Hakutulokset

  1. M

    Tänään ei ole kyllä mulla hyvä päivä..

    Meidän nuorimmainen tyttö roikkui meidän ovihyttysverhossa. No kuinka ollakaan ne lähti irti sieltä oven päältä ja minä juuri ja juuri ehdin ottamaan tytöstä kiinni, ettei kaatunut. Olin juuri viemässä meidän toisen tytön keppihevosta tytön huoneeseen.. Huitaisin sillä keppihevosella vahingossa...
  2. M

    Kyllä tuli niin paha olo pojan puolesta :(

    Ollaan etsitty perheeseemme toista koiraa ja löysin mukavan koiranpennun ja soittelin pentujen omistajan kanssa. Puhelimessa tuntui olevan tosi mukava ja asiantunteva. Poika on ollut aivan innoissaan koko viikon ja kysellyt koko ajan et koska on lauantai. No eilen sit koitti se päivä kun...
  3. M

    Ollaan menossa huomenna jyväskylään..

    Onko Jyväskylässä jotain kivoja paikkoja, missä voisi käydä lasten kanssa? Jotain kivoja kauppoja, missä kannattaisi käydä :)
  4. M

    Millä alennan pienen kuumetta?

    Meillä tyttö 1v9kk kovassa kuumeessa. Kuumetta oli tunti sitten 39,5 astetta ja annoin supon,muttei auttanut ollenkaan. Kuume vieläkin 39,4 astetta. Päivällä mennään käymässä lääkärissä jos sais jotain reseptilääkettä joka alentais kuumetta.
  5. M

    aivotärähdys aikuisella

    Äitini oli eilen kaatunut pihalla ja lyönyt takaraivonsa jäähän. Hän oli illalla käynyt lääkärissä ja lääkäri oli todennut et on aivotärähdys. Äsken tuossa soittelin äidilleni ja hän sanoi et hänellä on vieläkin oksettava olo,huimaa ja päätä särkee. Kauanko yleensä nämä oireet kestävät? Äitiäni...
  6. M

    kavereita Kauhavalta

    Ollaan joulukuun aikana muuttamassa Kauhavalle ja olis mukava löytää itselle ja lapsille uusia kavereita. Itse olen 24-v. Lapset poika 4.v ja tyttö 1,5.v Perheeseen kuuluu myös iskä ja koira. =)
  7. M

    On vähän haikee olo..

    Siskoni muuttaa tänään ulkomaille ja eilen vasta tajusin et se on jo tänään. Koko ajan olen ajatellut et se on joskus parin viikon päästä. Olen tosi onnellinen siskoni puolesta, mut koko ajan mietin et koskahan näen hänet seuraavan kerran :(
  8. M

    Miten tää voi olla mahdollista

    Illalla kun pääsin sängyyn ja olin saamasta unenpäästä kiinni.Kuulin lastenhuoneesta kolahduksen. Menin sit katsomaan et mikä oli. Tytön pinnasängystä oli mennyt poikki yksi pinna ja pudonnut maahan.Siis se oli haljennut ja oli maassa kahdessa osassa :o Siis mä en ymmärrä miten se on voinut...
  9. M

    Onko Kajaanin seudulla lapsiperheille mitään kivaa tekemistä?

    Ollaan lähdössä katinkullan kylpylään viikoksi ja mietitään et mitä muuta kivaa tekemistä keksis lasten kanssa.Lapset ovat 3,5v ja 1.v. Onko mitään kivoja lelukauppoja? leikkipuistoja? jne..
  10. M

    Mistä löytyisi..

    Puuha-Pete pussilakana? :/ Minä olen etsinyt nyt kaikki tämän kaupungin kaupat ja missään ei tunnu olevan.
  11. M

    Etelä-pohjanmaalta ystäviä

    Vuonna -83 syntynyt äiti kaipailisi maili/meseystäviä etelä-pohjanmaalta. =) Olisi mukavaa jos sinulla olisi suurinpiirtein samanikäsiä lapsia.Itsellä lapset -03 ja -06. Laitahan yv:tä tulemaan niin vaihdetaan maili/meseosoitteita.

Yhteistyössä