9v poika kysyi tänään iltapalansa äärestä seuraavaa:

Äiti,oletko sä ikinä harrastanut itsetyydytystä :eek:

Muutenkin kysyy ihme juttuja ja ei häpeä kysyä mitään...ei toi esikoinen tuollasia ole kysellyt ja välillä se häpee jos pikkuveli juttelee ja kyselee ihmeellisiä asioita esikoisen kavereitten kuullen :LOL: :|
 
Kysyin pojalta että mistäs sinä tuollasia olet kuullut tapahtuvan ,totesi että en paljon mistään,sitten kysyin että tietääköhän poitsu mitä se tarkoittaa ja vastasi ettei ehkä ole ihan varma:)Kysyin haluaako se jutella siitä ja totes että no en!Ihmettelin sitten vaan että mitäs siinä sitten kyselet :D Taisin vähän kiertää vastaukseni :saint:
 
bud
Joo ja meidän 6v sanoi tänään, että ne kaikki on homoja, joiden pyörilykypärä roikkuu takaraivolla! Oltiin miehen kanssa :eek: No oli sitten naapurin pojat "vähän" omiaan taas puhunu prkl! Meillä ei ole lasten kanssa ennen homoista puhuttu ja nyt oli sitten pakko kertoa, mitä tarkoittaa. Jo hiljeni poika.
 
no
Meidän 6 v. poika tuumasi tänään kasvimaalla että "mitä tarkoittaa himoitseminen"?

Sanoin, että se tarkoittaa sitä että haluaa jotain tosi paljon. Kysyin että mistäs olet kuullut, poika tuumasi "kun ne ampiaiset himoitsee hunajaa". :D
Äidille tuli ensimmäisenä kyllä ihan muuta mieleen... heti kauhu ajatukset että mitäs nyt vastataan... :D
 
homojen hommaa
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Joo ja meidän 6v sanoi tänään, että ne kaikki on homoja, joiden pyörilykypärä roikkuu takaraivolla! Oltiin miehen kanssa :eek: No oli sitten naapurin pojat "vähän" omiaan taas puhunu prkl!
No siinä on ihan oikeassa että tyhmiä ne ovat. Siis ne pyöräilykypärätyypit.

Ja huom! Tässä ei väitetty, että homot olisivat tyhmiä.
 
vieras
Meidän 6 vuotias pohti aamulla että onkohan "pirkko" jo laittanut niitä siteitä pikkuhousuihin =) Kun yksi ystävä lähti aika liukkaasti eilen kotiin kun menkat alkoivat, niin piti lapselle sitten selittää mitä ne menkat tarkoittavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Joo ja meidän 6v sanoi tänään, että ne kaikki on homoja, joiden pyörilykypärä roikkuu takaraivolla! Oltiin miehen kanssa :eek: No oli sitten naapurin pojat "vähän" omiaan taas puhunu prkl! Meillä ei ole lasten kanssa ennen homoista puhuttu ja nyt oli sitten pakko kertoa, mitä tarkoittaa. Jo hiljeni poika.
anteeks mutta mun tuli naurukohtaus tuosta poikasi lauseesta :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 6 vuotias pohti aamulla että onkohan "pirkko" jo laittanut niitä siteitä pikkuhousuihin =) Kun yksi ystävä lähti aika liukkaasti eilen kotiin kun menkat alkoivat, niin piti lapselle sitten selittää mitä ne menkat tarkoittavat.
:LOL: :LOL: apua mä kuolen kohta nauruun kun luen näitä :LOL:
 
m
meidän poika 4v sanoi totisena vessassa isälleen että kun minä olen iso, niin minulle kyllä kasvaa paljon isompi pippeli kuin tuo sinun, pikkusormen kokoinen.
Mies jäi sanattomaksi ja alkoi vaan harjata pojan hampaita. Minä nauroin (ääneti) vessan ulkopuolella kun kuulin tuon. :D
Ja todettakoon vielä että pojalle ei ole koskaan vertailtu tuota pippelin koko juttua, eikä isällä todellakaan ole pikkusormen kokoinen pippeli ;) Poika vaan haluaa kasvaa isommaksi kuin isä ja tietenkin joka kohdasta. Ja pienin mitä hän tietää, on pikkusormi. Ja siksi varmaan siihen vertaili.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja m:
meidän poika 4v sanoi totisena vessassa isälleen että kun minä olen iso, niin minulle kyllä kasvaa paljon isompi pippeli kuin tuo sinun, pikkusormen kokoinen.
Mies jäi sanattomaksi ja alkoi vaan harjata pojan hampaita. Minä nauroin (ääneti) vessan ulkopuolella kun kuulin tuon. :D
Ja todettakoon vielä että pojalle ei ole koskaan vertailtu tuota pippelin koko juttua, eikä isällä todellakaan ole pikkusormen kokoinen pippeli ;) Poika vaan haluaa kasvaa isommaksi kuin isä ja tietenkin joka kohdasta. Ja pienin mitä hän tietää, on pikkusormi. Ja siksi varmaan siihen vertaili.
:LOL: Ja nyt se mies tietty miettii mielessään, onko lapsen puheissa perää? :D Lohduta sitä, että omiaan se muksu puhu.
 
juu
ihania nuo lapset kun ei tiedä mitä sanat tarkoittaa. Meillä 5v huuteli junassa isälleen että senkin kakkapalli. Ja sedältään kysy ootko sellainen pimpsasetä. Huoh aina saa hävetä.
 
deedee
meijän poitsu 4v oli vaarin kaa saunas ja kauan aikaa tuijotti sen pippeliä ja kysy sitte suihkussa vaariltansa että, miks pappa sulla on tuommonen makuupussi :D :D :D mikä tuo punanen sen sisällä on :D :D
 
hehe
mun serkku oli jotai 3v ku olttiin yhtä rallia kattomassa ja sit siinä ajo sellanen vanha anglia missä on se takalasi viisto, nii se sano isällensä että: isi kato...juusto höylä :D
 

Yhteistyössä