    taidanpa lähteä

    tuon pässin viereen peiton alle hieromaan sovintoa.... ;) :whistle:
  2. E

    Että ärsyttää!!!

    Mies nukkui tänään tunnin pidempään ku me ja sai herätä valmiiseen aamiaispöytään. Aamupalan jälkee kolme tuntia vaan hengaili oikeastaa tekemättä mitään. Sit syötti ja laitto tytön nukkumaan ja käväs kaupassa. Sen jälkee rupes katsomaan jotain leffaa. Sen katsottuaan sai seksiä ja kävi...
  3. E

    Mulla on maailman paras äiti!!! (lapsenhoito järjestyi)

    Meidän äiti vaihtoi työvuoron et mä pääsen huomen töihin! Siis se menee nyt jo viiteen ja pääsee yöllä yhdeltä. Sit se käy nukkuus pari tuntia kotona ja ajaa 60 kilometriä meille et on tytön kans huomenna. Pitää keksiä jotain millä kiitän sitä tästä avusta!
  4. E

    Mitä ihmettä teen?!?!

    huomen aamulla olis töihin meno kahdeksaksi eikä lapsella ole hoitajaa... Olin ajatellut et jossen muualta löydä niin tänään soitan Mannerheimille. No katsoin sit äsken tuolta sen numeron ja siel ei kukaan vastaa ennen huomis aamua kello kahdeksaa kun ovat olleet lomalla.... Olisko kellään...
  5. E

    Kauniita unia....

    ...oman kullan kuvia! :heart:
  6. E

    Tervemenoa!!!

    Lähdetään likan kans viettää meripäiviä, kun ukkokin on tänää töissä! Tunnin päästä alkais titi-nalle!!! :D Onko muita meripäiville menijöitä??
  7. E

    Apua!!!

    Tunteeko kukaan täällä ketään Kotkasta joka voisi olla välillä parivuotiaalla tytöllä lapsenvahtina??? Kun nyt olen saanut keikkahommia, joita on vain silloin tällöin. Joten en haluaisi ottaa likalle tarhapaikkaa... Ja mannerheimillä on sen verran kalliit vahdit et työpäivästä ei paljon jäisi...
  8. E

    Appiukko löi luurin korvaa...

    Vastasin äsken miehen puhelimeen kun se jäi siltä aamulla kotiin. Appiukkohan se siellä kyseli miestä. Sanoin vaa et se on töissä ja puhelin jäi kotiin. Se sano vaa Aha ja löi luurin korvaa. Siis sanoi yhteensä kolme sanaa; Onks piip? Ja Aha. Minuu rupes ärsyttää ihan älyttömästi!!! Eiks...
  9. E

    Kotka/Hamina

    Heips!!! =) Olen kaksvuotiaan uhmistytön äiti ja seuraava riiviö syntyy syksyllä. Olen asunut reilun puolivuotta Kotkassa eikä vieläkään ole kavereita löytynyt. En ole mikään kotiäiti-ihminen, joten olisi todella toivottua löytää kavereita ettei jokainen päivä olisi ihan samanlainen...
  10. E

    Nyt se on päätetty!!!

    Meidän likalta loppu päivävaipat tänään!!! Päätin et enää päikkäreille ja yöunille annan vaipan. Mut mitäs ku meidän likka on sellain pidättäjä et jos se vaik alasti hyppii kotona ilman vaippaa niin pidättelee niin kauan ennenku saa vaipan. Sit pissaa vaipan ihan märäks. Siis voi olla vaik 5...
  11. E

    Jo oli yö....

    Heräsin pari kertaa keskel yötä. Ekaks heräsin siihen et olin muka ihan turvoksissa, mut en kyl oikeasti ollut!!! :whistle: Toisen kerran heräsin ku mulle tuli jotain tosi tärkeää asiaa tänne palstalle Taikawiitalle ja Keittiönoidalle. En kyl yhtää tiedä et mitäköhän asiaa mul oikein on...
  12. E

    seksiaiheista galluppia

    Kuinka moni teistä harrastaa itsetyydytystä? Kun mietin et olenkohan minulla kummallisen suuret halut kun vaikka elän parisuhteessa, jossa saan erittäin hyvää seksiä n. 3-4 kertaa viikossa ja silti myös välillä tyydytän itseni....
  13. E

    runkosänky

    Myydään 120 leveä runkosänky! Hinta sovittavissa. Neljä vuotta vanha. Hieman likaantunut muutoissa. Puiset jalat. Nouto kotkasta!
  14. E

    Väliaikatietoa....

    No kuten olen muutamas ketjus kertonut niin on ollut miehen kanssa ongelmia. Eilen saatiin ihan hyvin juteltua, ja mies itsekin myönsi että on käyttäytynyt hyvin lapsellisesti.... Lupas yrittää seuraavan kerran puhua jos alkaa ahdistaa tai muuta vastaavaa. Oli nyt kuulema vain yrittänyt säästää...
  15. E

    ostoreissulta palattu....

    Kävin ostoksilla. Tuli ostettua uusi päiväpeitto, samaa sarjaa 4 kpl paneeliverhoja, pari koristetyynyä ja torkkuhuovan. Lisäks ostin lakanat ja uuden ISON peiton! Jos nyt vaik saisin miekin olla öisin peiton alla eikä ukko veisi kokonaa.... :whistle: Lisäks kävin ostaa vauvalle muutaman...
  16. E

    tyhmänä taas kyselen

    :ashamed: Mitä eroa on runkosängyllä ja joustinsängyllä? Kun ajattelin myydä tuon meidän sängyn, mut en tiedä mikä sänky se oikein on...
  17. E

    JEEE!!!!

    Soitin äsken vuokranantajalle et saadaako maalata makkari. Siis tarkoitus oli et maksetaan kyl itse kaikki. En vaa ennättäny sanoa sitä ku se sanoi et käy valitsees sopivat maalit tai tapetit ja muut tarvikkeet niin minä vähennän sit vuokrasta! Vähä mahtavaa!!! :D
  18. E

    En sitten vissiinkään vielä yh...

    Mies tulee kohta kotiin. On ollut viikon reissussa. Ei pahemmin ole ryypännyt. Tänään vaikea keskustelu että miten tästä eteenpäin. Miten saan miehen ymmärtämään että välillä alkaa perhe-elämä ahdistamaan, mutta se on vain kestettävä? Ettei voi vain aina lähteä jonnekin "lomalle" silloin...
  19. E

    Onko vähän noloa....

    Kävin just äsken neuvolan lääkäril niiden ennenaikaisten supistelujen takia. Totes et mul on joku tulehdus, ehkä klamydia. Vähän hävettää.... :ashamed:
  20. E

    nyt on aika....

    lähteä äitin luokse miettimään asioita.... pitää pohtia oikein tosissaan olenko valmis elämään mieheni kanssa ja toisaalta olenko valmis kahden pienen yksinhuoltajaksi.... Äiti tulee kohta hakemaan....

Yhteistyössä