Hakutulokset

  1. H

    Voikoos tollaset tuolinpäälliset,pehmustetut pestä jotenkin?

    :D joku täyte noissa on,ei mitenkään muhkeet,mutta kuitenkin,ikeasta ostettu.Jos niitä liottais tjtn... :whistle:
  2. H

    Lämpenevä ripsien taivuttaja,ostin ,onko muilla?

    =) vaikuttaa aika hyvältä kun äskön testasin:)laitatteko sillä ennen vai jälkeen ripsaria?
  3. H

    Alkuruoka,pääruoka ja jälkkäri.Jos saisitte valita niin mitkä ne olisi?(näyttö edessä)

    Itselläni siis on tarkoitus kokata näytössä 10:lle opettajalle nämä ruoat,mutta mitä laittais? Jälkkäriksi ajattelin itsetehtyä sorbettia ja pääruoka voisi olla lohi tms. laittakaas menuja kehiin:)
  4. H

    Miten selittää pian10v.pojalle minkänäköinen kuollut on,haluaisi nähdä isomumminsa arkussa

    ja me täällä ollaan koitettu selittää ettei mummi ole enään samannnäköinen kun vielä pari kk sitten...hän haluaa kuulemma nähdä mummin vielä :'( Ikinä ei ole ennen edes hautajaisissa ollut..
  5. H

    Hei atooppisten ihojen kanssa painivat,meille löytyi apu!!

    Eli siis tuo havupuu uutejuoma.Ollaan nyt kolmisen viikkoa sitä otettu ,poika 9,5v ja käsissä ei ole enään kun haaleat jäljet atopiasta,kaulassa eikä jalkojen taipeissa mitään :o Jostain hymy lehdestä luin tuosta ja ajattelin ettei se mitään ota jos kokeilee,en olis ikinä uskonut että...
  6. H

    Voiko hautajaisiin mennä näin kesällä mekossa josta olkapäät näkyvät?

    Olkaimet ovat leveähköt ja kaula-aukko ei ole avoin.Entäs ei kai tarvitse mitään sukkahousuja korkokenkien kanssa...vai tarviiko :ashamed:
  7. H

    Hyvää matkaa mummi

    :'( :'(
  8. H

    Viikko ilman nesteitä jo..

    siis mummi ollut sairaalassa..ihmettelen että jaksaa vielä :'(
  9. H

    Soitin ja kyselin mummin vointeja osastolta ja hoitaja vastas mutta sanoi melkein heti kireesti

    että hänellä menee kuule nyt ylityöminuuteiksi,hyvää yötä ja hei.Kloks luuri kiinni :xmas: Mummi viettää elämänsä viimeisiä hetkiä siis sairaalassa ja kysyin miten on ko tilanne muuttunut aamun jälkeen kun soitin.
  10. H

    Mummilta oli lopetettu nesteytys ja kaikki lääkkeet toissapäivänä eikä omaisille edes ilmoitettu?*lisäkysymys*

    Ymmärrän kyllä että hänellä ei ole kauaa elämää jäljellä ja ymmärrän syyt että tipat on kaikki poistettu koska kovin on jo turvoksissa kädet ja jalat,mutta sitä en ymmärrä miksei meille kukaan ilmoittanut :/
  11. H

    aika hiljainen ruohonleikkuri naapurilla...*turhis*

    olin tupakalla äskön ja naapuri alkoi leikkaamaan nurmikkoaan...suutahdin mielessäni ensin kun meilläkin lapset ja mies nukkuu vielä että miksi pitää tähän aikaan :snotty: Pääsin sisälle ja ei se kuulu tänne ollenkaan vaikka ihan vieressä on talot :D
  12. H

    jaaha,joutuu mies sitten taas kuukauden jännätä olenko raskaana...oma on vikansa

    :D meillä ei siis muuta ehkäisyä ole kun kondomi ja sehän ottaa sen sitten pois ja ja ja,lopputuloksen tiiättekin =) Olen sanonut että mua ei haittaa yhtään jos "vahinko" käy mutta sitten on turha itkeä ettei haluaisi lasta,on näin siis sanonut.Kumma vaan kun ei saa soitettua aikaa...
  13. H

    Havupuu-uutejuoma,oletteko kokeilleet lapsen atooppiseen ihoon?

    Me aloitettiin neljä päivää sitten kaksi desiä per päivä mehun seassa,saas nähä auttaako yhtään:)
  14. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 2

    Usi viikko taas edessä!! Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän,tästä se lähtee!!!!!!!!Joka maanantai avataan uusi ketju,vaikka sillain että kuka kerkiää:) Itse ainakin koitan saada vaikka aloitettua alkuun ainakin näitä pinoja,tästälähtien aamuisin...
  15. H

    Meinaatteko katsoa tän leffan tänään

    http://www.telkku.com/?oid=2010070621000&autoload=true itse ajattelin katsastaa josko olis hyvä =)
  16. H

    Olin jalkahoidossa ja hoitaja ihmetteli suuresti kun mun etuvarpaat on ihan tunnottomat

    siis sisäsivuilta niissä ei ole ollenkaan tuntoa,paineli sellaisella piikilläkin aika kovaa kun ei meinannut uskoa ettei tunnu mitään... Hän epäili jostain syystä verensokereita,että niissä vois olla häikkää.On noi ainakin vuoden ollut tuollaiset :o
  17. H

    9v poika kysyi tänään iltapalansa äärestä seuraavaa:

    Äiti,oletko sä ikinä harrastanut itsetyydytystä :o Muutenkin kysyy ihme juttuja ja ei häpeä kysyä mitään...ei toi esikoinen tuollasia ole kysellyt ja välillä se häpee jos pikkuveli juttelee ja kyselee ihmeellisiä asioita esikoisen kavereitten kuullen :laugh: :|
  18. H

    Olipas ihmeellinen työpäivä 4 viikon loman jälkeen...

    Mä nimittäin NAUTIN olla töissä:)Nyt vasta tänään tajusin miten poikki olinkaan ennen lomaa,tältäkö se työnteko kuuluukin tuntua? :D
  19. H

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Aloitin nyt tähän ensimmäisen viikon ketjun :D Ajattelin itse merkata painon viikottain tuollalailla päivämäärän kanssa.Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän,tästä se lähtee!!!!!!!!Joka maanantai avataan uusi ketju,vaikka sillain että kuka kerkiää:) Itse...
  20. H

    Ketä pitää PAINONVARTIJAT kerhoa?

    =) saako sitä mistään tietää edes?

Yhteistyössä