Kotka/Hamina

Heips!!! =)

Olen kaksvuotiaan uhmistytön äiti ja seuraava riiviö syntyy syksyllä. Olen asunut reilun puolivuotta Kotkassa eikä vieläkään ole kavereita löytynyt. En ole mikään kotiäiti-ihminen, joten olisi todella toivottua löytää kavereita ettei jokainen päivä olisi ihan samanlainen. Laittakaa mulle vaikka yytä jos joku olisi ystävää vailla näiltä alueilta!!!

T:Anna
 
Heips Anna! Olen Haminan läheltä. Perheeseen kuuluu mies, 19v poika ja 2v lapsenlapsi. (1 lapsi asuu jo pois kotoa). Olen vielä vuoden kotona joten kavereita vaillakin joskus. Monet tutut ovat päivät töissä joten heitä ei paljoa näe. Jos sinuu kiinnostaa meilailla ja/tai tavata, haluatko laittaa esim sähköpostiosoitteesi? =)
 
...elikkä täällä olisi 33-v kolmen lapsen äippä vailla kavereita Kotkan seudulla. Muutettu vasta jokin aika sitten paikkakunnalle. Nyt kun oma lähiö on tullut tutuksi, voisi ottaa askeleen siihen suuntaan, että tutustuisi oikeisiin ihmisiinkin =) Jos harrastat jotain, ehkä voit saada minusta myös harrastuskaverin; yhdessä mukavempaa.

Lapsista kaksi on koulussa, yksi alle kouluikäinen. Ja vauvakuume seurana ....
 

Yhteistyössä