Hakutulokset

  1. Ä

    Vauvan nystagmus

    Meidän pojalla todettiin nystagmus 5kk iässä;fysioterapeutti huomasi silmän liikkeet ,itse en asiaa "osannut"katsoa.Mentiin lastenlääkäriin,neurologille ja magneettikuvaus tehtiin jotta saatiin diagnoosi.Motorinen kehitys on vähän hitaampaa ,nyt 1v.2kk iässä on kova pyllykiitäjä ja nousee tukea...
  2. Ä

    Lastenneurologi

    Osaisko joku neuvoa meille yksityispuolelta hyvän lastenneurologin sektorilta Turku-Pori-Tampere?
  3. Ä

    Lastenneurologi

    Osaisko joku neuvoa meille yksityispuolelta hyvän lastenneurologin sektorilta Turku-Pori-Tampere?
  4. Ä

    Lapsen pakko-oireet

    Hei! Meidän pian viisivuotias poikamme on alkanut oireilla "oudosti"; aluksi luulimme nenän niiskuttamisen liittyvän pelkästään nuhaan, mutta sitä ilmenee muutenkin. Lisäksi ilmenee kaikenlaista kiemurtelua, pysähtelyä kesken kävelyn, sormien ja varpaiden venyttelyä, kasvojen venyttelyä...
  5. Ä

    rv 32-35 syntyneet!!!!

    Hei. Esikoisemme syntyi myös 34+6 ja painoi 2570g ja oli pitkä 47 cm. (Toinen poika 37+0, kolmas 39+4 ja tyttö 39+3)Synnytys venyi kun annettiin lääkettä, että supistukset loppuisivat, mutta ne vain laimeni. Muuten synnytys oli helppo ja meni hyvin( muihin synnytyksiini verrattuna)Sain heti...
  6. Ä

    Sterilisaatio kaduttaa

    Hei. Kyselin tuossa aikasemmin vähän asian vierestä, että onko teillä ollut jonkinlaisia vaivoja, kipuja ja kuinka pitkään sterilisaation jälkeen? Muita kuin omantunnon tuskia. ;) Synnytykseni lähestyy ja olisi mukava kuulla tuostakin puolesta.Kun kerran näin monille se on tehty ja usealle vielä...
  7. Ä

    Sterilisaatio kaduttaa

    Odotan viidettä lastani viimeisilläni( laskettu aika 6.2) ja tämä olikin sellainen ylläri jota ei enää pitänyt tulla. Muut lapsemme ovat jo koulussa vanhin yläasteella. Minun vauva kuumeet ovat menneet ajat sitten. Olin tyytyväinen jo "helppoon" elämäämme ilman pieniä lapsia ( sai nukkua yöt...
  8. Ä

    Huomio kaikki

    mulle saa kanssa laittaa sekä postii meseen tai sähköpostiin osoite tässä meba-69@hotmail.com
  9. Ä

    Eikä ihmiset oikeesti tarvii ystäviä?

    täällä olis äiti ja pari muksua vailla kavereita vaikka meseen. ei kyllä asuta mikkelissä mutta jos kiinnostaa laita osoite niin meseillään.
  10. Ä

    koiran kohdunpoistosta...

    Olisko kudos nestettä,mitä lääkäri sanoi kun kävitte? Meillä poistettu kohtu,hyvin meni ja parantui,vaik nuolikin sitä joskus?
  11. Ä

    Miten lasketaan koiran ikä ihmisen iässä?

    Miten se koiran ikä ihmisen iässä lsketaan,olen kuullu pari versioo,mikä on se oikee?
  12. Ä

    Onko sulla ollut 30 kriisiä?

    30V kiekkoilla alin ottaa tatuointeja,tli kait joku uhma,halusin jotain ihan omaa.En kyllä ole katunut ja erota meinasin,tos sitärupes miettii et olenko onnellinen ja tätäkö halua loppu elämältä,lapsia muutama siunaantunut jotka ei kärsineet mitenkään äidin kriisistä. Nyt lähempänä 40v olen...
  13. Ä

    Koululaisen uniongelmat

    Löytyyköhän ketään muuta,joka kamppailisi samoissa ongelmissa kuin me..? Esikoisemme, 10-vuotias poika, on kipuillut unensaannin kanssa viime syksystä. Ratkaisuna on ollut patja meidän makuuhuoneessa,jonne hän iltamyöhään hiippailee mikäli ei uni omassa pedissä tule. Tämä on kuitenkin...

Yhteistyössä